Wat mij met name verbaasde is dat de dataset niet is opgeschoond alvorens conclusies te trekken. Met opschonen bedoel ik niet op subjectieve basis bepaalde respondenten uit de dataset halen, maar d.m.v. wetenschappelijk geaccepteerde technieken die de uitbijters er zo goed mogelijk uitfilteren.Daarnaast zijn er enkel simpele interpretaties op "losgelaten", terwijl er veel meer informatie uit de dataset valt te behalen. Is er een verband tussen X en Y? Wordt de evt. relatie tussen X en Y beïnvloed door Z? Uiteraard alle conclusies & interpretaties voorzien van de juiste statistische cijfers zodat de mate van het verband en de significantie ervan voor iedereen duidelijk is.Begrijp me goed, ik ben een voorstander van dergelijke onderzoeken en heb de resultaten bijv. ook 'gepromoot' op Twitter, maar ik had bij het invullen van de enquête een beter uitgewerkt rapport verwacht. Mochten jullie de dataset willen delen ben ik evt. wel bereid om er wat SPSS "op los te laten" en wat diepere resultaten te tonen, jullie weten me wel te vinden.Trek overigens de overwinning (om het zo maar te noemen) van Daisycon niet in twijfel: van harte gefeliciteerd!
Is daisycon niet als winnaar uit de bus gekomen omdat zij actiever hun gebruikers aangespoord hebben om dat onderzoek in te vullen? Deze uitslag strookt niet met hoe ik het in mijn omgeving zie, dus ik hecht niet ontzettend veel waarde aan deze uitslag.
zonder kapsones, maar ook om voorop te blijven lopen qua service, betrouwbaarheid, flexibiliteit, eerlijkheid en trackingtechnologie ....
Geef eens een definitie van kapsones. Grin
CitaatGeef eens een definitie van kapsones. GrinEen affiliate die net de eerste commissie van zijn pas gelanceerde reis site heeft ontvangen en een Ferrari koopt.
Dat is ook de overeenkomst met de netwerken, er zijn er niet zoveel die relevant zijn :DaisyTradetrackerM4NGeenvoorkeur + opgeteld en afgetrokken,73,1% van het totaalIs er iemand die dit resultaat verrast heeft ?