Om dat mijn vorige reactie niet beantwoord is.. Nogmaals.'Ik mis overigens een mogelijkheid om mijn PayPal adres in te kunnen vullen, of kijk ik er over heen?'.
Klopt het dat er iets niet klopt in de statistieken van gisteren? Mijn raw/unieke kliks zijn net 25% van wat ze vrijwel altijd zijn.
Citaat van: Vince150 op juni 25, 2010, 16:40:06 Klopt het dat er iets niet klopt in de statistieken van gisteren? Mijn raw/unieke kliks zijn net 25% van wat ze vrijwel altijd zijn.Beste Vince,Dank voor je bericht. De weergave is inderdaad nog niet bijgewerkt in jouw account voor de laatste twee dagen. We gaan dit voor je oplossen. Ik heb je per mail de juiste gegevens gestuurd.Groeten, Laurens
Jammer dat zoiets positiefs wordt overschaduwd door zoveel problemen. Is dit nou dé BREOX btw?Het ziet er in ieder geval frisser en weer wat gebruiksvriendelijker uit. Verder krijg ik een beetje de kriebels van opmerkingen als "we meten 2,5% meer" Dat is dus 2,5% meer dan voorheen, of meet je nu meer dan je zou horen te meten? Of wordt er eigenlijk minder minder gemeten? En wat meten we nu van het totaal, en hoe weet je dat? En hoe kun je hier achter komen tijdens een meeting? Tot slot nog één vraagje, komen er op korte termijn nog extra features en zo ja, welke?