affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5575) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • conversive
  • m4n
  • iffiliate
  • a4y
  • Tradedoubler
  • daisycon
  • netaffiliation
  • NonstopConsulting
  • webgains
  • Matomy
  • zanox
  • Affilidirect
  • affili.net
  • adquick
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Algemeen Daisycon Nieuws »
  • Release AM4 - Features, Request and Bugs
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 16   Omlaag

Auteur Topic: Release AM4 - Features, Request and Bugs  (gelezen 15163 keer)

Online formmailer

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Man
  • Uit Zweden...!
    • ZwedenWeb
Re: Release AM4 - Features, Request and Bugs
« Reactie #15 Gepost op: juni 28, 2010, 12:05:18 »
Citaat van: peter28 op juni 28, 2010, 09:46:05
Wellicht handig om mee te nemen in de vergadering straks: facturen overzicht laat (bij mij) geen facturen zien.
Inkomsten belasting moet voor het einde van deze maand en ik doe het het liefst optijd (nu dus). Graag dit overzicht maken of mij anders even de facturen voor K2 sturen, bvd!
Ditzelfde heb ik ook reeds aangegeven via feedback@daisycon.com.
Helaas nog geen reactie hierop....  :-\

//Jasper

Edit: De reactie via mail is er nu... nu de oplossing nog...  8)
« Laatst bewerkt op: juni 28, 2010, 13:39:23 door formmailer »
Uit Zweden... :-)

Offline rstef - Daisycon

• Affiliate **
  • **
« Reactie #16 Gepost op: juni 28, 2010, 17:09:49 »
Citaat van: fleurop op juni 28, 2010, 09:33:25
Ondertussen kan ik nog steeds geen transacties keuren, zonder dat daar over gecommuniceerd is heb ik dus 181 transacties gekeurd, die ik straks waarschijnlijk weer opnieuw kan keuren... maar we wachten het rustig af...

Door de synchronisatie tussen oud en nieuw kwamen sommige gekeurde orders weer open te staan. De melding dat de keuring voor de zekerheid even uitgesteld moet worden was helaas erg onopvallend boven de keuring geplaatst. Bij dergelijke issues zullen we een duidelijker waarschuwingsteken moeten gaan gebruiken. We verwachten dit voor woensdag aanstaande volledig werkend te hebben. Hierover zal je ook persoonlijk worden geïnformeerd.
Daisycon | Affiliate Marketing | Lead Generation | CPC Advertising

Online svteg

• Affiliate Master *****
    • Splush
« Reactie #17 Gepost op: juni 28, 2010, 17:58:11 »
Klopt het dat de clicks momenteel weer even verdwenen zijn? Er staan momenteel 0 clicks in mijn stats, terwijl dat er een paar uur geleden meer dan 0 waren.
  • Beoordeel en vergelijk affiliate netwerken op Affiliate top 10
  • Content is king but backlinks are kong..!
  • http://twitter.com/svteg

Offline historiek

• Affiliate **
  • **
    • Historiek.net
« Reactie #18 Gepost op: juni 28, 2010, 19:30:57 »
@svteg: Is bij ons ook het geval. Heb van Daisycon begrepen dat de statistieken morgen recht worden worden.

Offline mdobro

• Netwerk Daisycon
  • Affiliate Guru ******
  • hasta la pasta
    • Daisycon
« Reactie #19 Gepost op: juni 28, 2010, 20:02:58 »
Grootste issue die we hebben heeft te maken met de inlog en de rechten hierop.
Hier speelt de nieuwe security op tal van aspecten een "Pain in the but", die is een nog een stuk strikter dan de oude.
Hierdoor zie je als affiliate soms niet de stats van al je opgegeven media of kun je als adverteerder soms niet affiliates keuren (voorbeelden).
Het zijn op het moment geen generieke issues mbt de inlog maar individuele problemen, die veroorzaak worden door uiteenlopende oorzaken. Voornamelijk zaken die met de account instellingen te maken hebben, zo verstoren bepaalde tekens in de accountnaam of wachtwoord de hash waarde voor de inlog of zijn er gevolgen door het niet compleet aanwezig zijn van account gegevens (bv een zakelijk account dat geen bedrijfsnaam heeft opgegeven).

Daarnaast draaien we nog steeds op twee systemen, het oude is nog volledig operationeel en draait schaduw. Zowel als fall-back als om vergelijkcijfers te hebben om verschillende processen te testen en te valideren, in een real live omgeving.

Door de verwerking in twee systemen en de bovenstaande rechten issue ontstaan er synchronisatie verschillen. Zoals aangegeven meet bv het nieuwe systeem iets meer.

We hebben er nu voor gekozen om te synchroniseren van uit het oude systeem, ieder uur worden de stats nu een aantal malen vanuit het oude affiliate programma over geschreven in het nieuwe. Dit tot alle rechten issue zijn opgelost. Tijdens de sync kunnen de stats dus even niet beschikbaar zijn, maar een minuut later wel weer.

Nogmaals dit is een tijdelijke oplossing, die we asap zullen verhelpen.
« Laatst bewerkt op: juni 28, 2010, 20:06:16 door mdobro »
Groeten,

marko

Offline peter28

• Full Affiliate ***
« Reactie #20 Gepost op: juni 29, 2010, 19:10:47 »
Citaat van: mdobro op juni 28, 2010, 20:02:58
Grootste issue die we hebben heeft te maken met de inlog en de rechten hierop.
Hier speelt de nieuwe security op tal van aspecten een "Pain in the but", die is een nog een stuk strikter dan de oude.
Hierdoor zie je als affiliate soms niet de stats van al je opgegeven media of kun je als adverteerder soms niet affiliates keuren (voorbeelden).
Het zijn op het moment geen generieke issues mbt de inlog maar individuele problemen, die veroorzaak worden door uiteenlopende oorzaken. Voornamelijk zaken die met de account instellingen te maken hebben, zo verstoren bepaalde tekens in de accountnaam of wachtwoord de hash waarde voor de inlog of zijn er gevolgen door het niet compleet aanwezig zijn van account gegevens (bv een zakelijk account dat geen bedrijfsnaam heeft opgegeven).

Daarnaast draaien we nog steeds op twee systemen, het oude is nog volledig operationeel en draait schaduw. Zowel als fall-back als om vergelijkcijfers te hebben om verschillende processen te testen en te valideren, in een real live omgeving.

Door de verwerking in twee systemen en de bovenstaande rechten issue ontstaan er synchronisatie verschillen. Zoals aangegeven meet bv het nieuwe systeem iets meer.

We hebben er nu voor gekozen om te synchroniseren van uit het oude systeem, ieder uur worden de stats nu een aantal malen vanuit het oude affiliate programma over geschreven in het nieuwe. Dit tot alle rechten issue zijn opgelost. Tijdens de sync kunnen de stats dus even niet beschikbaar zijn, maar een minuut later wel weer.

Nogmaals dit is een tijdelijke oplossing, die we asap zullen verhelpen.

mooi, dus dit betekend dat we na die login issues ook gewoon weer de mobiele pagina kunnen gebruiken?
Zodra dat gefixt is graag het verbeteren mbt de useability (die 4 flashpops iedere mobiele inlog op normale systeem) en ik ben tevreden! ;)
"whatever the mind can conceive and believe the mind can achieve"
http://www.twitter.com/pbosma http://nl.linkedin.com/in/pbosma

Offline HHM

• Affiliate **
  • **
    • MyRun.com.au - Running Australia
« Reactie #21 Gepost op: juni 30, 2010, 02:57:47 »
@marko,

We kunnen weer inloggen!
De update ziet er prima uit, het is een mooie facelift geworden. Het dashboard op de home pagina geeft een duidelijk beeld.

Vind het het vinden / managen van nieuw materiaal affiliates er niet beter / makkelijker op is geworden.
Ook zijn sommige categorieen niet compleet of staan er bepaalde items in die er niet thuishoren.

Zijn alle transacties bijgewerkt of moet er nog data worden bijgewerkt?
Let it be, let it be...

"Social Media Explained" : www.hothitmedia.com
By Runners For Runners: www.myrun.com.au

Offline fgielen

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
« Reactie #22 Gepost op: juni 30, 2010, 10:13:10 »
Vreemd dat er geen enkele link in het systeem staat. Deeplinks aanmaken kan ook al niet.

Ofwel je kan momenteel helemaal niet werken met Daisycon.

