Layout afbeeldingen:
zoover weglaten...alleen missen mensen dan wel de waardering van het hotel, wat mij nu juist een overhaalpunt lijkt voor het doen van een aankoop
omdat ik de bezoeker niet wou misleiden
Misschien niet helemaal relevant voor dit topic, maar het riep deze vraag bij me op... Ik vraag me af of jullie conversieratio's +/- hetzelfde zijn bij verschillende netwerken? Als ik 1000 clicks heb bij de ene levert dat aanzienlijk meer conversies dan bij de andere. Kan liggen aan de adverteerders, maar dit lijkt mij sterk, omdat het gaat om allerlei soorten adverteerders. Of kan toeval zijn...Ervaren jullie conversieratio's die sterk verschillen per netwerk?
Hoe kan dit? Is dit een soort afstraffing door google vanwege de datafeed? En is dit ooit weer goed te krijgen? Bij de webmasterhulptool staat geen bericht of waarschuwing oid....Vrij K** dit. Wie weet hoe dit komt?
Of dat ik nu definitief op een soort van ban (jij moet maar achteraan in de rij) lijst sta.
Citaat van: 48ewout op januari 17, 2011, 19:11:26 Of dat ik nu definitief op een soort van ban (jij moet maar achteraan in de rij) lijst sta. Ewout, maak je geen zorgen, je hebt zeker geen google ban. Ik denk dat je bij het volgende bezoek van de google-bot je oude serps moet terugkrijgen.