affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5575) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • Tradedoubler
  • webgains
  • iffiliate
  • netaffiliation
  • NonstopConsulting
  • Matomy
  • m4n
  • conversive
  • zanox
  • affili.net
  • daisycon
  • a4y
  • Affilidirect
  • adquick
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Algemeen Daisycon Nieuws »
  • Onderhoud aan interface (beperkte log-in)
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: Onderhoud aan interface (beperkte log-in)  (gelezen 5873 keer)

Offline mdobro

• Netwerk Daisycon
  • Affiliate Guru ******
  • Geslacht: Man
  • hasta la pasta
    • Daisycon
Re: Onderhoud aan interface (beperkte log-in)
« Reactie #30 Gepost op: juni 23, 2010, 16:39:47 »
Nu dan ook even goed nieuws

Zoals gezegd lopen beide systeem nog parallel, we hebben net een test meeting gedaan en zien 2.5% MEER transacties in het nieuwe systeem.
Groeten,

marko
Daisycon | Affiliate Marketing | Lead Generation | CPC Advertising

Offline mdobro

• Netwerk Daisycon
  • Affiliate Guru ******
  • hasta la pasta
    • Daisycon
« Reactie #31 Gepost op: juni 23, 2010, 17:58:35 »
Update 3

* groot aantal vertalingen van tags zijn toegevoegd

* issue met custom deeplinks is opgelost.

* Stats tot en met gisteren zijn geüpdatet in het nieuwe systeem, pas morgen de 24ste kunnen we deze realtime weergegeven.

* Nieuwe ISSUE transactiebedragen van vandaag 23 juni KLOPPEN NIET!! deze zijn te hoog. We gaan dat morgen de laatste data converteren uit het oude systeem en de transacties/bedragen updaten. Zoals eerder aangegeven meten we door de oa de snellere tracking ongeveer 2.5% meer, voor de 23 mei zullen die extra transacties echter weer verloren gaan omdat we de update uit het oude systeem halen. Vanaf het moment dat we realtime op de nieuwe tracking overgaan, zal de conversie dus 2.5% hoger liggen!!

* een groot deel van de log-in issues is getackeld.
Een probleem hierbij is dat de log-in (Daisycon) en het achterliggen systeem op verschillende servers/ locaties staan.
Daarnaast zijn er 'te' strenge security maatregelen die problemen veroorzaken in de overdracht van een site naar de andere.
Groeten,

marko

Offline Locator

• Affiliate **
  • **
« Reactie #32 Gepost op: juni 23, 2010, 19:23:44 »
oogt wel een stukje frisser. maar dit was niet waar ik op gehoopt had. had eigenlijk gehoopt dat de lang aangekondigde nieuwe software toch net zo verrassend zou zijn als de move richting duitsland. valt toch erg tegen. heeft weinig met kinderziektes te maken, maar het is niet zo denderend als men (ik in ieder geval) gehoopt had. valt me tegen na toch een aantal positieve verrassingen. vond de vernieuwing van m4n toch beter :)

PS. lijstje met suggesties stuur ik jullie toe.

Offline realdutch

• Full Affiliate ***
« Reactie #33 Gepost op: juni 23, 2010, 21:27:26 »
Helaas lukt het me op dit moment niet meer om linkmateriaal op te halen. Zowel bij Leadcampagnes als bij Affiliateprogramma's krijg ik een internal server error. Ook als ik op andere opties klik (bijv. transacties of account) in het hoofdmenu is het enige wat ik te zien krijg een internal server error. Hopelijk kan dit snel verholpen worden.

Offline Caroline

• Affiliate **
  • **
« Reactie #34 Gepost op: juni 23, 2010, 21:44:16 »
Natuurlijk is het lastig is dat e.e.a. nu nog niet werkt. Maar Marco - tussen al die kritiek is een blij geluid misschien ook fijn - zal echt een enorme vooruitgang zijn dat we eindelijk referenties over langere periodes snel ff kunnen checken!

