14. Materiaal dat u van Microsoft in licentie krijgtMedia-elementen en sjablonen.U krijgt mogelijk toegang tot media-afbeeldingen, clipart, animaties, geluid, muziek, vormen, videoclips en sjablonen die zijn gekoppeld aan de service. In dat geval mag u deze media-elementen kopiëren en gebruiken, alsmede licentiëren, weergeven en distribueren in combinatie met uw aanpassingen als onderdeel van uw softwareproducten, inclusief uw websites, maar het is niet toegestaan (i) kopieën van media-elementen los te verkopen, licentiëren of distribueren, of als onderdeel van een collectie of product, indien de waarde van het product in hoofdzaak bestaat uit de media-elementen zelf; (ii) afnemers van uw product rechten te verlenen voor het licentiëren of distribueren van de media-elementen; (iii) media-elementen te licentiëren of distribueren die afbeeldingen bevatten van herkenbare personen, overheden, logo's, initialen, emblemen, handelsmerken of entiteiten en deze te gebruiken voor commerciële doeleinden of om aanbeveling van of associëring met een gegeven product, entiteit of activiteit uit te drukken of te suggereren; of (iv) met behulp van de media-elementen obsceen of smadelijk werk te creëren, zoals wettelijk bepaald ten tijde van de creatie van het werk.Als u media-elementen en sjablonen verkrijgt van de Microsoft Office Online website (of opvolgende website), mag u deze alleen gebruiken als u een geldige licentie hebt voor een Microsoft Office suite of een van de programma's daarvan, of een Microsoft softwareproduct waarbij een Microsoft Clip Gallery of Microsoft Clip Organizer is inbegrepen.
Ik zou niet betalen, incasso bureau rekeningen kun je sowieso verscheuren. ( deurwaarder niet!)
Zonder rechter geen deurwaarder en een incasso bureau heeft net zoveel rechten als jij en ik. Niks dus.
Maar dat een fotootje gedownload via Microsoft en geplaatst op je website zoveel waard zou zijn?Nou nee, daar trappen we niet in.
Het gebruik van deze afbeeldingen zijn volgens onze mening niet geoorloofd en strafbaar om de volgende reden: 1. U maakt inbreuk op de copyrights welke heersen op de door u gebruikte afbeeldingen, waar u geen toestemming voor gevraagd heeft. 2. XXX werkt met een selectief gekozen netwerk van dealers. Deze dealers moeten voldoen aan bepaalde criteria. U maakt geen deel uit van ons dealernetwerk. Voorts kan ik u melden dat wij momenteel ook geen uitbreiding zoeken in ons dealernetwerk via internetshops, mocht dit een vraag voor u zijn. Met inachtneming van bovenstaand verzoek ik u vriendelijk doch dringend om per omgaande, doch voor 31 mei 2010, de machines van XXX welke door ons worden gevoerd, te verwijderen van uw website. Mochten de betreffende afbeeldingen na 31 mei 2010 nog steeds op deze of andere websites van u aanwezig zijn, dan zullen wij verdere juridische stappen tegen u of uw onderneming ondernemen.