affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • 5 Nieuwe campagnes
  • 4 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • Affilidirect
  • conversive
  • webgains
  • affili.net
  • adquick
  • zanox-m4n
  • Matomy
  • iffiliate
  • Tradedoubler
  • netaffiliation
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Promotie en Advertentie Uitwisseling »
  • Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!  (gelezen 2905 keer)

Offline kvolmer89

• Affiliate *
  • *
Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!
« Gepost op: december 13, 2011, 10:41:55 »
Hallo,

ik zal mezelf eerst even voorstellen, mijn naam is koen volmer, ben 22 jaar en kom uit veenendaal. Sinds 2 maanden ben ik actief op de amerikaanse website justbeenpaid.com .

Binnen deze site kan je zogehete JSS triplers posities kopen van 10$. deze posities geven je ELKE dag 2% rendement, dus als je 20 posities hebt, krijg je elke dag 4$( dit rendement wordt elke dag op je hoofdaccount uitbetaald, je kan er zelf voor kiezen om met dat geld weer nieuwe posities te kopen, zodat je dagelijkse rendement hoger wordt, maar je kan ook op elk moment besluiten om je winst uit te laten betalen ), voor 75 dagen lang. Dus na 75 dagen heb je al 300$ verdient, terwijl je maar 200$ had ingelegd.

Nog een extratje, na 75 dagen is je positie volwassen geworden, dit betekend dat de posities vervallen, en per 4 posities die volwassen zijn geworden krijg je 1 gratis jss main positie, dit is een positie van 20$, en al deze cycled ( als de matrix van 2x2 vol zit ) wordt deze 60$ wordt.

Als jij mensen aan brengt binnen dit systeem ontvang je daar 10% over. dit is 10% over elke aangekocht positie door je referrals, elke positie. ook ontvang je elke dag 10% over hun dagelijkse rendement, elke dag!! door veel referrals aan te brengen, en zelf maar een kleine inleg, loop je dus zelf amper risico, en kan je wel heel makkelijk een passief inkomen genereren.

Brengt jout referral ook nog mensen aan, ontvang je daarvan oook nog eens 5% van alles, dit gaat slechts 2 levels diep, maar kan je inkmsten gigantisch vergroten.

Dit systeem bestaat al verschillende jaren, en de eigenaar looft zelfs 1 miljoen Dollar uti voor de persoon die kan aantonen dat dit systeem niet continu zal zijn!

interesse? of vragen? je kan me bereiken via mail: kvolmer89@gmail.com

direct gratis aanmelden en de site bekijken? www.justbeenpaid.com daar MOET je een geldige referral opgeven: kvolmer89 invullen aljeblieft!

bekijk op deze link een interview van Jean-Paul blommeart met daniel over justbeenpaid, en hoe hij hieruit een passief inkomen heeft weten te verkrijgen:

http://www.hoederijkenrijkerworden.nl/interview-met-ondernemer-daniel-over-just-been-paid/

Beachboy

• Gast
Re: Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!
« Reactie #1 Gepost op: december 13, 2011, 10:49:39 »
Ga een ander voor de gek houden aub.

Offline Dykwia

• Affiliate **
  • **
« Reactie #2 Gepost op: december 13, 2011, 11:21:42 »
Haha, Free money.

Offline kvolmer89

• Affiliate *
  • *
« Reactie #3 Gepost op: december 13, 2011, 11:26:59 »
zo typisch haha, hoe mensen reageren als volgen hun iets weer te mooi is om waar te zijn!

Ik kan de duur van dit systeem niet garanderen, er zullen altijd risico's zijn of mogelijkheid van calamiteiten.

Ik krijg ELKE DAG 2% rendement over mijn aangekochte posities. ben begonnen met 200$, dus 20 posities, die je dus elke dag 4$ opleveren. na elke 3 dagen had ik weer meer dan 10$ gespaard dus kocht ik een nieuwe positie zodat mijn dagelijkse rendement steeds 0.20$ hoger werd. Wereldwijd zijn er 50000 gebruikers binnen dit systeem!

Ik zou je nooit adviseren om veel geld in een dergelijk iets als dit te steken, want het is gewoon niet mogelijk om achter de schermen te kijken. maar het feit is gewoon dat je elke dag netjes tussen de middag je 2% rendement uitbetaald krijgt. na 75 dagen per 4 posities 1 jss positie ontvangt, die ook weer can cyclen..

met een kleine investering, kan je snel resultaten boeken, zeker middels referrals and affiliate marketing.

Wat veel mensen doen als ze weer zoiets tegen komen als dit, is alleen naar alle mogelijke slechte dingen, en daardoor staan we niet meer open voor de positieve dingen.  Angst houd ons tegen, want als dit systeem echt zo makkelijk was, en echt zou werken dan zou iedereen het toch doen??? nou blijkbaar niet dus!!

en beachboy, ik denk dat jij alleen jezelf voor de gek houd!

Offline kvolmer89

• Affiliate *
  • *
« Reactie #4 Gepost op: december 13, 2011, 11:46:35 »
Hier nog een filmpje met daarin de resultaten waarvan ik de refferal ben. Hij heeft binnen 1 maand, met een inleg van slechts een paar tientjes weten te bereiken dat hij nu 140$ per dag verdient.

http://www.hoederijkenrijkerworden.nl/van-een-paar-tientjes-naar-140-usd-per-dag-met-just-been-paid/

De site van justbeenpaid is lelijk en onoverzichtelijk, typisch amerikaans met al die schreeuwende teksten en ongeloofwaardige testimonials, ik was hier in eerste instantie ook echt heel sceptisch over.

Nu ben ik zelf al ruim 2 maanden actief, en ik zie behoorlijke resultaten! en het meest fijne is, dat ook als je geen refferals aanbrengt, of geen echte computerkennis hebt, je dit heel makkelijk kan oppakken, ik heb instructiemateriaal voor het openen van een account, openen bij alertpay, instructievideo's voor het aankopen van posities etc.

zonder kennis of refferals maar wel elke dag 2% rendement ontvangen!!

ga naar www.justbeenpaid.com    vul bij sponsor in: kvolmer89

vervolgens kan je vrijblijvend, en gratis de hele inhoud van de site bekijken, mij vragen stellen, en mocht het je toch niks lijken dan doe je niks. mocht je wel willen beginnen dan kan je voor alle vragen en of opmerkingen mij mailen! kvolmer89@gmail.com

svteg

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: december 13, 2011, 11:53:00 »
Het is een gevoelskwestie.. de deelnemers van justbeenpaid zullen het altijd ontkennen maar dit neigt gewoon naar een piramidespel (bij wet verboden in Nederland), en daar heb ik persoonlijk een heel slecht gevoel bij. Het is zijn de gure donkere kelders van internet marketing waar je je in begeeft, en mensen met gezond marketing verstand komen daar liever niet.

Prima dat jij daar een zakcentje mee verdient.. affiliate marketing is het niet, en laat dit forum daar nou net over gaan.

Offline kvolmer89

• Affiliate *
  • *
« Reactie #6 Gepost op: december 13, 2011, 12:01:05 »
het bewijs dat dit geen pyramide spel is:

http://www.hoederijkenrijkerworden.nl/netwerk-marketing-een-illegale-piramide-praktijk/

kijk het filmpje!

verder krijg je affiliatecommissies binnen het programma dus vandaar dat ik het hier wel plaatse..

maar voor de mensen die dit systeem niks vinden, dat is ook helemaal prima, ieder heeft recht tot zijn eigen mening,
ik kan mijn mening alleen op mijn resultaten en die van mijn sponsor bevinden!

en op de rekensom dat je binnen 75 dagen ruim je inleg terug hebt, plus gratis vergaarde extra posities, dus na 75 dagen speculeer je alleen verder met je winst.. en loop je dus geen enkel risico meer! van mijn winst herinvesteer ik 80% en 20% incasseer ik wekelijks!:)

svteg

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: december 13, 2011, 12:51:31 »
Citaat van: kvolmer89 op december 13, 2011, 12:01:05
het bewijs dat dit geen pyramide spel is:

http://www.hoederijkenrijkerworden.nl/netwerk-marketing-een-illegale-piramide-praktijk/

kijk het filmpje!

Ik had dit totaal niet ijzersterke filmpje uiteraard al bekeken (slap verhaal voor een salesmanager), en het was te verwachten dat jij er ook mee zou komen.. zoals ik zei, het is een gevoelskwestie, het neigt naar een pyramidespel en daar wil ik heulemaal niks mee te maken hebben.

Ik zou het ook netwerkmarketing noemen om mensen te lokken..

Beachboy

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: december 13, 2011, 13:02:57 »
Geen gevoelskwestie...hier zijn wat commentaren op die flauwekul van justbeenpaid.

- Yes,all right.Hyip,today they still paused,they say them are moving server.something always come
- This program seems to have disappeared. I first saw a message that they were moving their servers over a week ago. Now when I try to log in, it says my information doesn’t exist. As far as I can tell, I just got fucked out of the money I put in. Guys that operate like this will get theirs one day! I wouldn’t want to be looking over my shoulder for the rest of my life.
- Just Been Paid and all programs associated with it are complete scam and ponzi schemes.
They are afloat because of flow of new people. That’s why they recently started to combine their programs – they have issues with having more ppl.
-i am 60yrs old, i have seen all these systems start up in original form from the 1970′s when it was all done by mail. Never mind which way you dress it up the system is always the same, those at the top make the money until new investors dry up. Then you cant get in touch with anyone. Most of the people who have commented on this site are obviously youngsters and have not come across the pyramid scams before, they have been quiet for a while, and this one is fairly well camoflaged. Best of luck to all investors, if your in credit take it now because it will all disappear soon. Merry xmas and happy new year……

Als je dus een klein beetje goed bij je hoofd bent, dan begin je er niet aan. Spelletjes voor sukkels.
Alhoewel...Bernie Madoff is er ooit rijk mee geworden...maar ook dat heeft niet lang geduurd.
Meneer Koen Volmer...kom maar terug als je groot bent en een stukje wijzer. Dit heeft werkelijk niks met serieuze affiliate marketing te maken.

Offline kvolmer89

• Affiliate *
  • *
« Reactie #9 Gepost op: december 13, 2011, 13:16:12 »
waarom zo denigrerend??? en aangevallen??

wachten tot ik groot ben? ben 2 meter, en het enige wat ik doe is mijn bevindingen vertellen met JBP, en ik gaf ook aan dat er risico's etc aanvast zitten, en dat er nooit geen zekerheiden zijn!!

Dat de server verplaatst is i know.. dat er een kans is dat ze site ooit uit de lucht getrokken wordt en de eigenaar zou vluchten met het geld bestaat ook!!

ik weet dat ik er voor nu geld uit haal, en heb al lang mijn inleg terug, dus het risico wat ik loop is enkel dat ik het geld verlies wat er nu nog op staat! en daarom blijf ik opbrengsten deels investeren, maar ook deels incasseren.

mja ik zal jullie niet meer lastig vallen! belachelijke reacties haha!

svteg

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: december 13, 2011, 13:28:55 »
Citaat van: Beachboy op december 13, 2011, 13:02:57
Geen gevoelskwestie...hier zijn wat commentaren op die flauwekul van justbeenpaid.

Waarom ik het een gevoelskwestie vind is omdat 2 oud studiegenoten van mij daadwerkelijk een zeer goede boterham verdienen met vage systemen als deze. Er wordt gewoon geld verdiend, ook al is het met behulp van lelijke tactieken..

Citaat van: kvolmer89 op december 13, 2011, 13:16:12
en het enige wat ik doe is mijn bevindingen vertellen met JBP

Nee, je vertelt geen bevindingen.. je komt met een voorgekauwd verkooppraatje, en geeneens in de promotie sectie van dit forum..

Hier zijn gewoon mensen die op een totaal andere manier geld verdienen, structureel met vertrouwen in de toekomst, het tegenovergestelde wat jij doet.

Offline elja

• Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11 Gepost op: december 13, 2011, 13:41:30 »
Zoooo Piramide ........
zucht

Offline SNEUP

• Full Affiliate ***
  • Geslacht: Man
    • Sneup.nl
« Reactie #12 Gepost op: december 13, 2011, 13:51:23 »
Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst  ;).
Met vriendelijke groet,

Henk Jan

www.sneup.nl | www.sneup.be | www.reis-shop.nl | www.baankans.nl

Offline kvolmer89

• Affiliate *
  • *
« Reactie #13 Gepost op: december 13, 2011, 13:58:09 »
Nee, je vertelt geen bevindingen.. je komt met een voorgekauwd verkooppraatje, en geeneens in de promotie sectie van dit forum..

Hier zijn gewoon mensen die op een totaal andere manier geld verdienen, structureel met vertrouwen in de toekomst, het tegenovergestelde wat jij doet.

sorry dat het het verkeerde topic is dan, net nieuw op dit forum!

als jij net zoveel tijd in je eigen business zou steken in het afkraken van mij stukken ben je goed bezig! ik vertel wat ik ondervind van het systeem, wat het voor mij kan betekenen en hoe het voor mij werkt! een ieder kan daar zelf zijn fantasie op los laten en beoordelen wat hij of zij daarvan vindt!!

Ik denk zelf ook niet dat dit systeem nog jaren legaal zal bestaan, maar binnen een periode van 75 dagen heb je zoiezo je inleg terug en speculeer je alleen nog met winst, wat is het risico dan? voor mij nu niks meer, ik zie elke dag mijn posities groeien, geld opbrengen, en ik investeer mijn winst voor 80%, dus rendement wordt hoger en blijf zelf ook winst op strijken!

Mooie uitspraak SNEUP! ben ik het ook volledig mee eens!

Beachboy

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: december 13, 2011, 14:02:27 »
Citaat
mja ik zal jullie niet meer lastig vallen! belachelijke reacties haha!

afgesproken?

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1] 2   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Promotie en Advertentie Uitwisseling »
  • Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing