Machiavelli , verdeel en heers.Wat zou het leven toch ( te ) eenvoudig zijn om te melden "Yes, we can ! "
Een geavanceerdere tool is via de report api. Hiermee kun je middels een URL een rapport opvragen in gewenst formaat (HTML, xls,xml etc.).
CitaatEen geavanceerdere tool is via de report api. Hiermee kun je middels een URL een rapport opvragen in gewenst formaat (HTML, xls,xml etc.).Ik meen dat toen ik anderhalf jaar geleden die faciliteit onderzocht, men een https verbinding noodzakelijk achtte.Heb het niet genoteerd, omdat ik ook nog steeds geen deel-feeds kan downloaden, dus niet interessant.
@Xipe:Respectloos zou ik het niet willen noemen. Het is voor ons onmogelijk om aan alle wensen van de publishers te voldoen. Je kan je ook afvragen hoeveel % van de affiliates wil een e-mail alert, of willen ze het net iets anders? Je zult zien dat iedereen het weer net even anders wil.We bieden de verschillende mogelijkheden om dit te genereren en naar eigen smaak in te richten, het is dus vrij flexibel en kan een grote groep publishers helpen.
@Xipe:Respectloos zou ik het niet willen noemen. Het is voor ons onmogelijk om aan alle wensen van de publishers te voldoen. Je kan je ook afvragen hoeveel % van de affiliates wil een e-mail alert, of willen ze het net iets anders? Je zult zien dat iedereen het weer net even anders wil.
Er zijn verschillende mogelijkheden bij TradeDoubler voor het bijhouden van je sales. Je kan via "mijn rapporten" instellen dat je bijvoorbeeld elke dag een mail krijgt met je overzicht van de sales (kan voor bijna elk rapport afzonderlijk worden ingesteld). Een geavanceerdere tool is via de report api. Hiermee kun je middels een URL een rapport opvragen in gewenst formaat (HTML, xls,xml etc.). Dit vereist echter wel aan de publisher kant een stukje techniek/script dat er voor zorgt dat de url uitgelezen wordt voor het gewenste rapport en desgewenst een e-mail stuurt (of in een database zet of wat je er ook maar mee wil). Het voordeel van deze functie is dat het naar eigen vrijheid is in te richten, bijna elk rapport kun je via URL opvragen en de verwerking van de data is naar eigen smaak in te vullen. Via de interface is hierover mee informatie te vinden. Je moet hiervoor een report key aanvragen bij ons, doe dit via het ticketsysteem of geen even een belletje. Hoop dat het hiermee wat duidelijker wordt .