affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • 5 Nieuwe campagnes
  • 4 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • conversive
  • Matomy
  • zanox-m4n
  • Tradedoubler
  • netaffiliation
  • affili.net
  • iffiliate
  • Affilidirect
  • webgains
  • adquick
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Algemeen Daisycon Nieuws »
  • Onderhoud aan interface (beperkte log-in)
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omlaag

Auteur Topic: Onderhoud aan interface (beperkte log-in)  (gelezen 6189 keer)

Online Jorg

• Affiliate Hero ****
Re: Onderhoud aan interface (beperkte log-in)
« Reactie #60 Gepost op: juni 25, 2010, 11:15:14 »
De vergelijking met de schoenen is niet de sterkste. Vergelijkingen werken alleen goed, als het ook echt een ijzersterke vergelijking is. Ook te leren bij goede cursus debateren.

Mij maakt het niet veel uit, alleen problemen als links niet functioneren zoals gisteren even gebeurde. Als netwerk A makkelijk werkt en netwerk B lastiger, dan kiezen we bij gelijke geschiktheid (vergoedingen) toch gewoon netwerk A.

Offline spook

• Affiliate **
  • **
« Reactie #61 Gepost op: juni 25, 2010, 11:20:16 »
Die schoenen toch en dan de bergen in.

Het lijkt inderdaad wel een Berg en Dal situatie.

Gister deed het zich al voor en vandaag ook weer.

De ene lead/sale na de andere Geen onverklaarbare leads want sub ids kloppen. Ook klik en transactie datum lijken te kloppen kloppen zo ook allemaal unieke Ip nummers.

Maar dan zijn ruim 60% van de leads/sales weer verdwenen. Bedragen schieten als een berg omhoog en ook als een raket het dal in. 

Schandalig is dit. Welke gegevens kloppen er Kan het wel raden hoor maar dan graag een verklaring hoe dit komt.

Offline Trader

• Full Affiliate ***
    • IMBULL
« Reactie #62 Gepost op: juni 25, 2010, 13:02:56 »
Wanneer is de verwachting dat alles weer op orde draait?

Overigens als ik in de maandstatistieken (omzet per dag) op een bewuste 'dag' klik, dan krijg ik statistieken op programma niveau en ga ik niet dieper in op de statistieken van die bewuste dag. Is dat ook de bedoeling?

Jochem Vroom
Linkedin: http://nl.linkedin.com/in/jochemvroom
Twitter: http://twitter.com/jochemvroom
@ http://www.imbull.com

Offline Barry

• Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Man
    • Daisycon
« Reactie #63 Gepost op: juni 25, 2010, 15:27:45 »
Er is de afgelopen dag (en nacht) hard doorgewerkt en de meeste kinderziektes zijn inmiddels opgelost, waaronder de statistieken (die nu met een vertraging van 5 minuten werkt). Vandaag en morgen gaat ons team door om de andere meest brandende zaken op te lossen.

Komende week zal nog verder worden gebruikt om probleempjes op te lossen, maar we kunnen dan ook al een start maken met het ontwikkelen van nieuwe features (waarover binnenkort meer).

Heb je nog vragen, problemen, aarzel niet en mail feedback@daisycon.com. Een direct bericht naar mij kan natuurlijk ook altijd!

Barry

P.S. Wellicht handig voor alle publishers om te weten: Zoals eerder door mij verteld heeft de tracking geen problemen ondervonden (m.u.v. een kwartier kliks die niet doorkwamen). Gisteren was, ondanks de warmte en het voetbal qua omzet een zeer goede dag!
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2010, 15:39:25 door Barry »
Daisycon | Affiliate Marketing | Lead Generation | CPC Advertising

Offline Vince150

• Affiliate **
  • **
« Reactie #64 Gepost op: juni 25, 2010, 16:40:06 »
Klopt het dat er iets niet klopt in de statistieken van gisteren? Mijn raw/unieke kliks zijn net 25% van wat ze vrijwel altijd zijn.

Offline formmailer

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
  • Uit Zweden...!
    • ZwedenWeb
« Reactie #65 Gepost op: juni 25, 2010, 17:14:30 »
Citaat van: Vince150 op juni 24, 2010, 18:19:47
Om dat mijn vorige reactie niet beantwoord is.. Nogmaals.

'Ik mis overigens een mogelijkheid om mijn PayPal adres in te kunnen vullen, of kijk ik er over heen?'.
Hej Vince,

Daisycon heeft dezelfde vraag al wel in een ander topic beantwoord: http://www.affiliateforum.nl/index.php/topic,16082.msg55558.html

Groeten,
Jasper
Uit Zweden... :-)

Offline formmailer

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
  • Uit Zweden...!
    • ZwedenWeb
« Reactie #66 Gepost op: juni 25, 2010, 17:18:40 »
@Barry/Marko
Wanneer komen de oude creditfacturen weer terug in het systeem?

/Jasper
Uit Zweden... :-)

Offline Laurens L

• Affiliate **
  • **
« Reactie #67 Gepost op: juni 25, 2010, 18:48:43 »
Citaat van: Vince150 op juni 25, 2010, 16:40:06
Klopt het dat er iets niet klopt in de statistieken van gisteren? Mijn raw/unieke kliks zijn net 25% van wat ze vrijwel altijd zijn.

Beste Vince,

Dank voor je bericht. De weergave is inderdaad nog niet bijgewerkt in jouw account voor de laatste twee dagen. We gaan dit voor je oplossen. Ik heb je per mail de juiste gegevens gestuurd.

Groeten, Laurens
« Laatst bewerkt op: juni 25, 2010, 18:56:28 door Laurens L »

Offline Wanabo

• Affiliate **
  • **
  • Krijg antwoord door het stellen van de goede vraag
    • Startpagina ISP Gebruikers Groepen
« Reactie #68 Gepost op: juni 25, 2010, 19:12:43 »
Ik neem even een pauze met Daisycon. >:(
Probleem met internet? Laat je helpen door een mede gebruiker. Voor iedere grote ISP is er een Gebruikers Forum

Offline Jay

• Affiliate **
  • **
« Reactie #69 Gepost op: juni 25, 2010, 20:29:27 »
Citaat van: Laurens L op juni 25, 2010, 18:48:43
Citaat van: Vince150 op juni 25, 2010, 16:40:06

Beste Vince,

Dank voor je bericht. De weergave is inderdaad nog niet bijgewerkt in jouw account voor de laatste twee dagen. We gaan dit voor je oplossen. Ik heb je per mail de juiste gegevens gestuurd.

Groeten, Laurens

We moeten dus zelf aangeven of er gegegevens ontbreken voordat het wordt aangepast??

Ik mis nog steeds sales op 23-06, zie ook mijn post van gisteren.

Offline Laurens L

• Affiliate **
  • **
« Reactie #70 Gepost op: juni 25, 2010, 20:41:40 »
Dat is zeker niet noodzakelijk. Het oude systeem draait nog op de achtergrond en data wordt continu gesynchroniseerd. Het is alleen zeer veel data en in sommige gevallen is nog niet alles bijgewerkt in de overzichten.
Morgen zullen opnieuw updates worden doorgevoerd. Op zeer korte termijn zal de data in de nieuwe interface volledig zijn bijgewerkt en tevens real time stats tonen.

Voor directe/specifieke vragen is het overigens natuurlijk altijd mogelijk om te malen naar support of feedback.

Offline Locator

• Affiliate **
  • **
« Reactie #71 Gepost op: juni 25, 2010, 21:46:16 »
toch even de proef op de som genomen. 3 sales getest. 2 kliks gemeten, 1 van de sales :S toch bij een grote turkije vakantieboer en 1 hardware boer waar mijn sales altijd gemeten zijn.

worden deze nog later gemeten ? is nu een paar uur geleden.

