@Ashley (Mocht je dezelfde persoon zijn als raffiliate, dan mijn excuses voor het dubbele antwoord ;>) ) Hoe kun je exact meer meten? .Heel simpel we meten dubbel, in het nieuwe en in het oude systeem. zie ook mijn uitleg hierboven.Hebben we dan slecht gemeten? Nee in het algemeen doen we het in vergelijk volgens mijn boven modaal goed, maar het kan altijd beter.
@peter28De focus van techniek ligt op de core issues. Je hebt gelijk als je aangeeft dat we zeker nog veel kunnen verbeteren aan de communicatie en feedback. Dat zien we ook zelf in, we zijn een technisch bedrijf en in marketing PR en generieke klanten service kunnen we nog een hoop leren en daar zullen we ook aandacht op leggen. Voor dit jaar is het een van de focus punten die we binnen de organisatie hebben.Tav van je email kan ik je verzekeren dat we alle input en punten meenemen, de mensen die vandaag bezig waren zaken op te lossen, waren echter vooral gericht op het oplossen en niet op het communiceren hierover.We zullen de communicatie maandag op de agenda zetten, om te kijken hoe we dit beter kunnen stroomlijnen.