affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5575) campagnes rss
  • 4 Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • netaffiliation
  • Matomy
  • NonstopConsulting
  • webgains
  • m4n
  • zanox
  • iffiliate
  • adquick
  • Tradedoubler
  • a4y
  • daisycon
  • affili.net
  • Affilidirect
  • conversive
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Promotie en Advertentie Uitwisseling »
  • Wat Gaat Er Met De Middenklasse In Nederland Gebeuren? (nieuw uniek product)!
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wat Gaat Er Met De Middenklasse In Nederland Gebeuren? (nieuw uniek product)!  (gelezen 518 keer)

Offline Futuro

• Affiliate *
  • *
Wat Gaat Er Met De Middenklasse In Nederland Gebeuren? (nieuw uniek product)!
« Gepost op: augustus 26, 2010, 20:03:49 »
Beste internet ondernemer,

Allereerst wil ik jou bij voorbaat bedanken om even tijd te nemen voor het volgende;

Wij mogen wel voorop stellen dat er dingen aan het veranderen zijn in onze wereld waar wij niet echt beter van worden. Ook niet in Nederland. Zelfs het reguliere nieuws staat er ondertussen al vol mee met een tegenvallende groei in de economie. Ik denk dat jij als open minded ondernemer toch wel beter weet? Dat deze berichten slechts het topje van de ijsberg zijn en dat er vele zaken verzwegen en / of gemanipuleerd worden.

De wereldeconomie is gigantisch aan het veranderen en daar kan Nederland helaas niet van onderuit komen, sterker nog...

Als centrale banken zo door blijven gaan met geld creatie om deflatie (er word te weinig ge-consumeert) tegen te gaan en om ons volkje bezig te houden dan zal de toekomst drastische gaan veranderen voor de middenklasse.

Hoe ziet ons economisch systeem er momenteel uit?

Laten we zeggen dat de 'draaiende motor' word ondersteund door een aantal pilaren;

- De beurzen. Geen spannende groei meer in 2010. Als het zo doorgaat verwachten investeerders een mogelijk beurscrash eind dit jaar. Om dit te voorkomen moeten de geld persen overuren draaien. Een hogere inflatie als gevolg.

- (Internationale) handel. Deze trekt aan. Dit zijn de goede berichten in het nieuws die wij te horen krijgen. Ook hier geld dat de centrale banken de geld persen op 100% zetten. Gevolg is hogere inflatie.

- De valutamarkten. Als overheden & centrale banken zo door blijven gaan met geld creatie uit het niets juist om alles nog overeind te houden is het een kwestie van tijd dat wij een eventuele hyperinflatie krijgen in de VS of EU. Of op zijn minst een depressie waar de koopkracht van de middenklasse steeds afneemt vanwege hogere inflatie, bezuinigingen, hogere belastingen en niet te vergeten de groei van de middenklasse in China die ook zijn producten duurder exporteert naar de EU.

Wat kunnen wij doen?

Meerdere opties;

1.Als brave burgers alles accepteren wat ons word voorgeschoteld en erover klagen, maar niks doen.

2.Protesteren en demonstreren omdat wij een “ik heb er recht op mentaliteit” hebben. In dit geval zou je nog weleens een gevecht kunnen aangaan met de orde handhavers.

3.Of verantwoordelijkheid nemen voor je eigen 'hachie' en je los trekken van de 'grijze' massa. Want die gaan voor optie a of b.

Als je ook net als ik een strijder bent naar vrijheid ga je dus voor het laatste. In dat geval heb ik dus e-book wat jij kan promoten om diegene te helpen die het ook niet willen accepteren om uitgeknepen te worden als een puist door hogere belastingen, (hyper)inflatie en bezuinigingen.

Want het is dan nog wel niet definitief, maar ik zie wel waar de middenklasse (90% van de bevolking) naar toe gaat; Dat is de armoede in of zij worden rijker van deze crisis. Wat kies jij?

In het e-book & audio book De Eerste Stap Naar succes heb ik het dus over innerlijke vrijheid (spirituele ontwikkeling) & vrijheid in de materialistische wereld (financiële ontwikkeling).

Over het innerlijke van succes heb ik het over hoe je aan meer zelfontwikkeling, zelfkennis en hoe je naar een hoger bewustzijn komt.

Dit hogere bewustzijn is ook het grote mysterie achter het 2012 fenomeen. Wellicht veranderd er wel wat in onze materialistische buitenwereld, maar ook onze innerlijke wereld verandert mee! Je leest het goed! 2012 is niet het einde, maar een nieuw begin of tijdperk. (interessante niche markt als marketeer!)

Naast de spirituele ontwikkeling ga ik dus ook over op ondernemerschap, hoe ons kapitalistische systeem is verdeeld, wie er opdraaien voor de belastingen, naar wie de cashflow stroomt, hoe wij worden 'voorgeprogrammeerd' om voor de rijken te werken en nog veel meer!

En het leukste natuurlijk! Wat de 'kleine' kansen zijn in mijn visie op deze toekomstige veranderingen!

Om de salespage eens op je gemak te bekijken raad ik je aan om naar
http://www.de-eerste-stap-naar-succes.nl te gaan. Het product bied ik aan voor € 27,-

Om als affiliate aan de slag te gaan geef ik € 15,- aan jou! Dat is dus meer dan 50%

Daarnaast heb ik ook een programma voor je samengesteld die te vinden is op
http://www.de-eerste-stap-naar-succes.nl/partner-programma/

Daar vind je instructie video's, gratis weggeef rapporten, e-mails voor je e-mail marketing campagne en promotie materiaal.

Laten wij ondernemers er dan maar voor zorgen dat wij mensen krijgen waar ze recht op hebben en dat is vrijheid!

Veel succes bij Jouw Eerste Stap Naar Succes!

Met vriendelijke groet,

Jean-Paul Blommaert

http://www.de-eerste-stap-naar-succes.nl/partner-programma/

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Promotie en Advertentie Uitwisseling »
  • Wat Gaat Er Met De Middenklasse In Nederland Gebeuren? (nieuw uniek product)!

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing