affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5575) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • Matomy
  • affili.net
  • netaffiliation
  • a4y
  • Affilidirect
  • iffiliate
  • m4n
  • daisycon
  • conversive
  • Tradedoubler
  • adquick
  • zanox
  • webgains
  • NonstopConsulting
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Tradedoubler »
  • Geen vertrouwen meer in TradeDoubler
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Geen vertrouwen meer in TradeDoubler  (gelezen 5380 keer)

Offline http://nujij.org

• Affiliate **
  • **
  • Geslacht: Man
    • Nujij.org Network
Re: Geen vertrouwen meer in TradeDoubler
« Reactie #15 Gepost op: maart 06, 2010, 21:19:27 »
Mooi dat dit topic er is...

Ik ben ook totaal niet te spreken over Tradedoubler, ik heb nog wat uitstaan, dus hef m'n account (NOG) niet op.

Wat betreft sales... sinds 1 jaar en 2 maanden geen sale geregistreerd.
Clicks, die zijn er genoeg, maar daar houdt het dan ook mee op...

Ik was er van overtuigd door bij zoveel mogelijk netwerken aangesloten te zijn, bij allen het beste te kunnen gebruiken, maar dat is me vies tegengevallen, met name bij TD, ik heb hen 2 maal gemaild en nog nooit een antwoord gehad, nou dan vind ik het wel best.

*De interface is niet fijn in het gebruik
*De clicks zijn er maar geen conversie
*Keuringstermijn van leads laat wat mij betreft te wensen over.

Wat betreft XHTML, ja dat gebruik ik ook, maar dat mag toch NOOIT voor een trackingprobleem zorgen?
"Koop doet leven"
http://twitter.com/nujijorg

Offline SouthernLion

• Affiliate **
  • **
« Reactie #16 Gepost op: maart 15, 2010, 16:08:36 »
Bijna alle antivirusprogramma's zien Tradedoubler als 'spyware' en 'ontsmetten' dan ook de cookies op je pc, dus ook bij de mensen die op je banners klikken en iets bestellen. Logisch dus dat je via Tradedoubler geen inkomsten meer genereert. En Tradedoubler zelf doet er niks aan en houdt de kaken stijf op elkaar. Ik inventariseer dan ook welke adverteerders bij Tradedoubler ook  bij andere Affiliate-programma's zitten en deze verhuis ik dan zo spoedig mogelijk.

Offline Locator

• Affiliate **
  • **
« Reactie #17 Gepost op: maart 15, 2010, 19:45:39 »
Citaat van: SouthernLion op maart 15, 2010, 16:08:36
Bijna alle antivirusprogramma's zien Tradedoubler als 'spyware' en 'ontsmetten' dan ook de cookies op je pc, dus ook bij de mensen die op je banners klikken en iets bestellen. Logisch dus dat je via Tradedoubler geen inkomsten meer genereert. En Tradedoubler zelf doet er niks aan en houdt de kaken stijf op elkaar. Ik inventariseer dan ook welke adverteerders bij Tradedoubler ook  bij andere Affiliate-programma's zitten en deze verhuis ik dan zo spoedig mogelijk.

klopt, maar dit zag ik ook laatst bij zanox en daisycon. gelukkig werken zij ook nog met een fingerprint.

Offline Alifar

• Affiliate **
  • **
    • Jongeren
« Reactie #18 Gepost op: maart 24, 2010, 23:53:22 »
Hmmm, misschien moet ik mijn campagnes maar eens bij Tradedoubler laten draaien dan als deze de sales niet registreerd.  ;D

Gelukkig kun je bij TradeTracker contact opnemen met de Merchant zelf.
iPad 2 kopen

Offline Wanabo

• Affiliate **
  • **
  • Krijg antwoord door het stellen van de goede vraag
    • Startpagina ISP Gebruikers Groepen
« Reactie #19 Gepost op: maart 25, 2010, 00:10:54 »
Citaat van: Alifar op maart 24, 2010, 23:53:22
Hmmm, misschien moet ik mijn campagnes maar eens bij Tradedoubler laten draaien dan als deze de sales niet registreerd.  ;D

Tradedoubler?
Probleem met internet? Laat je helpen door een mede gebruiker. Voor iedere grote ISP is er een Gebruikers Forum

Offline fgielen

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
« Reactie #20 Gepost op: maart 25, 2010, 09:35:56 »
Citaat van: Alifar op maart 24, 2010, 23:53:22
Gelukkig kun je bij TradeTracker contact opnemen met de Merchant zelf.

Als deze überhaupt antwoord geeft. Betrekkelijk dus.

Offline http://nujij.org

• Affiliate **
  • **
    • Nujij.org Network
« Reactie #21 Gepost op: maart 25, 2010, 15:07:28 »
Als die geen antwoord geeft via het ticket bericht kun je toch het telefoonnummer opzoeken en zelf een telefoontje plegen ?
"Koop doet leven"
http://twitter.com/nujijorg

Offline A.Kers (voorheen Totaalzoeker)

• Affiliate Hero ****
« Reactie #22 Gepost op: maart 28, 2010, 03:21:58 »
Citaat van: Wanabo op november 28, 2009, 20:51:22
Via verschillende affiliate bedrijven heb ik vergelijkbare programma’s lopen. Bij het ene bedrijf heb ik gemiddeld dagelijks één sale maar via het andere bedrijf, TradeDoubler, nog niet eens één per maand.  ???

