affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5575) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • netaffiliation
  • Affilidirect
  • adquick
  • iffiliate
  • m4n
  • Tradedoubler
  • webgains
  • daisycon
  • conversive
  • Matomy
  • affili.net
  • NonstopConsulting
  • a4y
  • zanox
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen Nieuwe Gebruikers »
  • Even voorstellen
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 232 keer)

Offline Car

• Affiliate *
  • *
Even voorstellen
« Gepost op: september 01, 2010, 15:04:17 »
Mijn naam is Carla en ik hoop hier heel veel te gaan leren over Affiliate Marketing. Ik ben echt nog een leek op het gebied van Affiliate Marketing en heb al heel veel geld uitgegeven aan cursussen v.w.b. Affiliate, maar daar word ik ook niet echt veel wijzer als het gaat over waar en hoe je nu ECHT moet beginnen, het is meer eigen belang denk ik van de mensen die de cursussen aanbieden om zoveel mogelijk te verkopen. Om mezelf te behoeden om nog meer geld uit te geven ben ik zelf maar een en ander uit gaan vogelen door zelf een website te maken http://www.marketing-online.webklik.nl en een startpagina http://bibliotheek-online.bestelinks.nl/ maar deze werken ook niet echt, want ik krijg geen bezoekers, laat staan kopers  >:( Graag krijg ik hier tips waar en hoe ik nu echt bij het begin moet beginnen en een reactie wat er fout/goed is aan mijn websites. Ik ben echt bereid er veel tijd aan te besteden als ik maar weet wat ik moet doen.
Mvrgr Carla.
« Laatst bewerkt op: september 01, 2010, 15:17:38 door Car »

Offline Beachboy

• Affiliate Master *****
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2010, 15:18:03 »
Jammer Carla, maar je bent duidelijk een gevalletje " Verkeerde websites bezocht".