affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • 5 Nieuwe campagnes
  • 4 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • affili.net
  • Tradedoubler
  • conversive
  • iffiliate
  • netaffiliation
  • webgains
  • Affilidirect
  • adquick
  • Matomy
  • zanox-m4n
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Promotie en Advertentie Uitwisseling »
  • Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!  (gelezen 2905 keer)

Offline SBM

• Affiliate **
  • **
  • Geslacht: Man
Re: Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!
« Reactie #15 Gepost op: december 13, 2011, 14:08:36 »
"Madoff bediende zich van een piramidespel-achtig soort bedrog, waarbij oude "investeerders" hun rendement krijgen uitgekeerd uit de inleg van nieuwe "investeerders". Dit gaat goed zolang het nieuw aangetrokken kapitaal de uitkeringen te boven gaat. De fraudeur heeft echter wel een goed verkopend verhaal nodig, en bovendien een zich uitbreidend netwerk in sneeuwbalvorm." :o

svteg

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: december 13, 2011, 14:13:09 »
zucht, ik had ook nooit moeten reageren..

Offline SNEUP

• Full Affiliate ***
    • Sneup.nl
« Reactie #17 Gepost op: december 13, 2011, 15:38:48 »
Citaat van: svteg op december 13, 2011, 13:28:55
...omdat 2 oud studiegenoten van mij daadwerkelijk een zeer goede boterham verdienen met vage systemen als deze. Er wordt gewoon geld verdiend, ook al is het met behulp van lelijke tactieken...

@svteg: Vertel, is dat dan misschien wat voor ons.. :P..?
Met vriendelijke groet,

Henk Jan

www.sneup.nl | www.sneup.be | www.reis-shop.nl | www.baankans.nl

svteg

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: december 13, 2011, 16:18:38 »
Ik ben er net toevallig uitgebreid op ingegaan in een ander topic, alleen te lezen voor ingelogde gebruikers:

check het topic hier

Succes!  :)

Beachboy

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: december 13, 2011, 16:51:37 »
@svteg

Kijk, daar hebben we nou nog eens wat aan!! Top tip die ik zeker ga opvolgen...bedankt.

Offline ouwesmurf

• Affiliate Guru ******
« Reactie #20 Gepost op: december 13, 2011, 18:20:24 »
Citaat
uitspraak hierboven van kvolmer89:
1 - zo typisch haha, hoe mensen reageren als volgen hun iets weer te mooi is om waar te zijn!

2 - met een kleine investering, kan je snel resultaten boeken, zeker middels referrals and affiliate marketing.
Op dit forum zijn er forumgenoten die
a - in creditcards handelen,
b - microkredieten waarbij, wanneer je de rente uitrekent, bleek wegtrekt
c - de wereld van het rode lampje van kleur laat verschieten en meer variaties.
Ja en ook,
d - echte fysieke produkten verkoopt, met of zonder korting

a tot en met c is de te rangschikken onder diensten en dienstverlening, geldhandel waarbij er toch nog iets over de toonbank gaat met een vorm van toezicht.

Buiten de affiliatemarketing kennen we dan ook de aandelen, de fondsen, de hedges en zeker : de opties en de overeenkomst met het bod van kvolmer : ligt niets aan ten grondslag. Alleen de premie àls zus of àls zo, dan verdien je.
Zoals SBM al verwijst naar Madoff. Windhandel.
kvolmer onderkent ( nog ) niet dat de splinters die vooraf weggegeven worden, horen bij het spel om steeds weer opnieuw slachtoffers te vinden die de huidige uitbetalingen moeten financieren.

kvolmer vergeet daarbij, dat wanneer je ècht het "ei van Columbus" hebt uitgevonden, je dat toch echt niet gaat delen met de hele wereld. Ga je koesteren, doen wij ook met onze toppertjes.
Dus waarom , kvolmer, moet dit hier aangeprezen worden ? Of zie je inderdaad het grote belang dat er nieuwe slachtoffers 'aangeboord' moeten worden ?

Inderdaad , Madoff hebben we met pek en veren ingesmeerd.
Maar hij was niet alleen schuldig, ook al diegenen onder zijn level, die dapper hebben meegedaan en daarmee een leger van mensen hebben benadeeld.

Dus beste kvolmer, je bent van harte welkom op dit forum, iedereen mag ook zinvol meepraten op dit forum, alleen nou weer sneu dat wij dat ook mogen en dan geldt : wie de bal kaatst, kan en moet 'm terugverwachten. Jouw aanbod is  "te mooi om waar te zijn", zonder te willen ontkennen dat je er nu wellicht aan verdient. Maar dat hoort nu eenmaal bij dat spel. Het verdient tot het moment dat de laatste koper het licht uit doet. NU NOG is het een omgekeerde pyramide, namelijk het filter in het beursje van de 'leader'.  Daarna is het een echte pyramide, een leeg graf. En dat weet je best wel.  8)

Offline muggetje

• Full Affiliate ***
« Reactie #21 Gepost op: december 13, 2011, 20:51:25 »
Als het zo mooi is als je ons doet beloven, zet dan even een paar geanonimiseerde schermdumpjes van je paypal, je bankrekening, .. of iets ander op dit forum waaruit blijkt dat je ook al echte dollars hebt gemaakt i.p.v. virtuele dollars.  kleine moeite en je geloofwaardigheid schiet omhoog!  ;D

Offline purkpurkson

• Affiliate *
  • *
« Reactie #22 Gepost op: januari 15, 2012, 11:32:14 »
Goedemorgen,

Na jaren op USA en UK sites te hebben "gezeten" zie ik dat er steeds meer Nederlanders zijn die zich bezighouden met , laat ik zeggen, geld bijeen verzamelen.
Het valt mij telkens weer op, dat als iemand denkt iets gevonden heeft, die iemand meestal niet goed leest wat hij/zij aan het doen is. Die iemand gaat dan wel direct proberen anderen erbij te betrekken, en terecht opgemerkt hier, daar leven de makers van diverse programma's van. Maar aan het einde heeft die iemand ontzettend veel gez...., want het is toch weer fout gegaan.

Ik heb bij mijn weten nog niet eerder op een Nederlands forum van dit formaat gereageerd, totdat ik dit verhaaltje tegenkwam inzake JBP.

Ik zal de feiten uiteenzetten, en iedereen mag zelf oordelen. Voor de duidelijkheid. Ik refereer NIET, heb dit ook niet gedaan met geen enkel programma, ik vind dat iedereen moet doen wat ie zelf leuk vindt.

Het programma zegt dat je voor zeg iedere dollar elke dag 2% VERDIENT (dus dan heb je die 2% nog niet...), en dat 75 dagen lang. Dan is het niet over, je ontvangt voor iedere 4 posities die aan het einde zijn gekomen van de 75 dagen een zogenaamde JSS positie. En na verloop van tijd (jaren?) ontvang je 60 usd voor die zogenaamde JSS possie.

Begin Aug 2011 heb ik mij ingeschreven bij JBP. Waarom? Ik doe af en toe wat geld weggooien, en soms komt dat terug, met of zonder ergenis...
Na mijzelf ingelezen te hebben, dacht ik, what te heck, als ik het goed lees en investeer 200 usd, dan ontvang ik na 75 dagen 300 usd.
Gebeurde dat ook? Nope, want ik ben niet zo slim, en dacht, ik ga compounden. dus iedere dag zei het programma dat ik 4 dollar had, ik wachtte totdat ik 10 usd had en kocht weer een positie. Ondertussen moest ik nog een premie van 15usd betalen (tenminste ik dacht dat dit moest, zie niet slim) om later per positie 15 usd te ontvangen.
Na een paar weken kwam er ineens een "restart". Tis tat dacht ik? Well, het programma was stilgezet, en ik neem aan dat dit was omdat het programma niet iedereen meer kon uitbetalen. Men ging betalende posities wisselen met zogenaamde eindposities, waarvoor je later die premie zou ontvangen.
Tijdens die periode stonden de zogenaamde "betalingen" stil. En uiteraard duurde het volgens mij 4 weken...
Toen dacht ik, das niet zo mooi, ik moet zorgen dat ik mijn geld terug krijg, en daarna zien we wel verder, free money. Het ging prima, ik haalde 179 dollar terug van de 215. En daarna ging purkpurkson weer vrolijk verder met compounden. Had ie niet moeten doen. Ik had door dat compounden begin januari 16 usd per dag die op die rekening gezet werd, dus 1,6 pos per dag erbij.
Dus ik dacht vorige week: mooi, ff 5 dagen er af halen, dan is het geld terug. Maar nee, volgende restart.... Ik had ongeveer 80 werkende posities, en men wisselde er eventjes 60 in, en dat waren 60 posities die nog zeker 2 maanden gingen verdienen voor mij...
KMP dacht ik. Waar kijk ik tegen aan? Al de posities die ik nu nog had, 20 gaan binnen 2 weken sluiten, dan heb ik helemaal geen 2% per dag meer, maar ongeveer 120 posities die geeindigd zijn, en die uiteraard nooit 15 usd per positie gaan uitbetalen, want dat duurt jaren, en dan is het programma gone.
Ook moet ik elke 3 maanden upgraden om recht te houden op deze posities, en dat kost 15 dollar, dus dat ga ik niet doen....

Conclusie van dit verhaaltje: ik heb uitgegeven, 215 dollar, ontvangen op mijn bankrekening 180 , dus 35 dollar verlies.

Mocht ik ooit die 15 dollar per posities ontvangen, dan meld ik dat.

Kopje thee nog iemand?

Groet, en ga vooral door met FEITEN, ervaringen delen, dan komt het echt wel goed, en kan het geld wat nu door mij en vele anderen wordt weggegooi geinvesteerd worden in real thingies...

Purkpurkson

Offline ouwesmurf

• Affiliate Guru ******
« Reactie #23 Gepost op: januari 15, 2012, 20:23:50 »
Purkpurkson,
Ik lees dit nu pas, nadat ik je welkomstwoord heb gezien.
Ik begrijp dat je een "backpack" vol met humor hebt vergaard, naast omgaan met feiten, hebben we die eigenschap pas echt nodig op dit forum.
Vooral dóórgaan  ;)

Offline purkpurkson

• Affiliate *
  • *
Just been Paid: Re: Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!
« Reactie #24 Gepost op: maart 04, 2012, 09:17:16 »
Goedemorgen,

Ik dacht, ik geef even een update:

Tis nu 4-3-2012, en ondertussen heb ik nu winst. ik heb na aftrek van fees ongeveer 120 dollar binnengekregen. De truc zit hem in het NIET compounden. Ik hoop niet dat iedereen dit doet, anders is JBP binnen een week failliet.
120-35 is euh 85 dollar winst, en dat na een maand of 5.... (minus rente die ik miste omdat het niet op mijn spaarrekening stond...)

JBP rekent intussen minimaal 2% fee om jouw zuurverdiende geld overgemaakt te krijgen naar alert pay of i.d..

Nog een iets betere uitleg zodat iedereen het begrijpt. Voor 10 usd koopt men een positie, die een rendement heeft van 2% per dag.
Die 2% VERDIENT 75 dagen (als je dat redt, er zijn al "restarts" geweest waarin de posities ineens werden omgewisseld voor een andere positie, die positie brengt later 15 usd op).

IK HERHAAL: DAT GELD HEB JE DAN NIET. Men zegt dat je dat VERDIEND hebt, niet ontvangen.
Iedereen die anderen refereert zegt dat je moet compounden in het begin daarna 33% er uit halen per dag.

Zoals gezegd, na die 75 dagen wordt de positie (die heet in het begin een tripler positie) een JSS positie. Die positie gaat in een matrix van 4.
Als de matrix vol is (die vult zich met andere personen bijvoorbeeld) betaalt deze 60 usd uit. (dit is een lang en moeilijk verhaal)

Ik heb gemerkt dat het uitbetalen van die laatste positie lang duurt, en men begint geld van jouw rekening af te halen om die plaatsen te vullen.
Dat wil ik helemaal niet want dat kost je 10 dollar per keer zodat je nog 50 overhoudt..

______
Ik ben dus een ervaringsdeskundige nu, en ik zeg, alleen als je veel mensen binnenhaalt die vervolgens geld in die put gaan gooien, ONTVANG je direkt geld. Tot die tijd is het papier, of je moet 200 dollar storten en die 75 dagen laten renderen, als je het redt....

Ik heb de meneer die dit draadje begon, niet meer zijn ervaringen zien delen, ik neem aan dat ie niet meer zo enthousiast is....

Ik zeg als laatste (ja ik ouwehoer veel), al die mensen die iemand aangebracht hebben in JBP, gaan dit een keer voelen en veel relaties verliezen. Iemand doet dat niet voor niets, het gaat om geld, en de rest weten we.

Later!

Offline DennieP

• Affiliate *
  • *
Re: Just been Paid: Re: Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!
« Reactie #25 Gepost op: april 01, 2012, 10:47:13 »
Citaat van: purkpurkson op maart 04, 2012, 09:17:16
Goedemorgen,

Ik dacht, ik geef even een update:

Tis nu 4-3-2012, en ondertussen heb ik nu winst. ik heb na aftrek van fees ongeveer 120 dollar binnengekregen. De truc zit hem in het NIET compounden. Ik hoop niet dat iedereen dit doet, anders is JBP binnen een week failliet.
120-35 is euh 85 dollar winst, en dat na een maand of 5.... (minus rente die ik miste omdat het niet op mijn spaarrekening stond...)

JBP rekent intussen minimaal 2% fee om jouw zuurverdiende geld overgemaakt te krijgen naar alert pay of i.d..

Nog een iets betere uitleg zodat iedereen het begrijpt. Voor 10 usd koopt men een positie, die een rendement heeft van 2% per dag.
Die 2% VERDIENT 75 dagen (als je dat redt, er zijn al "restarts" geweest waarin de posities ineens werden omgewisseld voor een andere positie, die positie brengt later 15 usd op).

IK HERHAAL: DAT GELD HEB JE DAN NIET. Men zegt dat je dat VERDIEND hebt, niet ontvangen.
Iedereen die anderen refereert zegt dat je moet compounden in het begin daarna 33% er uit halen per dag.

Zoals gezegd, na die 75 dagen wordt de positie (die heet in het begin een tripler positie) een JSS positie. Die positie gaat in een matrix van 4.
Als de matrix vol is (die vult zich met andere personen bijvoorbeeld) betaalt deze 60 usd uit. (dit is een lang en moeilijk verhaal)

Ik heb gemerkt dat het uitbetalen van die laatste positie lang duurt, en men begint geld van jouw rekening af te halen om die plaatsen te vullen.
Dat wil ik helemaal niet want dat kost je 10 dollar per keer zodat je nog 50 overhoudt..

______
Ik ben dus een ervaringsdeskundige nu, en ik zeg, alleen als je veel mensen binnenhaalt die vervolgens geld in die put gaan gooien, ONTVANG je direkt geld. Tot die tijd is het papier, of je moet 200 dollar storten en die 75 dagen laten renderen, als je het redt....

Ik heb de meneer die dit draadje begon, niet meer zijn ervaringen zien delen, ik neem aan dat ie niet meer zo enthousiast is....

Ik zeg als laatste (ja ik ouwehoer veel), al die mensen die iemand aangebracht hebben in JBP, gaan dit een keer voelen en veel relaties verliezen. Iemand doet dat niet voor niets, het gaat om geld, en de rest weten we.

Later!

Ik ben erg blij dat ik dit forum gevonden heb.
ik zit er aan te denken om voor mezelf te beginnen, alleen wist ik zelf niet goed waarin.
Via een advertentie die ik op marktplaats geplaatst heb, werd ik gewezen op dit concept!
Ondanks dat ik graag wat centjes bij verdien ben ik niet helemaal gek! zoals het spreekwoord al zegt: Is iets te mooi om waar te zijn dan zal dat ook wel zo zijn! Gelukkig even gebruik gemaakt van dr Google en zie waar ik terecht kom. Hier dus.... Mijn vermoeden van een piramide constructie wordt hier dus ook bevestigd!

bedankt voor de reacties dus!

Offline willie wortel

• Full Affiliate ***
  • Stem 12 september PVV
    • PVV
« Reactie #26 Gepost op: april 01, 2012, 11:48:56 »
Nu we het toch hebben over makkelijk geld verdienen, zou ik graag willen weten of iemand ervaring heeft met het volgende "slapend rijk worden" concept; http://www.zakelijkthuis.nl/. Met iedere klik verdien je 0,50 tot 4 euro. Lijkt mij onrealistisch en eerder scam.
“Selectief zijn – minder doen – is de weg van de productieve mens” – Timothy Ferriss

Offline elja

• Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #27 Gepost op: april 01, 2012, 12:11:06 »
Tja, lijkt met rouwens bijna geen vraag.
En laten ze vooral veel gaan klikken :
http://klikmaatjes.hyves.nl/
« Laatst bewerkt op: april 01, 2012, 12:19:51 door elja »

Offline Lisette

• Affiliate *
  • *
« Reactie #28 Gepost op: mei 04, 2012, 15:14:16 »
Ik zal ook eveen mijn ervaringen delen.

Als eerste zakelijkthuis is een scam.!

Ik ben begin dit jaar bij Justbeenpaid gestart met $55 inleg. En heb nu ruim 130 posities ($26 per dag) en een redelijk aantal refferals. Tweemaal heb ik $100 uit laten betalen en tweemaal heb ik met verdiensten van JBP geinvesteerd in twee andere systemen.
Dagelijks investeer ik in 2 nieuwe posities. En wacht even de restart af. Zodra deze geweest is zorg ik weer zo snel mogelijk voor 100 posities. In Juni/juli ga ik weer uitbetalingen aanvragen.

Een week of 5 geleden $120 vanuit JBP geïnvesteerd in AdailyCash. Op dit moment heb ik 16 posities ($4,80 per dag) geen actieve refferals. Ieder $10 op mijn saldo herinvesteer ik voorlopig in posities tot ik er 50 heb. Dan spaar ik even tot ik $100/$120 kan laten uitbetalen. Om vervolgens weer te investeren.

Twee weken gelden heb ik $100 (uit JBP) geïnvesteerd in Royalty 7. 7% per dag op weekdagen voor 30 dagen. Herinvesteren is tot 7 keer (7 slots) mogelijk. Op dit moment heb ik $100 in slot 1 en al $70 op mijn saldo staan. Zodra mijn Saldo $100 bedraagt investeer ik dat in slot 2. En zo ga ik door tot ik alle 7 Slots vol heb.

Zodra ik weer een uitbetaling heb gedaan, zal ik dat hier delen.

gr.
Lisette

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Promotie en Advertentie Uitwisseling »
  • Elke dag 2% rendement ontvangen! elke dag!!!

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing