Uw samenwerking met Ricardo.nl is helaas beëindigd. U zult geen geld meer ontvangen voor traffic naar Ricardo.nl bovenop het bedrag dat nu op uw accountsaldo hebt staan.
Gefeliciteerd, je aanmelding voor ... bij Ricardo.nl is geaccepteerd. Je kunt nu beginnen met geld verdienen!'
U samenwerking is zojuist weer van start gegaan. De resultaten worden 1 maand in de gaten gehouden. Wanneer de resultaten niet naar wens van Ricardo zijn zal de samenwerking alsnog worden verbroken.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik dacht deze maand 'goh, laat ik Ricardo.nl weer een promoten'. Dat ging lekker, zo'n 50 nieuwe aanmeldingen en een kleine 20 vervolgens als actieve gebruiker.Plots een mailtje met de melding:CitaatUw samenwerking met Ricardo.nl is helaas beëindigd. U zult geen geld meer ontvangen voor traffic naar Ricardo.nl bovenop het bedrag dat nu op uw accountsaldo hebt staan.Verontwaardigd gereageerd en ook gevraagd hoe het dan zit met de gemiste commissie mochten andere nieuwe leden ook nog actief worden. Geen reactie.En vandaag ineens een mailtje met:CitaatGefeliciteerd, je aanmelding voor ... bij Ricardo.nl is geaccepteerd. Je kunt nu beginnen met geld verdienen!'Hij gaat weer lekker daar.En helemaal frappant is het dat de sites waar ik Ricardo.nl niet heb gepromoot gewoon actief bleven....volgt u het nog?
Mmmm ze willen geen leads denk ik