Ben erg tevreden over tradetracker!Vroeger duurde dingen lang en kreeg de indruk dat ze beetje onderbezet waren. Sinds 3-4 maanden hebben ze nieuwe accountmanagers aangenomen. Dingen gaan nu (als adverteerder) super snel en makkelijk.Ik merk dat binnen ons programma de omzet ruim is verdubbeld sindsdien.Hebben jullie als affiliates ook deze positieve ervaring?
Citaat van: twanrutten op november 27, 2006, 16:31:59 Ben erg tevreden over tradetracker!Vroeger duurde dingen lang en kreeg de indruk dat ze beetje onderbezet waren. Sinds 3-4 maanden hebben ze nieuwe accountmanagers aangenomen. Dingen gaan nu (als adverteerder) super snel en makkelijk.Ik merk dat binnen ons programma de omzet ruim is verdubbeld sindsdien.Hebben jullie als affiliates ook deze positieve ervaring?Idem maar dat zullen jullie wel al doorhebben in andere topics hier Ik heb zeer goede ervaringen. Snelle reactie op vragen en meteen actie ondernemen als er eens iets is.
beetje jammer alleen dat er bij uitbetalignen staat dat de betaling van september zijn gedaan en de volgende dus half oktober wordt gedaan, terwijl de volgende half dec zou moeten zijndaar lopen ze dus 2 maanden mee achteren heel lullig, maar ik kan daar niet aan zien of ze 2 maanden achter lopen met die info aanpassen of ook daadwerkelijk achterlopen met die betalingen