Tegen beter weten in had ik gedacht dat er inmiddels wel iets gezegd zou zijn over de problemen van gisteren en afgelopen weekend. Maar nee... het is weer stil. Nieuwe motto van Daisycon lijkt te zijn "spreken is zilver, zwijgen is goud"
Ik heb maar besloten me definitief geen illusies meer te maken over de service en oplossingsbereidheid van Daisycon. Het meest bizarre (en arrogante) vind ik nog dat Daisycon er geen enkele moeite mij lijkt te hebben om terecht klagende en ongelooflijk op de proef gesteld affiliates gewoonweg te negeren. Kan ik met mijn pet niet bij.
Daisycon is hier weer offline.Edit: en weer online
Heb je een op dit moment nog een individueel probleem met je account? Mail dan even met support@daisycon.com . Op die manier kunnen we affiliates beter en persoonlijk helpen.
Citaat van: Daisycon_Support op september 06, 2010, 15:49:35 Heb je een op dit moment nog een individueel probleem met je account? Mail dan even met support@daisycon.com . Op die manier kunnen we affiliates beter en persoonlijk helpen.Op 6 september een mailjte gestuurd om van dit aanbod gebruik te maken. Zie volledig bericht, hier.Tot op heden geen reactie.
Citaat van: Wanabo op september 12, 2010, 19:04:29 Citaat van: Daisycon_Support op september 06, 2010, 15:49:35 Heb je een op dit moment nog een individueel probleem met je account? Mail dan even met support@daisycon.com . Op die manier kunnen we affiliates beter en persoonlijk helpen.Op 6 september een mailjte gestuurd om van dit aanbod gebruik te maken. Zie volledig bericht, hier.Tot op heden geen reactie. Beste Wanabo,Ik heb de supportinbox gecontroleerd en er staan geen openstaande mailtjes in die op 6 september zijn binnengekomen. Zou je nogmaals je mailtje kunnen sturen? Ik zal dan meteen kijken waar het probleem zit. Wellicht dat het destijds in de spamfilter is blijven hangen. Zodra we hem binnen hebben zal ik ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een reactie krijgt!Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Daisycon Support