Gelukkig is zooplus (of in mindere mate agradi) goede vervangers
Bij dergelijke problemen raad ik aan te mailen, bellen of een PM te sturen. Daarmee is een probleem sneller op te lossen dan wanneer we het op het forum moeten tegenkomen al houden we het uiteraard zo goed als mogelijk in de gaten.
Dat is een weergavefoutje zie ik. Als je kijkt onder "Materiaal" daarna "Productfeeds" en dan bij "Zoeken". Dan staat de productfeed daar wel vermeld bij de "J" van "Jumbopet". Passen we aan.Edit: Weergavefoutje is opgelost.
mijn eerste start item :Gaat over Jumbopet via netwerk M4N , ik heb dus geen behoefte om Jumbopet via Daisy aan te vragen, toch ? datafeed stuurt alle produkten naar de homepage.wordt nu niet aangepast maar pas over weken, omdat tzt de website wordt aangepast, hoevaak hebben we dit al niet gehoord.netwerk vermeldt bij datafeeds geen beperking. Daar had dus moeten staan, dat de feed ivm fouten niet geleverd kan worden.Conclusie : alleen het slot is correct » pet toevoeging zijdens hypotheek:Gelukkig is zooplus (of in mindere mate agradi) goede vervangers... en in het 4e item volgt : bovenstaande tool leert dan dat zooplus zowel bij Daisy zit als bij Zanox. Even aanmelden bij Daisy, uiteindelijk kunnen aanmelden bij Zooplus, bieden ze geen datafeed ......ok, niet getreurd, dan maar aanmelden via Zanox, hebben ze wèl een datafeed.
- ik heb geloof ik aan jou mijn identiteit niet prijsgegeven, dus waar komt die wijsheid vandaan