Caroline

Offline Raffiliate

• Full Affiliate ***
« Reactie #35 Gepost op: juni 23, 2010, 22:23:29 »
Jammer dat zoiets positiefs wordt overschaduwd door zoveel problemen. Is dit nou dé BREOX btw?
Het ziet er in ieder geval frisser en weer wat gebruiksvriendelijker uit.

Verder krijg ik een beetje de kriebels van opmerkingen als "we meten 2,5% meer" Dat is dus 2,5% meer dan voorheen, of meet je nu meer dan je zou horen te meten? Of wordt er eigenlijk minder minder gemeten? En wat meten we nu van het totaal, en hoe weet je dat? En hoe kun je hier achter komen tijdens een meeting? ;)

Tot slot nog één vraagje, komen er op korte termijn nog extra features en zo ja, welke?

Offline Barry

• Affiliate Hero ****
    • Daisycon
« Reactie #36 Gepost op: juni 23, 2010, 22:29:00 »
Hallo allemaal,

Het systeem heeft inderdaad nog wat kleine kinderziektes, maar qua tracking loopt alles in ieder geval helemaal gesmeerd. Momenteel meten we alles dubbel (via de oude en de nieuwe manier), vandaar dat Marko ons weet te melden dat 2,5% méér meten dan voorheen. We hebben enkele innovatieve manieren gevonden om mensen beter te kunnen tracken, en die hebben we nu toegepast.

De kinderziektes, die wij zelf net zo vervelend vinden als jullie, worden de komende dagen opgelost, daarna gaan we met nieuwe features aan de slag. Vele features hebben we al bedacht, maar als jullie suggesties hebben: feedback@daisycon.com...

Overigens in de site www.daisycon.com momenteel (22.28 uur) ook nog uit de lucht, dat is weer een ander (los van tracking/back-end etc.) probleem en draait op geheel andere servers dan de kliks, tracking etc... Hier wordt momenteel aan gewerkt...

Offline Vince150

• Affiliate **
  • **
« Reactie #37 Gepost op: juni 24, 2010, 00:00:09 »
Ik mis overigens een mogelijkheid om mijn PayPal adres in te kunnen vullen, of kijk ik er over heen?

Offline Wanabo

• Affiliate **
  • **
  • Krijg antwoord door het stellen van de goede vraag
    • Startpagina ISP Gebruikers Groepen
« Reactie #38 Gepost op: juni 24, 2010, 00:27:23 »
Ik vind het onbegrijpelijk dat er geklooid wordt aan een live systeem.

Juiste gang van zaken in mijn ogen is: test omgeving uitproberen, na positieve test alles voorbereiden voor omzetting waarbij oude en nieuwe systeem gelijktijdig draaien. Je kunt dan ook nog de resultaten vergelijken. Dan oude systeem uitzetten. Dan heb je geen bugs en problemen zoals nu. Hoeft historische data niet in een live systeem ingeladen te worden, etc...

Als ik alle berichten met percentages over verbeteringen in de meetresultaten (en conversies) kris kras uit de berichten van Daisycon uit het forum bij elkaar optel dan loopt dat inmiddels al in de honderden procenten.  Ik heb meer het idee dat het als zoethoudertje gebruikt wordt.

Grafisch ziet het beter uit, maar vooralsnog baal ik ervan dat ik een tijd geen realtime statistieken heb kunnen bekijken tijdens de werkzaamheden.

Op dit moment is de historie ook nog niet terug.
Probleem met internet? Laat je helpen door een mede gebruiker. Voor iedere grote ISP is er een Gebruikers Forum

Offline HHM

• Affiliate **
  • **
    • MyRun.com.au - Running Australia
« Reactie #39 Gepost op: juni 24, 2010, 00:37:32 »
Na 1 support bericht, 2 twitter berichten en 1 forum bericht... 20 uur later pas 1 reactie van Daisycon.

Inloggen: nope
Support mailen: nope
Website: nope

Zucht.....
Let it be, let it be...

