affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5575) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • netaffiliation
  • Affilidirect
  • adquick
  • iffiliate
  • m4n
  • Tradedoubler
  • webgains
  • daisycon
  • conversive
  • Matomy
  • affili.net
  • NonstopConsulting
  • a4y
  • zanox
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen Nieuwe Gebruikers »
  • Even voorstellen
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 232 keer)

Offline Car

• Affiliate *
  • *
Even voorstellen
« Gepost op: september 01, 2010, 15:04:17 »
Mijn naam is Carla en ik hoop hier heel veel te gaan leren over Affiliate Marketing. Ik ben echt nog een leek op het gebied van Affiliate Marketing en heb al heel veel geld uitgegeven aan cursussen v.w.b. Affiliate, maar daar word ik ook niet echt veel wijzer als het gaat over waar en hoe je nu ECHT moet beginnen, het is meer eigen belang denk ik van de mensen die de cursussen aanbieden om zoveel mogelijk te verkopen. Om mezelf te behoeden om nog meer geld uit te geven ben ik zelf maar een en ander uit gaan vogelen door zelf een website te maken http://www.marketing-online.webklik.nl en een startpagina http://bibliotheek-online.bestelinks.nl/ maar deze werken ook niet echt, want ik krijg geen bezoekers, laat staan kopers  >:( Graag krijg ik hier tips waar en hoe ik nu echt bij het begin moet beginnen en een reactie wat er fout/goed is aan mijn websites. Ik ben echt bereid er veel tijd aan te besteden als ik maar weet wat ik moet doen.
Mvrgr Carla.
« Laatst bewerkt op: september 01, 2010, 15:17:38 door Car »

Offline Beachboy

• Affiliate Master *****
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2010, 15:18:03 »
Jammer Carla, maar je bent duidelijk een gevalletje " Verkeerde websites bezocht".
Verbaas me er nog steeds over dat er inderdaad mensen zijn die geld uitgeven aan die onzin cursussen, laat staan dat je er dan nog een kopie van wilt maken ook.
Als het bij jou niet werkt, waarom zou het dan bij anderen wel werken?
Ben bang dat je nu een beetje in de grijze schaduw zijde van affiliate marketing zit te rommelen en dat gaat je niet lukken.
Bekijk eens adverteerders bij de aangesloten affiliate netwerken en begin met je fantasie te gebruiken.
Genoeg te doen.

Offline Ilya

• Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
    • Wegopro
« Reactie #2 Gepost op: september 01, 2010, 15:22:31 »
Hoi en welkom!

Betalen om iets te leren is op zich prima. Ik zou echter wel goed onderzoek verrichten voordat je ergens in investeert; om het risico te verkleinen dat het vooral om zelfverrijking (van de auteur) gaat. Grappig altijd dat de personen die het hardst schreeuwen dat ze zoveel online verdienen het eigenlijk altijd voor 99,99% verdienen aan hun directe groep volgers en daarbij een handjevol leken.

Ik zou starten met de basis; een website. Dan uitbouwen en promoten. Dat kan je directe kring zijn (offline) of via internet. Beetje verdiepen in het optimaliseren van websites voor de zoekmachines zodat je daar ook wat traffic vandaan haalt. Vervolgens focus op competatieve keywords om ook nog eens gerichte bezoekers te krijgen. Het geld via Affiliate marketing volgt meestal later pas (tenzij je een flink budget hebt en de zaak direct groots aanvliegt).

Na je sites bekeken te hebben zou ik nogmaals willen benadrukken dat je eerst een leuke basis moet creëren. Geld verdienen door te schrijven over geld verdienen is lang niet zo makkelijk als het lijkt :). Eigenlijk zou je moeten schrijven over geld verdienen zonder daar geld aan te willen verdienen; dan gaat het soms ineens een stuk makkelijker.
Wegopro.com | Twitter

Offline Car

• Affiliate *
  • *
« Reactie #3 Gepost op: september 01, 2010, 18:41:04 »
Dank jullie wel Ilya en Beachboy voor jullie interessante reacties, ik geloof inderdaad dat ik in de verkeerde hoek zat, ik ga me nu verdiepen in de adverteerders bij de aangesloten affiliate netwerken en als ik een leuke shop heb gevonden die mij aanspreekt, ga ik aan de hand daarvan een website maken, het zal me toch wel een keer gaan lukken  ::)

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen Nieuwe Gebruikers »
  • Even voorstellen

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing