affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • 5 Nieuwe campagnes
  • 4 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • affili.net
  • Matomy
  • zanox-m4n
  • netaffiliation
  • conversive
  • Affilidirect
  • webgains
  • adquick
  • Tradedoubler
  • iffiliate
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • The Green Lounge »
  • Iemand ervaring met Finc.nl?
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Iemand ervaring met Finc.nl?  (gelezen 2528 keer)

Offline Romac35

• Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Man
  • Eet het, en je weet het!
    • Website Maken Met Wordpress
Re: Iemand ervaring met Finc.nl?
« Reactie #15 Gepost op: november 23, 2011, 14:24:04 »
Volgens mij was de teneur toch echt dat niemand hier iets met Finc te maken wilde hebben. Nou ja je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze het proberen. Maar zoals ik voor mijzelf al zei, ik heb geen behoefte aan Finc. Ik ga dus niet bellen, mailen enz. Ben benieuwd of iemand hier dat wel van plan is? Laat het even weten  ;D
http://www.websitemakenmetwordpress.nl

http://www.aanbiedingenvakantiereizen.nl

http://www.flitskredietaanvragen.nl

Offline erixson

• Full Affiliate ***
  • Beter rechtop te sterven dan op je knieën te leven
    • iMedia XL | Consumer profiling, leadgeneration, e-mail marketing
« Reactie #16 Gepost op: november 23, 2011, 14:44:25 »
Citaat
Ben benieuwd of iemand hier dat wel van plan is? Laat het even weten

Op het moment dat ik goedkope Pakistanen en Indiers kan inschakelen voor linkbuilding ga ik niet € 500 tot € 3000 per maand aan een organisatie betalen. Ongeacht of ze Finc, Minc of iets anders heten. Het is geen rocket science wat gedaan moet worden. Zet iemand uit Azie achter zijn PC met 4 thermosflesjes zwarte koffie en 17 blikjes Red Bull en laat hem of haar zo veel mogelijk backlinks van goede kwaliteit naar jouw website linken.
► Overzicht van meer dan 1400 Nederlandse affiliate programma's op AffiliateBazar
► Volg het laatste nieuws op Twitter @AffiliateBazar

Offline MultiMe

• Affiliate **
  • **
« Reactie #17 Gepost op: november 23, 2011, 18:49:12 »
@erixson: Daar gaat het mij ook niet om. Iedereen die hiervoor reageerde was niet van plan om een linkpakket af te nemen bij Finc, daarvoor benaderen ze ons ook niet.

Voor de ING (blijkbaar een wel betalende client bij Finc) zoeken zij links. Als tegenprestatie geven ze gratis links terug, gewoon linkruil dus. En blijkbaar hebben een aantal leden hier ook nog betaald gekregen voor goede PR links, lijkt mij ook niet verkeerd.

Inmiddels hebben wij een link in een artikel geplaatst (lage pagina PR, wel gerelateerd aan de verwijzende pagina) en 2 maal een PR4 terugontvangen van gerelateerde websites (nav de reacties hier overigens wel eerst de links door Finc laten plaatsen voordat wij de link terugplaatsten, weet niet of dat nodig was, maar voor de zekerheid maar gedaan).
Maar wat ons betreft een prima ruil, 2x PR4 onze kant op (van gerelateerde websites, geen directories of id, weinig uitgaande links), en ook nog ABC links. 

Zal in de gaten houden of de links blijven staan, mochten ze "spontaan verdwijnen" dan zal ik daar hier zeker melding van maken.

Offline muggetje

• Full Affiliate ***
« Reactie #18 Gepost op: november 23, 2011, 22:42:50 »
ik heb via Finc ook een betaalde campagne lopen op één van mijn sites, en eerlijkheidshalve, ik kan mij niet vinden in het commentaar wat ik hier boven allemaal lees. Betaling had sneller gekund maar er is van te voren aangegeven dat de termijn wat langer is dan wat ik gewend ben.

Offline hypotheek

• Affiliate **
  • **
« Reactie #19 Gepost op: november 23, 2011, 22:43:47 »
Ik heb vorig jaar meerdere deals met finc gemaakt, zowel voor ing, geld.nl als ook abnamro.. Geen enkel probleem mee gehad, en dit waren deals met linkruil en gewoon cash...

Offline Ilya

• Affiliate Master *****
    • Wegopro
« Reactie #20 Gepost op: november 26, 2011, 09:19:13 »
De linkverkoop is iets waar ik bij Finc ook niks over te klagen heb. Ik heb recent wel een poging tot verkopen van een link moeten laten gaan omdat ik de voorkeur heb naar een relevante link. Ik zag een link naar ING op een van mijn reiswebsites niet echt zitten. Maar de linkverkoop van bv Vrijuit past daar weer wel helemaal prima, dus waarom niet.
Wegopro.com | Twitter

Offline Digifine

• Affiliate *
  • *
  • ROI hunter
    • Digifine
« Reactie #21 Gepost op: maart 12, 2012, 23:24:50 »
Hier ook prima ervaringen met Finc. Recentelijk hebben ze op http://www.mensendiergezond.nl/ een link naar mijn website over afvallen geplaatst nadat ze mij telefonisch benaderden voor een linkruil.
Digifine.nl

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • The Green Lounge »
  • Iemand ervaring met Finc.nl?

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing