Cozymundo is op de hoogte van het probleem en zal dit z.s.m. proberen te verhelpen. Zodra hier meer Informatie over beschikbaar is laat ik het weten.
Wij lopen met plannen om een structurele test op te gaan zetten om tracking van diverse merchants te controleren.
het gaat immers ook om hun eigen inkomsten - en het liever stil willen houden, dan zit er iets goed mis in deze constructie...
Helaas is dit veelal niet het geval en lijkt het inderdaad alsof het beter 'stil' gehouden kan worden.Update tracking Cozymundo (Tradetracker)
Conclusie : de druk om nieuwe adverteerders te werven is groter dan de bestaande goed te begeleiden, onder het motto wanneer je aanwas maar groot genoeg is, blijft er netto toch meer inkomstenstijging achter.
Update tracking Cozymundo (Tradetracker):Vandaag (12-1) nog steeds niet opgelost. Probleem loopt nu bijna een maand dus wij gaan afscheid nemen. Jammer dat het zo moet.
Misschien een idee om de input anoniem te laten verlopen om misverstanden te voorkomen. Ik wil niet zomaar zwartepieten, maar heb in een aantal gevallen soms het idee dat er 'iets niet klopt'...helaas blijft het altijd bij dit onderbuikgevoel.Ik zie een lijst met een merchant en daarachter het aantal keren dat een unieke affiliate de merchant in twijfel trekt wel zitten, maar wat is dat nu eigenlijk echt waard? Wat als dit onjuist blijkt te zijn, of wat als het allang en breed opgelost is.Er zijn in ieder geval tot nu toe meerdere merchants geweest waarbij ik zelden tot nooit een goedgekeurde sale weet los te krijgen, terwijl het bij vergelijkbare merchants in exact dezelfde branche altijd probleemloos verloopt (en zelfs daar heb ik soms mijn twijfels). Tracking is echter iets dat ik eigenlijk niet echt in twijfel kan trekken, ik kan het niet gemakkelijk controleren (ga niet even een testreis boeken voor 3k)...De onzekerheid rond tracking baart mij wel zorgen. Ik zou hier niet mee bezig moeten zijn. Is er eigenlijk ook een prestatiecontract aan de kant van een netwerk? Als netwerken er niet goed mee omgaan - ik vind de reacties soms ook veel te laks; het gaat immers ook om hun eigen inkomsten - en het liever stil willen houden, dan zit er iets goed mis in deze constructie...