knap onhandig. Dat tracking niet werkt is al erg zat maar nu krijgen bezoekers ook een 503 als ze op reclame klikken.
Citaat van: oeroek op november 10, 2011, 10:19:13 knap onhandig. Dat tracking niet werkt is al erg zat maar nu krijgen bezoekers ook een 503 als ze op reclame klikken.Is idd heel vervelend. Maar aan de andere kant.... kan ik me niet eens herinneren dat Zanox storingen had dus waar mensen werken.... Deze dag schrijven we maar af denk ik
Beste publishers, Een korte update: op dit moment werken de tekstlinks & de redirects weer. Clicks en transacties worden gemeten. We werken nu ook hard aan de banners en de datafeeds. Daarnaast werkt ons technisch team aan de toegankelijkheid van onze interface. Meer info volgt snel. Met vriendelijke groet,Yoteng@zanox-M4N
Beste publisher, Alle systemen bij zanox zijn weer up & running. Onze excuses voor het ontstane ongemak en we danken jullie voor de extra inspanningen en geduld. Een uitgebreidere post met achtergrondinformatie over de oorzaken volgt.Met vriendelijke groet,Yoteng@zanox-M4N