Offline Laurens L

• Affiliate **
  • **
« Reactie #72 Gepost op: juni 25, 2010, 22:01:17 »
De oude tracking draait nog steeds naast de nieuwe tracking dus iedere order wordt zoals voorheen gemeten.
Stuur me anders even een PB met je emailadres en ik mail je het resultaat. Dat wordt overigens morgen, want deze gegevens zijn niet op afstand in te zien voor mij.

Offline Locator

• Affiliate **
  • **
« Reactie #73 Gepost op: juni 25, 2010, 22:06:33 »
dag laurens,

heb het naar jullie support gemaild paar uur terug. zie het antwoord wel vershcijnen

Offline Ashley

• Affiliate **
  • **
« Reactie #74 Gepost op: juni 25, 2010, 22:07:47 »
Citaat van: Raffiliate op juni 23, 2010, 22:23:29
Jammer dat zoiets positiefs wordt overschaduwd door zoveel problemen. Is dit nou dé BREOX btw?
Het ziet er in ieder geval frisser en weer wat gebruiksvriendelijker uit.

Verder krijg ik een beetje de kriebels van opmerkingen als "we meten 2,5% meer" Dat is dus 2,5% meer dan voorheen, of meet je nu meer dan je zou horen te meten? Of wordt er eigenlijk minder minder gemeten? En wat meten we nu van het totaal, en hoe weet je dat? En hoe kun je hier achter komen tijdens een meeting? ;)

Tot slot nog één vraagje, komen er op korte termijn nog extra features en zo ja, welke?

Toch wil ik deze opmerking even herhalen. Ik ben na al die topics waarin Daisycon het gekkie uithangt met quotes als 'we meten nu 2,5% meer' etc, toch wel benieuwd waar deze -uit de lucht gegrepen zover wij kunnen zien- statistieken vandaan komen. Hoe kun je exact meer meten? Dat houdt dus eigenlijk in dat er, inderdaad, 'minder minder' wordt gemeten.. en eigenlijk verbaast het me dus dat na al die opmerkingen over tracking verbeteringen en meer meten het weinig mensen is opgevallen dat er dus eigenlijk voorheen te weinig werd gemeten. Dit betekent dus dat er al een hele lange tijd voorgaand sales zijn misgelopen door niet correct functionerende tracking? Waar is de verklaring dat er voorheen iets niet gemeten had kunnen worden en hoe worden wij als publishers hiervoor gecompenseerd?

Nu weet ik natuurlijk dat dit geen optie is, maar ik zie dit soort opmerkingen eerder als zout in de wonden, dan het likken ervan.

Overigens ook frappant dat de eerste update sinds tijden die publiekelijk zichtbaar is (die achterkant optimalisatie zegt toch weinig, ikzelf nooit wat van teruggezien in de statistieken), behoorlijk teleurstelt. Toegegeven, het ziet er allemaal weer een stuk fraaier en frisser uit, maar het is overduidelijk dat het hele gevaarte technisch totaal instabiel is. Ik hoop maar dat dit héél snel is opgelost, maar ik ben bang dat van de ene oplossing de andere zichtbaar wordt (als in de laatste dagen het geval). Typisch het geval van spaghetti code en technisch onvermogen.

Het zou in ieder geval fraai zijn als er inderdaad een prio lijst verschijnt met bekende problemen en issues waar aan gewerkt wordt, welke wij aan kunnen vullen.

Ik denk dat jullie heel veel mazzel hebben met het mooie weer (althans, niet voor de mensen die dit weekend als vanzelfsprekend keihard gaan doorwerken ;)), want op drukke zondagen kunnen wij dit soort problemen echt niet gebruiken.

Nog even mijn persoonlijke situatie, ik merk voor alsnog dat ik slechts een procent of 30 terugzie van de 'normale' dagen, ik hoop maar dat dit goed komt..  :-X

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Algemeen Daisycon Nieuws »
  • Onderhoud aan interface (beperkte log-in)

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing