affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • 5 Nieuwe campagnes
  • 4 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • Matomy
  • zanox-m4n
  • adquick
  • Affilidirect
  • Tradedoubler
  • conversive
  • iffiliate
  • webgains
  • netaffiliation
  • affili.net
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • The Green Lounge »
  • Simpele webshop
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Simpele webshop  (gelezen 2402 keer)

Offline Ilya

• Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
    • Wegopro
Re: Simpele webshop
« Reactie #15 Gepost op: september 27, 2010, 16:19:28 »
Dank voor de input!

Ik blijf in twijfel. Mijn zusje wil wel een mooie website (mooi en uniek ontwerp). Verder moet het manageable zijn en ook het product kan maar een bepaalde hoeveelheid informatie bevatten. Het stelt allemaal niet veel voor; als het er maar mooi uitziet (het visuele aspect zal voor de sales zorgen). Het is dus een webshop met zelfgemaakte producten. We verwachten geen natuurlijke search traffic. Wel via Adwords en direct verkeer (via mond-op-mond etc). Op zich is het doel in het eerste jaar max 5 sales per maand (niet zo'n enorm hoge lat).

Ik overweeg nu Wordpress met plugin. Ik laat mijn zusje nu een paar mooie sites uitzoeken en ga dan vervolgens na hoe deze zijn opgezet. Tuurlijk moet het geheel schaalbaar zijn; maar we verwachten ook weer niet 200+ verkopen per maand ofzo.

Een abonnement is volgens mij een nogo; het wordt niet echt wat want ik vind het te beperkt en teveel gericht op een shop met meerdere producten en productsoorten.
Wegopro.com | Twitter

svteg

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september 27, 2010, 20:54:23 »
En magento dan, dat is voor mijn gevoel (die indruk krijg ik) een op en top gebruiksvriendelijk cms voor webshops met een goede nederlandse community. Ik gebruik het zelf niet, maar de verhalen die ik er over hoor zijn altijd wel positief.

Offline mozilla

• Affiliate Master *****
« Reactie #17 Gepost op: september 28, 2010, 13:40:56 »
ho, maar magento is geen cms...
ik zal niet meer actief zijn op het forum.

svteg

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: september 28, 2010, 14:19:08 »
Ach, het beheert oa de content van een webshop, dat het dan officieel geen cms heet, dat feitje gun ik je dan wel. Tenzij dat een essentieel gegeven is waardoor Ilya er niet mee aan de slag moet, maar dan had je reactie wel wat uitgebreider gemogen  :)

Offline mozilla

• Affiliate Master *****
« Reactie #19 Gepost op: september 28, 2010, 14:57:09 »
magento is leuk maar absoluut niet geschikt om een flinke site te draaien...
voor een product of 100 is het leuk...maar worden het honderden of een paar duizend dan kun je het schudden omdat magento dan toch aardig wat resources verbruikt,en bij een flinke aanloop op je site gaat deze shop braaf op z'n rug wat die aantal connecties kan hij niet aan.
magento is echter wel aardig probleemloos te draaien op een flinke vps,of eigen server..

Offline Ilya

• Affiliate Master *****
    • Wegopro
« Reactie #20 Gepost op: september 29, 2010, 02:49:07 »
Ik heb Magento al draaien en het bevalt mij persoonlijk best wel. Alleen is juist het gebruikersdeel echt wel even iets om over na te denken; de learning curve is voor mij hoog. Ik kan me echter niet voorstellen dat mijn zus er raad mee weet; teveel settings, teveel opties. Wel goed te SEO-en en ook qua designs ziet het er strak uit.

Ik wist niet dat Magento qua performance beperkt was? Ik verwacht er eerlijk gezegd best veel van gezien de ontwikkelingen.
Wegopro.com | Twitter

svteg

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: september 29, 2010, 09:05:44 »
Internet staat vol met snelheid optimalisatie tips, misschien kan je die wat gaan doorvoeren: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=magento+optimalisatie&aq=0&aqi=g5&aql=&oq=magento+optim&gs_rfai=

En is er geen plugin/optie om gebruikersgroepen in te stellen. Dus jij als admin, je zus als soort redacteur waar ze kan aanpassen wat noodzakelijk is?

Offline mozilla

• Affiliate Master *****
« Reactie #22 Gepost op: september 30, 2010, 00:39:00 »
er zijn simpele handelingen,maar met een goedlopende magento kom je vaak uit bij een vps.....

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • The Green Lounge »
  • Simpele webshop

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing