Het is maar net wat je wil, TT heeft wel mooie aanvullingen op anderen die heel goed lopen.
De reden dat ik niet meedoe met TT...hun zeer agressieve en opdringerige marketing en naar mijn idee ook het verspreiden van allerlei 'kwaad' om er zelf beter van te worden. Ik heb ook weleens mail gehad met bericht dat ik bij hen het beste af zou zijn want andere partijen meten niet goed..onderbouwingen die ze gaven sloegen nergens op en dus was ook dat lucht. Maar veel mensen vallen voor dat soort argumenten..en dat weten ze natuurlijk! Kortom: TT blijft voor mij ver weg
Citaat van: Bestjoerder op november 27, 2006, 16:41:18 Het is maar net wat je wil, TT heeft wel mooie aanvullingen op anderen die heel goed lopen.Ben het er zeker mee eens dat ze mooie aanvullingen hebben. Maar bij mij gaat ethiek boven de centjes in dit geval.
Als je er zelf geen ervaring mee hebt snap ik ook wel dat je gewoon met ze zaken doet. Ik persoonlijk heb er dus wel negatieve ervaringen mee en trek daar zo mijn eigen conclusies uit.
Wellicht heeft u interesse om wat meer campagnes via TradeTracker te draaien? Door ons direct linking systeem merken affiliates inkomstenverschillen tussen bijv. een TradeDoubler en TradeTracker. Ze verdienen bij ons tot wel 50% meer voor dezelde campagne. Motivatie: Links opgenomen middels TradeTracker zijn vanwege het direct-linking "google vriendelijker" en zullen als uitgaande links hoger gewaardeerd worden door de google robots. Ook heb je dmv TradeTracker een groter cookie bereik. Elke bezoeker kan namelijk maar 20 cookies opslaan per domein, wat betekent dat je bijv. bij een Tradedoubler een cookie bereik hebt van 20 cookies per bezoeker.Klikt een bezoeker op een aantal verschillende links van Tradedoubler, dan zullen de eerste cookies weer verdwijnen. Bij TradeTracker zijn het 20 cookies PER ADVERTEERDER, waardoor je gedurende een lange periode een veel groter cookie-bereik heb. In vele gevallen scheelt dit dus zo'n 50%. Er zullen geen cookies verdwijnen! Traderacker link: www.gsmexpress.nl/tt/..... (verwijst naar domein adverteerder)TradeDoubler link: clk.tradedoubler (verwijst naar eigen domein) Ik hoop u bij deze voldoende geinformeerd te hebben.
Citaat van: startveld op november 27, 2006, 16:56:08 Als je er zelf geen ervaring mee hebt snap ik ook wel dat je gewoon met ze zaken doet. Ik persoonlijk heb er dus wel negatieve ervaringen mee en trek daar zo mijn eigen conclusies uit. Maar heb jj het dan over agressieve marketing naar (potentiele) merchants toe of naar affiliates? Of allebei?
Tradetracker VS TradedoublerCitaatWellicht heeft u interesse om wat meer campagnes via TradeTracker te draaien? Door ons direct linking systeem merken affiliates inkomstenverschillen tussen bijv. een TradeDoubler en TradeTracker. Ze verdienen bij ons tot wel 50% meer voor dezelde campagne. Motivatie: Links opgenomen middels TradeTracker zijn vanwege het direct-linking "google vriendelijker" en zullen als uitgaande links hoger gewaardeerd worden door de google robots. Ook heb je dmv TradeTracker een groter cookie bereik. Elke bezoeker kan namelijk maar 20 cookies opslaan per domein, wat betekent dat je bijv. bij een Tradedoubler een cookie bereik hebt van 20 cookies per bezoeker.Klikt een bezoeker op een aantal verschillende links van Tradedoubler, dan zullen de eerste cookies weer verdwijnen. Bij TradeTracker zijn het 20 cookies PER ADVERTEERDER, waardoor je gedurende een lange periode een veel groter cookie-bereik heb. In vele gevallen scheelt dit dus zo'n 50%. Er zullen geen cookies verdwijnen! Traderacker link: www.gsmexpress.nl/tt/..... (verwijst naar domein adverteerder)TradeDoubler link: clk.tradedoubler (verwijst naar eigen domein) Ik hoop u bij deze voldoende geinformeerd te hebben.Dit stond in een mail die ik vandaag kreeg van TradeTracker. Lijkt mij ook niet echt sportief t.o.v. TradeDoubler.
Zie ik weinig verkeerds in. Verklaart waarom tradetracker voor ons zo goed is. Wij krijgen de beloning die we verdienen.
Citaat van: Edwin M. op november 27, 2006, 17:02:39 Tradetracker VS TradedoublerCitaatWellicht heeft u interesse om wat meer campagnes via TradeTracker te draaien? Door ons direct linking systeem merken affiliates inkomstenverschillen tussen bijv. een TradeDoubler en TradeTracker. Ze verdienen bij ons tot wel 50% meer voor dezelde campagne. Motivatie: Links opgenomen middels TradeTracker zijn vanwege het direct-linking "google vriendelijker" en zullen als uitgaande links hoger gewaardeerd worden door de google robots. Ook heb je dmv TradeTracker een groter cookie bereik. Elke bezoeker kan namelijk maar 20 cookies opslaan per domein, wat betekent dat je bijv. bij een Tradedoubler een cookie bereik hebt van 20 cookies per bezoeker.Klikt een bezoeker op een aantal verschillende links van Tradedoubler, dan zullen de eerste cookies weer verdwijnen. Bij TradeTracker zijn het 20 cookies PER ADVERTEERDER, waardoor je gedurende een lange periode een veel groter cookie-bereik heb. In vele gevallen scheelt dit dus zo'n 50%. Er zullen geen cookies verdwijnen! Traderacker link: www.gsmexpress.nl/tt/..... (verwijst naar domein adverteerder)TradeDoubler link: clk.tradedoubler (verwijst naar eigen domein) Ik hoop u bij deze voldoende geinformeerd te hebben.Dit stond in een mail die ik vandaag kreeg van TradeTracker. Lijkt mij ook niet echt sportief t.o.v. TradeDoubler.Zie ik weinig verkeerds in. Verklaart waarom tradetracker voor ons zo goed is. Wij krijgen de beloning die we verdienen.