affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5573) campagnes rss
  • 2 Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • a4y
  • netaffiliation
  • Matomy
  • iffiliate
  • webgains
  • m4n
  • zanox
  • adquick
  • NonstopConsulting
  • Affilidirect
  • affili.net
  • daisycon
  • Tradedoubler
  • conversive
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen Nieuwe Gebruikers »
  • Ook nieuw op dit Forum (en in de affiliate-wereld)
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ook nieuw op dit Forum (en in de affiliate-wereld)  (gelezen 742 keer)

Offline saturnus10

• Affiliate **
  • **
  • Geslacht: Man
    • De mooiste bungalowparken in Europa
Ook nieuw op dit Forum (en in de affiliate-wereld)
« Gepost op: augustus 13, 2010, 14:18:53 »
Goedendag allemaal,

Mijn naam is Jacques de Groen en samen met mijn zoon zijn we in september begonnen met het bouwen van onze website welke, net zoals zovele anderen is gerelateerd aan vakanties.
Na enige tijd hebben ook wij ons aangemeld bij o.a. Tradetracker om zo wat extra inkomsten te generen.
Verstand van dit soort zaken hadden we helemaal niet en HTML was voor ons net als Chinees.
Maar goed, vallen en weer opstaan, puzzelen en soms nachten doorhalen en dan komt er eindelijk een stukje resultaat.
En nee hoor, tevreden met de site zijn we nog lang niet, maar goed, we worden toch al aardig gevonden. De stats zien er veelbelovend uit, dus wat dat betreft hebben we al een klein beetje van onszelf gewonnen!

De reden dat ik mij heb aangemeld is, dat ik hoop op soms wat antwoorden op mijn "Dummies"-vragen :D.

Mocht je willen loeren naar ons hobbyproduct: www.Easybungalows.nl

Met vriendelijke groeten,

Jacques de Groen
Spijkenisse

Altijd alles zonder kleine lettertjes!

Offline Ilya

• Affiliate Master *****
    • Wegopro
Re: Ook nieuw op dit Forum (en in de affiliate-wereld)
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2010, 16:50:47 »
Welkom hier! Succes met de site!
Wegopro.com | Twitter

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master *****
« Reactie #2 Gepost op: augustus 14, 2010, 00:01:19 »
Welkom Jacques
Citaat
Mocht je willen loeren naar ons hobbyproduct
Even geloerd. Voorop : ziet er best aardig uit, en velen met langer ervaring glijden ook nog wel eens uit, maar het beste zou je eigenlijk de ogen moeten gebruiken van bezoekers, of - indien niet voorradig - vraag familie / kennissen.

Neem deze pagina : easybungalows 9891500
De vreugdevolle mededeling : "Maak een keuze uit het aan de linkerzijde geopende menu" staat bovenaan de pagina, terwijl bedoeld menuutje een kilometer fietsen naar onderen is. De doorsnee doorgewinterde bezoeker ziet het niet en glijdt weg.

Op dezelfde pagina staat een kamerbrede banner van Zoover :
1. van dat zwembad/kuip krijg je spontane algenvrees : er is een oude verkoopwet die zegt dat de boodschapper van slecht nieuws bedekt wordt met pek en veren. Laat staan dat jij eraan verdient. Klant houdt er niet van en is weg zonder klikken. Realiseer je dat Zoover leeft van reviews, en dus sensatie zoekt om te trekken, jouw belang ligt heel anders. Jij moet zon verkopen om zon te verdienen.
2. Zoover wordt door vele adverteerders op handen gedragen maar is in feite je concurrent, terwijl zij verdienen aan de klant die jij doorstuurt, krijg je daarvoor een "fooi"

Tot slot : index.html , zo krijg je het in een restaurant niet meer. Behalve bij v.d.Valk waar de schnitzel kamerbreed is.
Te veel, te lang, te druk. Positief om video toe te passen maar doseer ( geldt ook voor banners , tekstlinks zijn beter ).  Je kan overigens zo'n tuubje ook kleiner afbeelden naar rato van de resolutie, de bezoeker kan dan de tuub op grootte krijgen door op de button met de 4 pijltjes te drukken. Daarmee win je ruimte en overzicht op je pagina.

De kapstok van je site staat er, ik zou nog iets aan de inhoud veranderen  8)

Noot : tuubje = you tube.

noot 2: wel grappig dat je juist saturnus10 als nickname gebruikt, saturnus staat voor ongebreidelde uitbreiding en heeft jupiter nodig om in te perken. Dat is het recept, je wist het dus.....
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2010, 00:06:09 door ouwesmurf »

Offline saturnus10

• Affiliate **
  • **
    • De mooiste bungalowparken in Europa
« Reactie #3 Gepost op: augustus 17, 2010, 13:31:17 »
Beste ouwesmurf,

Bedankt voor jouw reactie en opmerkingen. Ik kan daar als nieuweling zeker wel iets mee.
Hem inmiddels al wat kleine aanpassingen gedaan en ben druk bezig met de rest.
En je hebt gelijk als je zegt dat de kapstop er al staat, maar nu nog wat om er aan te hangen. :)

Moet alleen nog meer tijd vinden om alles bij te houden en ook de zoekmarketing (mooi woord toch) op peil te houden.

Ik heb nog een aantal vragen, maar die zal ik op een ander gedeelte van dit forum neerplempen.
In ieder geval bedankt voor de goede tips. Working on it..... ;)

Altijd alles zonder kleine lettertjes!

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen Nieuwe Gebruikers »
  • Ook nieuw op dit Forum (en in de affiliate-wereld)

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing