Rond 21.30 is M4N servers een probleem opgetreden dat met de algemene database servers te maken heeft.
Citaat van: tjoosten op december 03, 2010, 23:56:46 Rond 21.30 is M4N servers een probleem opgetreden dat met de algemene database servers te maken heeft. Wellicht vergeten dat er gistermiddag eenzelfde probleem is geweest? Vanaf ongeveer 15.15 uur als ik me niet vergis was er hetzelfde aan de hand.Met alle respect voor jullie (M4N) maar ik vind dit eigenlijk niet kunnen. Je zorgt toch sowieso dat de clickservers voor 100% een backupsysteem hebben. En niet inloggen betekent niet kunnen werken aan onze websites.Heeft dit misschien te maken met de update in jullie software die doorgevoerd is?
Beste fgielen,Vrijdagmiddag had onze hosting provider een probleem, waardoor M4N even plat lag. Dit stond geheel los van het incident van vannacht en lag buiten onze macht.Groeten,
Vooralsnog lijkt het weinig omzetderving tot gevolg te hebben
Naar mijn mening heeft een iedere affiliate recht op compensatie, hoeveel geen idee, maar de affiliates afschepen met de vage verklaring dat de omzetderving minimaal is, is vooral een heel slap verhaal, zeg dan gewoon niks.