Wat een agressie op een vriendelijke waarschuwing aan collega's.
Inmiddels bevestiging HC + Netwerk: sales tracking lag eruit sinds 6 januari.
Citaat van: Caroline op februari 18, 2010, 21:34:55 Inmiddels bevestiging HC + Netwerk: sales tracking lag eruit sinds 6 januari.Kon ook niet anders dan dat er een netwerk tussen zit: hun eigen tracking functioneert prima, anders gaan er hier geheel automatisch alarmbellen rinkelen.Overigens merkwaardig dat jij het pas na enkele weken merkt. Maar wederom onvergeeflijk dat een netwerk het ook niet merkt, want die gaan tenslotte ook over andermans centen.
Als de tracking van in dit geval HC wegvalt, vallen er geen of veel minder sales. Is het dan zo dat HC daar zo'n kleine partij is dat er bijna nooit sales vallen zodat dat niet opvalt, of wordt er gewoon niet op gelet?
Ben echt benieuwd hoe dit dat werkt, je zou toch zeggen dat je zo veel mogelijk sales binnen je netwerk wil hebben door dit gewoon simpel in de gaten te houden. En waarom ben je anders een netwerk, je verdient je geld als tussenpartij tussen merchant en affiliate juist ook om dit soort dingen in de gaten te houden.
En hoe zit het met de adverteerder in dit geval, die moet het al helemaal zien en merken, want die ziet ook veel minder sales bij het netwerk.
Bij dit voorbeeld dus al een maand ofzo, onvoorstelbaar hoe er soms sales van ons, maar dus uiteindelijk ook de omzet van het netwerk zelf gewoon weggegooid wordt.....
Maar het meeste heb je zelf al weggegooid door zo'n programma via een netwerk te laten lopen.
CitaatMaar het meeste heb je zelf al weggegooid door zo'n programma via een netwerk te laten lopen.In dit geval misschien wel dan, goed voor jou in ieder geval dat je in dit geval rechtstreeks zit, maar voor mij is HC alleen een adverteerder die meeloopt en dan is het niet echt handig om dan rechtstreeks te zitten ivm met betalingen heb ik het dan liever via een netwerk.
Zoveel werk is het toch niet om een creditfactuur en een geldbedrag te ontvangen? Of je moet wel een erge hekel aan administratie hebben.
TT is toch niet de kleinste van de netwerken. Als ik dan zie dat die voor HC een fee van 5% bieden heb ik niet de indruk dat serieuze partijen daar gebruik van maken, want dat is echt een fooi.
Als het om een paar tientjes gaat kan ik me er iets bij voorstellen. Het gaat echter niet om een paar procent. Volgens mij is de laagste staffel al 10%, dus het dubbele.