affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • 5 Nieuwe campagnes
  • 4 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • netaffiliation
  • webgains
  • zanox-m4n
  • adquick
  • Affilidirect
  • iffiliate
  • affili.net
  • Matomy
  • Tradedoubler
  • conversive
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Tradedoubler »
  • Tracking van Lowcall sales
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Tracking van Lowcall sales  (gelezen 604 keer)

Offline Flashsms

• Affiliate *
  • *
Tracking van Lowcall sales
« Gepost op: november 13, 2006, 11:45:40 »
Enige tijd draait Lowcall in het TD netwerk. We hebben links geplaatst en een eerste sale is gedaan (iemand mailde ons erover) Toch stond er bij Tradedoubler geen verkoop in de systemen, enkel een lead.

Heb totaal 6 mailtjes moeten sturen voor men er serieus mee bezig wilde gaan. Wat blijkt nu, bij de bestelling zet de site een cookie en die cookie MOET er nog steeds zijn als de klant het spul activeert op de site na ontvangst van de simkaart. De klant heeft niet bewust cookies weggegooid dus debitel/Lowcall pakt gewoon een gratis klant hier  >:(

Tradedoubler gaat overleggen met debitel wat ze moeten doen met de zaak maar hoogstwaarschijnlijk kunnen we naar de vergoeding fluiten. Voor mij voorlopig geen Tradedoubler meer.

Offline Barvee

• Affiliate Master *****
Re: Tracking van Lowcall sales
« Reactie #1 Gepost op: november 13, 2006, 12:35:21 »
Citaat van: Flashsms op november 13, 2006, 11:45:40
Enige tijd draait Lowcall in het TD netwerk. We hebben links geplaatst en een eerste sale is gedaan (iemand mailde ons erover) Toch stond er bij Tradedoubler geen verkoop in de systemen, enkel een lead.

Heb totaal 6 mailtjes moeten sturen voor men er serieus mee bezig wilde gaan. Wat blijkt nu, bij de bestelling zet de site een cookie en die cookie MOET er nog steeds zijn als de klant het spul activeert op de site na ontvangst van de simkaart. De klant heeft niet bewust cookies weggegooid dus debitel/Lowcall pakt gewoon een gratis klant hier  >:(

Tradedoubler gaat overleggen met debitel wat ze moeten doen met de zaak maar hoogstwaarschijnlijk kunnen we naar de vergoeding fluiten. Voor mij voorlopig geen Tradedoubler meer.

Ja het trackingsysteem bij al die bedrijven is vaak dubieus. Vandaar dat ik zoveel mogelijk met google adsense werk. Een klik is direct geld waard.
Geen gezever over tracking.
TT heeft duidelijk de beste trackingmanier, tradedoubler en kliks hebben volgens mij al van mijn sites veel gratis klanten gekregen. Je kan het hier roepen maar ze doen er toch niets aan.
Blog over affiliate en webdesign in Belgie op www.barvee.be Het verhaal van vallen en opstaan en weer vallen en opstaan.
Twitteren doen we op www.twitter.com/barvee

Offline Roger *

• Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: november 14, 2006, 13:00:22 »
Citaat van: Flashsms op november 13, 2006, 11:45:40

Oke dan, dat verklaart de waardeloze conversie op Lowcall bezoekers  :(. Wat een onzin om de tracking zo in te stellen. Zoiets zouden ze op z'n mindst ook wel even mogen vermelden op die info pagina.

Laat aub weten hoe het afloopt.
dus..

Offline Kasper

• Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Man
  • e-Markethings
« Reactie #3 Gepost op: november 14, 2006, 13:43:38 »
Inderdaad ronduit belachelijk en in feite gewoon diefstal. Ik had ook al aan de bel getrokken bij TD zonder resultaat.  >:(
"the road 2 success is always under construction"

Offline Flashsms

• Affiliate *
  • *
« Reactie #4 Gepost op: november 20, 2006, 19:41:07 »
Debitel/Lowcall heeft expliciet verzocht om het zo te implementeren en daarop is ook de sale vergoeding gebaseerd.
De man van tradedoubler gaf ook ruiterlijk toe dat ze best wat sales misliepen op deze manier en dat ze er niet blij mee waren.
Na ongeveer 9 mailtjes van mijn kant, 4 van de kant van Tradedoubler en 1 telefoontje van hun kant hebben ze "uit coulance" bij Debitel 10 euro extra geclaimd voor mij. Ik had namelijk als bewijs de aanmeldingsmail van de klant en de klant vertelde dat hij in die periode waarschijnlijk z'n cookies niet weggepleurd had...  ???
In totaal 3 keer de bevestigingsmail doorgestuurd en 3 keer bevestigd dat de klant ECHT klant was en dat de klant ECHT ingelogged was geweest....

Heb hetzelfde gehad via Kliks.nl overigens met PartyPoker.com. Zelf lid geworden via de affiliatelink en niets in de stats terug te vinden  :(

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Tradedoubler »
  • Tracking van Lowcall sales

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing