affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (5573) campagnes rss
  • 2 Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • Matomy
  • NonstopConsulting
  • a4y
  • m4n
  • affili.net
  • adquick
  • conversive
  • netaffiliation
  • webgains
  • Tradedoubler
  • daisycon
  • iffiliate
  • Affilidirect
  • zanox
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Website maken/hosten?
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Website maken/hosten?  (gelezen 1842 keer)

Albert-Henk

• Gast
Website maken/hosten?
« Gepost op: september 04, 2010, 21:53:07 »
Hey iedereen,

Ik zou graag meer informatie en uitleg willen over het hele gebeuren rond websites maken en hosten voordat ik begin met affiliate marketing.

Wat dingen die ik graag zou willen weten:
- Wat is nou eigenlijk een domeinnaam en hoe kom ik eraan?
- Waar kan ik nou eigenlijk een website maken en hoeveel kost dat ongeveer?
- Wat is 'Hosten' nu eigenlijk en kost dat ook geld? Zo ja, hoeveel ongeveer?
- Wat raden jullie me aan om te doen qua website als je kijkt naar het hele website gebeuren en de 3 bovenstaande vragen? Ik ben een beginner in affiliate marketing :)

Alvast bedankt ;)

Offline elja

• Full Affiliate ***
  • Geslacht: Vrouw
Re: Website maken/hosten?
« Reactie #1 Gepost op: september 04, 2010, 22:55:49 »
Hoi Albert-Henk
Ik ben wel nieuwsgierig hoe je op het idee komt om met affiliate marketing aan de gang te gaan op internet, terwijl je zo te merken niets weet van websites en geen websites hebt. Ik zou denk ik dan niet op het idee komen.

Wat betreft je vragen.
Daarover is ontzettend veel op internet te vinden. Google eens op je vragen en ga lezen. Ik heb zelf ook zo van alles bij elkaar gezocht en gelezen.  En dat doe ik nog steeds.

Ga lekker een site maken over wat je zelf interesseert of je eigen hobby. Dat is het leukst om te doen, en werkt vaak het beste.

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master *****
« Reactie #2 Gepost op: september 05, 2010, 00:01:37 »
@Albert-Henk
Citaat
Wat is nou eigenlijk een domeinnaam en hoe kom ik eraan?
Voor de post ben je te vinden onder Albert-Henk en je postcode, zo heb je voor internet een domeinnaam nodig.
Ben je net zo bekend als Madonna, kun je je site Albert-Henk.nl noemen, zo niet, moet je je naam relateren aan je doelstelling.
kosten tussen 5 en 15 euro per jaar, zie als voorbeeld :  webreus

Citaat
Wat is 'Hosten' nu eigenlijk en kost dat ook geld? Zo ja, hoeveel ongeveer?
Je PC heeft een harde schijf nodig voor de opslag, ongeveer zo gaat dat ook met de opslag van webpagina's.
Om zelf een totale harde schijf, geschikt voor internet, aan te schaffen is vaak te duur, daarom ga je naar een gastheer ( op z'n engels "host" of hoster of hostingbedrijf ) en je vraagt om ruimte, ongeveer als een taartpunt van een slagroomtaart. In nederland vergt zo'n  stukje ruimte ca 30 tot 130 euro per jaar, wil je bloggen dan moet daar een database van het formaat MySql op staan en de servertaal php.

Citaat
Waar kan ik nou eigenlijk een website maken en hoeveel kost dat ongeveer?
thuis, met een pc, kost studie en dus tijd.

Citaat
Wat raden jullie me aan om te doen qua website als je kijkt naar het hele website gebeuren en de 3 bovenstaande vragen? Ik ben een beginner in affiliate marketing
Zoals ook al in "voorstellen" aangegeven, begint het verhaal eerst met een website maken  /  bouwen, jezelf vragen stellen, plan maken. Je kunt alwel vast proberen te denken en te plannen welke kant je op moet, maar de echte affiliate-marketing komt pas veel later.
Eerst ofwel pagina's maken of dmv een blog artikelen schrijven, daarmee bezoek trekken en loopt dat : kijken of je ermee kunt verdienen.

Voor die eerste fase zul je eerst zelf onderzoek moeten doen bijvoorbeeld :  websitemaken ,  webmeesteres , mijnhomepage, wordpress nl , Kompozer
etc. etc.

Online svteg

• Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
    • Splush
« Reactie #3 Gepost op: september 05, 2010, 00:04:56 »
-knip-

Ouwesmurf heeft toch de moeite genomen, ik ben weer weg uit dit topic.  :-*
« Laatst bewerkt op: september 05, 2010, 00:06:36 door svteg »
  • Beoordeel en vergelijk affiliate netwerken op Affiliate top 10
  • Content is king but backlinks are kong..!
  • http://twitter.com/svteg

Offline Car

• Affiliate *
  • *
« Reactie #4 Gepost op: september 05, 2010, 13:29:37 »
Hallo Albert-Henk, welkom, ik ben ook nog een leek als het gaat om affiliate marketing en ben me ook aan het verdiepen hierin. Om te beginnen als leken zoals wij, zou je om te oefenen kunnen beginnen met een gratis website te maken, kijk hiervoor eens bij Webklik of Jouwweb, oefening baart kunst zullen we maar zeggen, succes.

Albert-Henk

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 05, 2010, 14:11:40 »
Bedankt voor alle info en antwoorden iedereen :)
En ik neem aan dat zo'n gratis website ook geschikt is voor affiliate marketing? :)

Offline Car

• Affiliate *
  • *
« Reactie #6 Gepost op: september 05, 2010, 14:16:40 »
Zover was ik nog niet, maar daar ga ik wel vanuit, alles is daar mogelijk volgens mij.

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master *****
« Reactie #7 Gepost op: september 05, 2010, 14:48:59 »
Gek hé, verbaas me er iedere keer weer over. Typisch hollands, waarschijnlijk.
Komen er figuren binnen, willen geld verdienen aan anderen, maar zodra anderen geld aan hen willen verdienen, schandalig gewoon. Moest niet magge. ;)

Leg hierboven uit, dat domeinen betaald moeten worden. Feit. sidn
Leg hierboven uit, dat gebruik maken van andermans of andervrouws investeringen in hosting-gebruik toch ergens van betaald moet worden.
Idioot gewoon, dat moet dan maar gratis kunnen. Kan dat dan ? Denk je ? Sinterklaas al geweest ?  ;D

2e suggestie hiervoor gedaan, zijdens CAR :  Jouwweb :
Citaat
Het kost je helemaal niets!
Onze dienst is volledig gratis; zonder haken en ogen. Er verschijnt alleen een klein beetje reclame op je website.
Staat hier  jouwweb en reklame
En spoort dat met jouw reklame ?

1e suggestie hiervoor gedaan, Webklik, is van Kees van Dijk. Waar kennen we die van.
Zou die dan filantropisch werken, vraag het 'm zelf.
Citaat
Veel gebruikers zijn zo tevreden met Webklik dat ze ons steunen door credits te kopen of een domeinnaam af te nemen (niet verplicht!). Wij zijn alle gebruikers dankbaar die ons steunen, op deze manier kunnen wij de kosten dekken. Daarnaast kan de gebruiker extra functies aanschaffen voor zijn site bijvoorbeeld extra ruimte.
staat hier

Kom jij binnen met de vraag of je ergens een website kan leren maken, no problem, ga je gang met zoiets.
Maar je komt binnen met de vraag omtrent affiliate marketing, en dan is les 1 : wil jij geld verdienen aan anderen, zorg er dan voor dat je zelf je rekening betaald hebt, zodat je van niemand afhankelijk bent in de uitvoering van verkoop en wat daarbij hoort. Eventuele adverteerders zien namelijk ook graag, dat hun partners serieus bezig zijn en dat hun reklame-uiting spoort met wat er verder op die site staat.

Zoals Car aangeeft : "alles is mogelijk", willen we graag aan toevoegen : "en alles heeft z'n konsekwenties".  8)
« Laatst bewerkt op: september 05, 2010, 14:53:37 door ouwesmurf »

Offline mozilla

• Affiliate Master *****
« Reactie #8 Gepost op: september 06, 2010, 00:18:46 »
ik val iedere keer weer om van verbazing, jij dus ook ouwe...
gratis dit gratis dat.....even m,n broek ophalen want die zakt weer af...
ik geloof dat bij daisycon een adverteerder zit die zich met affiliates bezighoudt, www.hithost.nl
niet gratis maar wel de moeit om eens te kijken...

Money talks, mine always says, "Good-bye!

Offline PJ

• Affiliate Master *****
« Reactie #9 Gepost op: september 06, 2010, 02:14:53 »
Citaat van: mozilla op september 06, 2010, 00:18:46
gratis dit gratis dat.....even m,n broek ophalen want die zakt weer af...

Gratis bretelletjes erbij doen?

Offline Ilya

• Affiliate Master *****
    • Wegopro
« Reactie #10 Gepost op: september 06, 2010, 07:04:10 »
@Albert-Henk: Je zit op het juiste spoor door vanaf dag 1 direct met je eigen websites, webhosting etc te starten. Dat zal waarschijnlijk wel wat kosten, maar met diverse gratis alternatieven ga je op een bepaald moment tegen problemen aan lopen. Verder is er minder tot geen creatieve vrijheid; wat nu juist het verschil maakt tussen alle sites die qua opzet helemaal hetzelfde zijn.