Ik heb van alles geprobeerd, javascript, iframe, cache prevention aan en uit. Ik zie klikken maar geen verkopen.

Wantrouwend geworden door het uitblijven van de verkopen besluit ik te stoppen met TradeDoubler en mijn geluk elders te proberen. Maar ik wil de centjes die ik bij elkaar geschraapt heb wel eerst uitbetaald hebben. Er zit € 100,00 in de pot waarvan er € 70,00 uitbetaald gaat worden. Echter TD heeft een uitbetalinglimiet van € 50,00.

Om die € 30,00 ook nog mee te pakken informeer ik telefonisch bij TradeDoubler hoe ik de uitbetaling tegen kan houden om zo later in een keer € 100,00 uitbetaald te krijgen. Bovendien had ik niet de verwachting dat er nog verkopen geregistreerd zouden gaan worden.  :-\

Heel simpel volgens TD , verwijder je rekening nummer! Zo gezegd zo gedaan.

Tot mijn verbazing stromen de verkopen enkele dagen later binnen. Yippie denk ik, ze hebben de tracking fout gevonden en de sales worden alsnog toegekend. Kennelijk zijn ze wakker geworden na mijn telefoontje waarin ik aangeef te willen stoppen.  ;D

Laat die poen maar komen en daartoe heb ik mijn rekening nummer weer ingevuld.

Tja die € 70,00 werd inderdaad uitbetaald, maar direct daarop ontvang ik een mail dat al die sales  afgekeurd worden.  :'(

Citaat
Er zijn gisteren sales geregistreerd bij xx, die niet aan je site toegerekend kunnen worden. Deze zijn door een callcenter ingevoerd, nadat ze op je site op een banner van xx hebben geklikt. Ik heb deze sales dan ook moeten afkeuren.
We werken hard om dit probleem op te lossen, mede namens xx excuses voor het ongemak.

Nu twee weken verder is het nog steeds niet opgelost en moet ik met lede ogen toezien hoe elke dag flinke bedragen spoorloos zonder toelichting verdwijnen!  :o

Ondertussen is er verder contact geweest, TradeDoubler vindt het verschil in verkopen ook raar en gaat het uitzoeken.

Conclusie van TradeDoubler,

Citaat
We hebben onderzocht waarom de conversie ratio's tussen onze adverteerders en xx zo veel verschillen. Het blijkt dat xx op een andere wijze sales registreert, die niet helemaal stroken met de normale manier van meten. Precieze details kan ik nog niet geven.

Tja kennelijk houdt TradeDoubler er een andere manier van meten op na die voor mij niet gunstig is.

Voor mij is het nu wel duidelijk! Ik heb geen vertrouwen meer in TradeDoubler!
Ik kan niet anders dan hetzeklfde constateren helaas.

Offline A.Kers (voorheen Totaalzoeker)

• Affiliate Hero ****
« Reactie #23 Gepost op: april 12, 2010, 21:16:11 »
Vandaag had ik het even gehad met Tradedoubler en ben er eens even ingedoken.

Mijn vraag (ook al meerdere malen gesteld aan TD) was: Waarom verdien ik WEL geld bij andere netwerken en bij TD eigenlijk niet.

Beetje zoeken en je komt er dus snel achter want de cookies van TD worden (in ieder geval door AVG) door de virusscanner gezien als een ''infectie'' en ONKLAAR gemaakt.

Ook bezoekers die dus op je site komen en een cookie oppakken raken dit cookie dus snel kwijt doordat het direct wordt verwijderd van hun PC.

Normaal gesproken pak ik netwerken en adverteerdrs niet hard aan (we moeten nog lang met elkaar verder) maar dit vond ik wel heel erg neigen naar..... VUL MAAR IN

In ieder geval weet ik nu wel waarom ik bij TD maar 15% scoor met de acties die bij andere netwerken 100% draaien.

IIk zou het prettig vinden als TD hier WEL wil reageren.

Arie Kers
www.marktgigant.nl
(en mocht deze ontboezeming mij mijn account bij TD kosten (niet dat ik daar erg mee zit) dan meld ik dat wel.....

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master *****
« Reactie #24 Gepost op: april 12, 2010, 23:32:58 »
Is een kanttekening bij te plaatsen, Arie, Tradedoubler geniet al tig jaar de hoogst twijfelachtige eer - immers internationaal en engelstalig - om bij alle virusjagers bekend te staan, dus op z'n minst al bij de ad-blockers.
AntivirusGuard is de enigste niet, Norton heeft, McAfee idem, en from Russia with Love : Kasperski doet 't.
En als troost, tenslotte staat ze ook bij de technische wereldtop 50 : M4N staat ook bij Kasperski. En Daisy, zij het technisch wat minder.

Op zich - gegeven het bedrijfsdoel - kan TD cs hier weinig aan afdoen, hooguit bidden en smeken of die virusbakkers hun mening willen herzien, 't zal voor een andere dag zijn.

Of hun tracking 2010-proof is, is een geheel andere vraag.  ;D

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Tradedoubler »
  • Geen vertrouwen meer in TradeDoubler

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing