En na deze aanpassingen wederom een reconsideration aangevraagd. En wederom afgekeurd op Kwaliteitsrichtlijnen.
http://www.onlinespijkerbroeken.com/stretchjeans-soliver-junior-2522
Om de meest relevante resultaten te tonen, hebben we er een aantal weggelaten die heel sterk lijken op de reeds weergegeven 125.
Ben geen liefhebber van het Google forum (zitten heule zure mensen)
Ik DENK...maar ook ik werk niet bij Google...30 of 60 of 90 of 120 of 180 dagen geduld. Afhankelijk van de reden van je penalty...
Ik denk dat hij eigenlijk bedoelt: Je krijgt een penalty voor (bijv) 30 dagen. Je kunt zoveel heroverwegingen indienen als je wilt, maar die 30 dagen blijven altijd staan.
Wellicht gaat het niet om een google penalty maar gewoon om een devaluatie van je websites, onlinespijkerbroeken.com is natuurlijk gewoon een website gebaseerd op product feeds met alleen op de homepage wat meer content. Er staan meer dan 2400 pagina's van onlinespijkerbroeken.com in Google, alleen vindt Google ze waarschijnlijk niet zo bijzonder. Daarnaast kan ik niet echt goede backlinks ontdekken, dus je hebt en een contentloze website en weinig tot geen goede backlinks, waarom precies zou die website op de zoekopdracht "online spijkerbroeken" moeten scoren? Mijn ervaring is dat je 1 van beide sowieso goed moet doen.Ben geen liefhebber van het Google forum (zitten heule zure mensen), maar je zou daar nog eens een balletje kunnen opgooien, verder andere projecten opstarten en niet te druk maken om de getroffen websites.. elke dag dat je je frustreert over deze issue gaat er tijd verloren voor andere projecten.. geduld is hierin vaak wel een schone zaak.