Het is echt beschamend onprofessioneel hoe Daisycon dit heeft aangepakt, ik heb er geen andere woorden voor.Hopen dat alles asap is opgelost.Statistieken kloppen nu overigens WEER niet.
Citaat van: Vince150 op juli 03, 2010, 00:21:23 Het is echt beschamend onprofessioneel hoe Daisycon dit heeft aangepakt, ik heb er geen andere woorden voor.Hopen dat alles asap is opgelost.Statistieken kloppen nu overigens WEER niet.Ben ik het helemaal mee eens! Zeer onprofessioneel
Eind deze maand moet alle administratie weer gedaan zijn voor belasting. Tot mijn spijt kan ik nog steeds de creditfacturen niet terugvinden in het nieuwe systeem. Dat is voor dit moment het belangrijkste want ik heb geen zin in problemen met de blauwe enveloppen. Heb al een mail gestuurd maar wil de noodzaak ook nog even via hier doorgeven.Verdere features, request en bugs: zorg er alsjeblieft voor dat alles weer naar behoren werkt. Het nieuwe systeem is traag als dikke stront door een rietje en niet meer werkbaar. Leuk al die Ajax interfaces maar na 30 seconden naar draaiende gifjes te kijken ben ik het al zat. En dat is niet eenmalig maar bijna bij iedere actie die je uitvoert of overzicht dat je wilt hebben.