Offline rstef - Daisycon

• Affiliate **
  • **
« Reactie #23 Gepost op: juni 30, 2010, 13:06:44 »
Citaat
Vreemd dat er geen enkele link in het systeem staat. Deeplinks aanmaken kan ook al niet.

Ofwel je kan momenteel helemaal niet werken met Daisycon.

Ik heb zojuist gecontroleerd met je account, maar kon het probleem niet reproduceren. Ik heb je gemaild. Mocht het nog voorkomen, wil je dan een reply sturen?

EDIT: probleem opgelost. Mocht je dit probleem ook tegenkomen, kijk dan even bij "Mijn account" en dan "Mijn media" of de site niet op "offline" staat. Je kunt deze zelf activeren in dit scherm.
« Laatst bewerkt op: juni 30, 2010, 14:48:11 door rstef »

Offline Vince150

• Affiliate **
  • **
« Reactie #24 Gepost op: juni 30, 2010, 14:47:35 »
Kan nu opzich weer redelijk werken met Daisycon, mijn statistieken en sales lijken weer te kloppen. Het viel me wel op dat er nog dingen staan zoals: [use_material], [create_deeplinks] enzovoort. Het lijkt me toch niet zoveel werk om die aan te passen.

De sales die ik nu maak kloppen neem ik aan wel? Niet zoals de sales die verdwenen en er onterecht bij stonden net na invoering van AM4.

Offline rstef - Daisycon

• Affiliate **
  • **
« Reactie #25 Gepost op: juni 30, 2010, 14:56:55 »
De statistieken die je nu ziet kloppen inderdaad.

Betreft de vertalingen:
Deze moeten uiteraard aangepast worden maar zoals in een eerder topic ook gevraagd werd heeft dit een lagere prioriteit gekregen dan het kloppend hebben van statistieken en het ophalen van linkmateriaal.

Offline F.v.Helden

• Full Affiliate ***
« Reactie #26 Gepost op: juni 30, 2010, 16:31:36 »
Citaat van: rstef op juni 30, 2010, 13:06:44
Citaat

EDIT: probleem opgelost. Mocht je dit probleem ook tegenkomen, kijk dan even bij "Mijn account" en dan "Mijn media" of de site niet op "offline" staat. Je kunt deze zelf activeren in dit scherm.

Bij mij hetzelfde probleem, moet ik daarvoor de reactivatie icoontje gebruiken om het weer online te zetten? Ik check maar even voordat ik iets met het account doe. En heeft dit geen gevolgen voor links die al uitstaan?
A rich man is nothing but a poor man with money.

Offline rstef - Daisycon

• Affiliate **
  • **
« Reactie #27 Gepost op: juni 30, 2010, 17:22:51 »
Citaat
Bij mij hetzelfde probleem, moet ik daarvoor de reactivatie icoontje gebruiken om het weer online te zetten? Ik check maar even voordat ik iets met het account doe. En heeft dit geen gevolgen voor links die al uitstaan?

Klopt!

Offline Wanabo

• Affiliate **
  • **
  • Krijg antwoord door het stellen van de goede vraag
    • Startpagina ISP Gebruikers Groepen
« Reactie #28 Gepost op: juni 30, 2010, 18:48:49 »
Citaat
....

Gelijk maar ff checken! Beide url's staan actief, maar één is nog onder beoordeling! (in keuring)  :P. Nu maakt me dat niet zoveel uit anders had ik wel eerder aan de bel getrokken, maar dit is dan minstens al een half jaar of zo.

En nee ik stuur geen mail.

« Laatst bewerkt op: juni 30, 2010, 18:51:21 door Wanabo »
Probleem met internet? Laat je helpen door een mede gebruiker. Voor iedere grote ISP is er een Gebruikers Forum

Offline rmfloris

• Full Affiliate ***
    • Fotovergelijk.nl
« Reactie #29 Gepost op: juni 30, 2010, 22:37:42 »
Je kan nu eindelijk weer de conversie url's aanpassen, alleen na aanpassing blijft hij de oude, reeds eerder ingestelde url aanroepen. Dan heeft het natuurlijk geen zin om de conversie url aan te passen.
------------------------------------------------------------------
Vergelijk prijzen van online fotoservices:
http://www.fotovergelijk.nl

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 16   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Algemeen Daisycon Nieuws »