affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5575) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • Affilidirect
  • a4y
  • m4n
  • zanox
  • iffiliate
  • conversive
  • Matomy
  • daisycon
  • netaffiliation
  • webgains
  • NonstopConsulting
  • Tradedoubler
  • affili.net
  • adquick
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Ervaring TradeTracker
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ervaring TradeTracker  (gelezen 829 keer)

Offline psvfan

• Affiliate *
  • *
Ervaring TradeTracker
« Gepost op: juli 23, 2010, 16:00:20 »
Wie heeft er ervaring met TradeTracker? Hoe steekt hun netwerk voor de zakelijke markt in elkaar? Hebben ze voldoende A-sites en is hun houding proactief genoeg?

Online svteg

• Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
    • Splush
Re: Ervaring TradeTracker
« Reactie #1 Gepost op: juli 23, 2010, 16:42:37 »
Vraag je dit als potentiële affiliate of als potentiële adverteerder?

Mijn ervaring is dat eigenlijk geen enkel affiliate netwerk staat te springen om een B2B campagne weg te zetten. Of er voldoende A-sites in hun netwerk hangen is natuurlijk een subjectief oordeel, proactief zijn ze geheel willekeurig. De ene keer wel, de andere keer niet.

Een Tradetracker account is zo aangemaakt, kan je zelf even rondstruinen om te kijken of het wat voor je is.
  • Beoordeel en vergelijk affiliate netwerken op Affiliate top 10
  • Content is king but backlinks are kong..!
  • http://twitter.com/svteg

Offline xipe

• Affiliate Master *****
« Reactie #2 Gepost op: juli 25, 2010, 13:45:44 »
Hee, dit topic kwam ik ook al tegen op LinkedIn...
 ;D

Offline psvfan

• Affiliate *
  • *
« Reactie #3 Gepost op: juli 30, 2010, 11:27:48 »
@svteg:

Wij hebben TradeTracker destijds gesproken en zij waren vol overtuiging dat ze wel geschikte websites voor ons zouden hebben. Nu blijkt dat de websites die wij voorbij zien komen allen van zeer slechte kwaliteit zijn..

Wij hebben al een x aantal maanden een contract lopen en er wordt ons keer op keer gezegd dat het de tijd nodig heeft om op te starten. Prima dat het niet blijkt te werken, wij wisten ook dat dit kon gebeuren, alleen zijn ze er niet eerlijk over. Hierdoor overwegen wij om ons contract op te zeggen

Offline xipe

• Affiliate Master *****
« Reactie #4 Gepost op: juli 30, 2010, 11:32:11 »
Beste psvfan,

Welke branche gaat het over en website(s) moet(en) er gepromote worden?

Online svteg

• Affiliate Master *****
    • Splush
« Reactie #5 Gepost op: juli 30, 2010, 20:23:37 »
Citaat van: psvfan op juli 30, 2010, 11:27:48
Wij hebben al een x aantal maanden een contract lopen en er wordt ons keer op keer gezegd dat het de tijd nodig heeft om op te starten.

Ik weet niet precies hoe het bij Tradetracker gaat, maar bij een M4N, Cleafs, Zanox, Affiliate4you en Daisycon (eigen ervaring) worden wij, de affiliates, vaak persoonlijk door account managers ingelicht over nieuwe in potentie goede adverteerders, en of wij dit weg kunnen zetten. Heb ooit als adverteerder bij Tradetracker gezeten, en mijn ervaring is wel dat je van je moet laten horen, dus scherpe vergoedingen, incentives, kortingsacties, doorgeven aan je account manager en mee laten sturen in de nieuwsbrief (niet op vrijdag, want dan val je niet op). En affiliates persoonlijk benaderen via het ticketsysteem. Ik kan het wel waarderen als een adverteerder mij vraagt of ik zijn materiaal wil opnemen, niet dat ik het altijd doe, het is in ieder geval een teken dat de adverteerder er actief mee bezig is.. Bij tradetracker staan heel wat campagnes in het bestand die aan het versloffen zijn, banners zijn niet meer up to date, en deeplinks werken niet meer.
Dat iets vanzelf komt, daar geloof ik bij affiliate marketing al lang niet meer in  :) Ook als adverteerder zal je er bovenop moeten zitten om het optimale uit affiliate marketing te kunnen halen.
  • Beoordeel en vergelijk affiliate netwerken op Affiliate top 10
  • Content is king but backlinks are kong..!
  • http://twitter.com/svteg

Offline Ilya

• Affiliate Master *****
    • Wegopro
« Reactie #6 Gepost op: augustus 01, 2010, 06:04:12 »
Los van TradeTracker zelf gaat het er uiteindelijk natuurlijk om dat de affiliates hard voor je gaan werken :).

Ik sta afgelopen maanden regelmatig versteld van het aantal affiliates die zelf hun websites bij TradeTracker onderbrengen. Merchant '15wattspaarlamp.nl concurreert maar mooi met merchant '20wattspaarlamp.nl' via tradetracker.

Als affiliate heb ik het prima bij/met TradeTracker; maar dit geldt net zo goed voor diverse andere netwerken (hoewel er ook een aantal zijn waar ik dan weer niks mee heb). Merchants die goed draaien bij TradeTracker zijn volgens mij altijd erg happy met dit netwerk :).
Wegopro.com | Twitter

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master *****
waar hebben we het over
« Reactie #7 Gepost op: augustus 01, 2010, 10:10:40 »
psvfan start dit topic met :
Citaat
Wie heeft er ervaring met TradeTracker? Hoe steekt hun netwerk voor de zakelijke markt in elkaar? Hebben ze voldoende A-sites en is hun houding proactief genoeg?
Zoals Xipe terecht aangeeft , iets soortgelijks op Linkedin.

Het gaat psvfan dus om de zakelijke markt, ook B2B genoemd, Business to Business.
Met als vervolgvragen , of TT voldoende A-sites heeft en of ze proactief genoeg zijn.
Wat is te verstaan onder A-sites.
Heb het via Linkedin nog niet langs zien komen, toch met aut. melding van respons.

En ondertussen komen hier allerlei antwoorden langs, maar topicstarter geeft geen toelichting over waar het nu exact om gaat. Anders dan :
Citaat
@svteg:

Wij hebben TradeTracker destijds gesproken en zij waren vol overtuiging dat ze wel geschikte websites voor ons zouden hebben. Nu blijkt dat de websites die wij voorbij zien komen allen van zeer slechte kwaliteit zijn..

Wij hebben al een x aantal maanden een contract lopen en er wordt ons keer op keer gezegd dat het de tijd nodig heeft om op te starten. Prima dat het niet blijkt te werken, wij wisten ook dat dit kon gebeuren, alleen zijn ze er niet eerlijk over. Hierdoor overwegen wij om ons contract op te zeggen
ofwel "een gevalletje miscommunicatie".
Het gaat kennelijk niet om a-sites maar om slechte kwaliteit sites.
Was dat dan een open campagne of een campagne die op aanvraag verkregen kon worden.

Het is toch duidelijk dat de B2B wereld een andere is dan de B2C, laten we eerst kijken waar het om gaat, scheelt een stad - Babylon - als spraakverwarring en het leidt nergens toe.

Ik wil niet aannemen, dat de affiliates op het affiliate forum zich deze ongenuanceerde uitspraak aan willen laten leunen. Dit is niet fair jegens affiliates, evenmin fair jegens Tradetracker.

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Ervaring TradeTracker

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing