Edwin,Ik zou liegen als we ons daardoor niet hebben laten inspireren Svteg,We hebben vrijwel alle netwerken en media gevraagd om het onderzoek te promoten. Het heeft ook nog op dit forum gestaan. Het zou inderdaad kunnen dat Daisycon daardoor beter uit de bus komt, maar ik vind niet dat je dat Daisycon kan verwijten. De overige netwerken hadden hier beter op in moeten spelen en als je het nieuws had gevolgd dan had je absoluut van dit onderzoek af geweten.
De overige netwerken hadden hier beter op in moeten spelen en als je het nieuws had gevolgd dan had je absoluut van dit onderzoek af geweten.
Alsof een dergelijk onderzoek leidend is, ik verwijt daisycon niks (het zou ze wel sieren als ze zichzelf wat minder hard op de borst zouden kloppen), alleen je geeft hierin wel toe dat daisycon meer van haar gebruikers heeft opgeroepen om mee te werken. Als onderzoeker moet je dan toch ook wel je twijfels trekken bij die uitkomst? Dat je maar mag verwachten dat affiliates wel op de hoogte zouden zijn van het onderzoek is natuurlijk te kort door de bocht, ik ken genoeg affiliates die een soort van onder hun steen leven en een totale focus leggen op hun eigen affiliate site en zich niet tot nauwelijks interesseren voor een forum als deze of gerelateerde websites. Terugkomend op de medewerking van de grote netwerken, dat is alleen maar daisycon geweest uit de top3, tenzij ik ben uitgesloten bij de nieuwsmailings.