Een gratis website is misschien leuk voor een proefballonnetje; maar wat als het een groot succes wordt? Omzetten gaat niet zomaar, alleen gevorderden kunnen traffic na een move behouden. Van een gratis website naar een hosted website is niet niks; dat betekent eigenlijk dat je weer helemaal opnieuw mag starten. Alle energie is dus voor niks in het proefballonnetje gestopt; terwijl het daar verder ook bij blijft.

Dus; alle antwoorden zijn hier al gegeven. Gratis websites zou ik afraden. Affiliate marketing is een manier om geld met websites te verdienen. Affiliate marketing is vooral dat jij bedrijven 'helpt' met het genereren van omzet. Omdat affiliates hierbij lekker hun ding kunnen doen (namelijk het genereren van traffic naar hun websites) zijn de bedrijven maar al te blij met de omzet uit dit kanaal. Een sterke website, met een sterke insteek en flinke bezoekeraantallen maken uiteindelijk meestal wel het verschil.

Aan het einde van de rit is de kans dat je met diverse inferieure websites een leuk maandloon zal verdienen klein.....
Wegopro.com | Twitter

Offline mozilla

• Affiliate Master *****
« Reactie #11 Gepost op: september 06, 2010, 08:32:37 »
Citaat
Aan het einde van de rit is de kans dat je met diverse inferieure websites een leuk maandloon zal verdienen klein.....
ach,met een paar goede websites en hulp kun je een eind komen hoor... ;D

Offline ouwesmurf

• Affiliate Master *****
« Reactie #12 Gepost op: september 06, 2010, 09:49:09 »
Geen kritiek op je tip van hithost, Mozilla, het gaat me even om het feit, dat iedereen, maar beginners in het bijzonder, moeten blijven nadenken over wat er staat en wat het lijkt :
Citaat
U verdient makkelijk 30 tot 50 euro per geboekte reis,of minimaal 0,10 cent per klik om potentiele klanten door te sturen naar websites die een per klik actie hebben draaien.
De club doet nl niet alleen hosting maar ook websitebouw, en gráág voor affliates. staat hier.

Dan beginnen m'n tenen al te krommen met "u verdient makkelijk ..... " . Waarom ben je dan nog altijd aan het sappelen met moeizame hosting en websites voor anderen maken. Is toch triest. Triest in stereo, want je weet klaarblijkelijk, dat zo'n website slapenderwijs vermogens oplevert. Breng het dan zelf in praktijk.

Zie soms ook bij netwerken : plaats dit linkje en "de zilvervloot" komt binnen. ( met andere woorden )
Nou weer sneu dat de zilvervloot al van een paar dagen geleden was en niet meer terugkomt, zelfs die van de Postbank is al ter ziele.

Stelling : is de klant ( wij dus ook ) het beste over te halen met onhaalbare en daardoor irreële suggesties of moet je de klant overhalen, met haalbare ideeën , aanbiedingen waar je mona-klant echt blij van wordt ?

Ik denk dat de 2e optie een langer leven beschoren is, maar je zou kunnen stellen dat methode 1 sneller en beter opbrengt.
Wie ?

Offline mozilla

• Affiliate Master *****
« Reactie #13 Gepost op: september 06, 2010, 09:56:50 »
ja...het is maar hoe je het opvat,als timmerman verdien ik makkelijk 3000.- per maand.
gek,toch moet ik er voor werken.. :)
Reizen die via mijn sites verkocht worden zitten zeker tussen de 30 en 50 euro max.
Ben je lui verkoop je weinig,ben je actief dan verdien je meer. etc.
Zo moet het volgens mij in mekaar zitten ouwe....bij benadering dan...

Offline SISPnl

• Affiliate **
  • **
« Reactie #14 Gepost op: september 06, 2010, 13:21:29 »
Ik snap niet dat iedereen die nieuw is zomaar ff denkt slapend rijk te worden. Zelf heb ik 27 websites en expermiteer dagelijks nog met het domein wat ik hier ook als gebruikersnaam gebruik, maar dan lees ik weer dat alles gratis moet en dan zakt bij mij niet alleen de broek af, maar mijn nekharen (die ik niet heb) zelf overend gaan staan.

Persoonlijk wil ik iedereen helpen en dat is echt geen probleem, maar kom niet met het woord gratis aan zetten.
« Laatst bewerkt op: september 06, 2010, 13:59:55 door SISPnl »

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Website maken/hosten?

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing