...omdat 2 oud studiegenoten van mij daadwerkelijk een zeer goede boterham verdienen met vage systemen als deze. Er wordt gewoon geld verdiend, ook al is het met behulp van lelijke tactieken...
uitspraak hierboven van kvolmer89:1 - zo typisch haha, hoe mensen reageren als volgen hun iets weer te mooi is om waar te zijn!2 - met een kleine investering, kan je snel resultaten boeken, zeker middels referrals and affiliate marketing.
Goedemorgen,Ik dacht, ik geef even een update:Tis nu 4-3-2012, en ondertussen heb ik nu winst. ik heb na aftrek van fees ongeveer 120 dollar binnengekregen. De truc zit hem in het NIET compounden. Ik hoop niet dat iedereen dit doet, anders is JBP binnen een week failliet.120-35 is euh 85 dollar winst, en dat na een maand of 5.... (minus rente die ik miste omdat het niet op mijn spaarrekening stond...)JBP rekent intussen minimaal 2% fee om jouw zuurverdiende geld overgemaakt te krijgen naar alert pay of i.d.. Nog een iets betere uitleg zodat iedereen het begrijpt. Voor 10 usd koopt men een positie, die een rendement heeft van 2% per dag.Die 2% VERDIENT 75 dagen (als je dat redt, er zijn al "restarts" geweest waarin de posities ineens werden omgewisseld voor een andere positie, die positie brengt later 15 usd op).IK HERHAAL: DAT GELD HEB JE DAN NIET. Men zegt dat je dat VERDIEND hebt, niet ontvangen.Iedereen die anderen refereert zegt dat je moet compounden in het begin daarna 33% er uit halen per dag.Zoals gezegd, na die 75 dagen wordt de positie (die heet in het begin een tripler positie) een JSS positie. Die positie gaat in een matrix van 4.Als de matrix vol is (die vult zich met andere personen bijvoorbeeld) betaalt deze 60 usd uit. (dit is een lang en moeilijk verhaal)Ik heb gemerkt dat het uitbetalen van die laatste positie lang duurt, en men begint geld van jouw rekening af te halen om die plaatsen te vullen. Dat wil ik helemaal niet want dat kost je 10 dollar per keer zodat je nog 50 overhoudt..______Ik ben dus een ervaringsdeskundige nu, en ik zeg, alleen als je veel mensen binnenhaalt die vervolgens geld in die put gaan gooien, ONTVANG je direkt geld. Tot die tijd is het papier, of je moet 200 dollar storten en die 75 dagen laten renderen, als je het redt....Ik heb de meneer die dit draadje begon, niet meer zijn ervaringen zien delen, ik neem aan dat ie niet meer zo enthousiast is....Ik zeg als laatste (ja ik ouwehoer veel), al die mensen die iemand aangebracht hebben in JBP, gaan dit een keer voelen en veel relaties verliezen. Iemand doet dat niet voor niets, het gaat om geld, en de rest weten we.Later!