Waarom zo'n belachelijke prijs voor zo'n event ? Ik zie het al: "Deelname Early Birds € 200 bij voorinschrijving en ... maak kans op een vakantiereis!"
Citaat van: AffiliateMeester op juli 26, 2006, 15:37:55 Waarom zo'n belachelijke prijs voor zo'n event ? Ik zie het al: "Deelname Early Birds € 200 bij voorinschrijving en ... maak kans op een vakantiereis!"Tja.. ik weet niet of het nou aan dat reisje ligt, persoonlijk zit ik niet te wachten op een reisje als ik me inschrijf voor een event.
Ik ga er wel heen.In USA ben ik naar een affiliate congres (voor liefhebbers: http://www.affiliatesummit.com) geweest wat 1400 USD kostte, dus van zo'n prijs als deze hoef je nou niet direct te schrikken. En ik snap ook wel dat ze niet Jan en alleman willen hebben en daarom een drempel neerleggen in de vorm van een prijs. En je hoeft maar 1 leuk ideetje of contactje op te doen en je hebt je centen terug verdiend!
Een collega van me met een kwaliteitsvolle website heeft zich in afgelopen jaren al enkele malen willen registreren bij M4N maar wordt nog altijd geweigerd zonder opgaaf van reden. Dus die zal hier ook vast geen cent aan willen uitgeven.