Ik heb een website die ik wil kopieren en vervolgens wil plaatsen op verschillende domeinnamen.
Dat had ik ook gedaan. Maar dan komen de andere sites niet in de zoekmachines terecht. Daarom dacht ik "he! Als ik nou es meerdere websites opzet, dan probeer ik die op meerder plaatsen op de eerste pagina te krijgen en heb ik zo meer kans op hits omdat er meerdere sites op de eerste pagina staan"
Maar de vraag is. Is het mogelijk om de site te kopieren naar meerdere domeinen, zonder dat de links en verificatie ongeldig zijn geworden?
Overal is toestemming voor verleend!
Citaat van: bespaarservice op oktober 12, 2009, 13:29:52 Overal is toestemming voor verleend! Dan krijg je daar alvast geen gedonder over. Toch zou ik het niet een op een overnemen, maar de teksten waar je toestemming voor hebt gebruiken als basismateriaal om je eigen verhaal van te maken. Want Google geeft namelijk nooit toestemming voor duplicate content...Voor Google zijn er 2 opties:1) jouw pagina wordt niet getoond2) alleen jouw pagina wordt getoond (als de belangrijkste met die content)In beide gevallen heb je een probleem, want in geval 2 is het risico groot dat de toestemming wordt ingetrokken omdat het niet de bedoeling van de toestemmingverlener was om zelf uit de zoekindex te verdwijnen.