"Social Media Explained" : www.hothitmedia.com
By Runners For Runners: www.myrun.com.au

Online svteg

• Affiliate Master *****
    • Splush
« Reactie #40 Gepost op: juni 24, 2010, 09:45:55 »
Bij nader inzien is mijn 1e positieve reactie enkel gebaseerd op de looks, qua functionaliteit is het toch een stuk minder, ik kan niet meer inloggen via de blackberry en daarnaast lukt het me maar niet om normaal feeds uit het systeem te halen, als ik via mijn programma's op een feed wil klikken van een merchant waar ik voor aangemeld ben wordt ik doorgesluisd naar een overzicht van alle feeds en moet ik alsnog door de pagina's heen bladeren om bij de juiste merchant uit te komen, die pagina's laden vaak niet (behalve de 1e pagina).
  • Beoordeel en vergelijk affiliate netwerken op Affiliate top 10
  • Content is king but backlinks are kong..!
  • http://twitter.com/svteg

Offline peter28

• Full Affiliate ***
« Reactie #41 Gepost op: juni 24, 2010, 09:51:34 »
Ik ben nogsteeds benieuwd naar jullie todo/bug lijst. Waarom? Omdat ik benieuwd ben naar jullie prioriteiten! Als ik een paar berichten terug lees dat je met vertalingen bezig bent (non techwork en low prio) en de problemen met flash only en slecht inloggen (mobiel) nog steeds niet zijn opgelost (imo in ieder geval belangrijker dan iets vertalen).
Verder vraag ik me af wie allemaal een dip zien in de clicks van gisteren. Bij mij is dat wellicht weersafhankelijk maar als ik de raw/uniek vs mijn totaal clicks vergelijk (ook tov andere ma/di/wo dagen) zie ik een afwijking naar beneden van ongeveer 1%. Ik zal de komende dagen nog even blijven vergelijken..
"whatever the mind can conceive and believe the mind can achieve"
http://www.twitter.com/pbosma http://nl.linkedin.com/in/pbosma

Offline Wilco

• Affiliate Hero ****
« Reactie #42 Gepost op: juni 24, 2010, 10:08:46 »
Wat svteg zegt, ik was in eerste instantie ook positief, maar bij nader onderzoek / meer gebruik moet ik die ook herzien.. Had (o.a.) nog geen mobiel getest, en her en der tegen gekomen waarvan ik dacht "uhh....?!". Zelfs diverse punten die ik tijdens de beta heb aangegeven, maar niet zijn verwerkt; Punten waarvan ik nu lees dat er nu wél aan gewerkt wordt, terwijl deze dus enkele maanden (oid) geleden zijn aangegeven.

Komt er nu op neer dat we als affiliate ons werk niet goed kunnen doen. Ik zou vandaag een knoop doorhakken of ik een bepaalde adverteerder voor een actie in zou wisselen voor de ander, maar zonder statistieken kan ik dat nergens op bepalen. Komend weekend een weekendje weg en dus op mijn iPhone aangewezen, maar controleren of de statistieken doorlopen zit er dus niet in.

Dus ja, ik ben blij dat er een nieuw systeem komt, maar nee, op deze manier is het (m.i.) helemaal verkeerd aangepakt.. Zonde  :(

Offline Jorg

• Affiliate Hero ****
« Reactie #43 Gepost op: juni 24, 2010, 10:30:21 »
Het zijn wel heel wat handelingen om een trackinglink te pakken. Dus extra werk, wat onnodig is (voor ons althans). Pakken we het gewoon ergens anders.

Offline Jay

• Affiliate **
  • **
« Reactie #44 Gepost op: juni 24, 2010, 10:30:56 »
Citaat van: mdobro op juni 23, 2010, 17:58:35

* Nieuwe ISSUE transactiebedragen van vandaag 23 juni KLOPPEN NIET!! deze zijn te hoog. We gaan dat morgen de laatste data converteren uit het oude systeem en de transacties/bedragen updaten.

Betreft het alleen de bedragen of ook de aantallen?
Er ontbreken vandaag een aantal sales die er gisteren 23-6 wel stonden..

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Algemeen Daisycon Nieuws »
  • Onderhoud aan interface (beperkte log-in)

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing