affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • 5 Nieuwe campagnes
  • 4 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • adquick
  • Matomy
  • netaffiliation
  • affili.net
  • zanox-m4n
  • conversive
  • webgains
  • Affilidirect
  • iffiliate
  • Tradedoubler
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Achterblijven verkopen
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Omlaag

Auteur Topic: Achterblijven verkopen  (gelezen 3816 keer)

Offline SISPnl

• Full Affiliate ***
  • Geslacht: Man
Re: Achterblijven verkopen
« Reactie #60 Gepost op: februari 04, 2012, 14:33:25 »
Alle verkopen van 1 februari afgekeurd...
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. En dan te bedenken dat het nog maar een paar dagen februari is.

Mijn vreugdedansje heeft plaats gemaakt voor een dipje  :-\

Offline muggetje

• Full Affiliate ***
« Reactie #61 Gepost op: februari 04, 2012, 15:54:46 »
Citaat van: SISPnl op februari 04, 2012, 14:33:25
Alle verkopen van 1 februari afgekeurd...
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. En dan te bedenken dat het nog maar een paar dagen februari is.

Mijn vreugdedansje heeft plaats gemaakt voor een dipje  :-\

Meldt de merchant iig aan bij het guiness book of records, keuren in 2 dagen is een nieuw record. (goed of niet goed)

Offline Karel

• Affiliate Master *****
« Reactie #62 Gepost op: februari 04, 2012, 19:35:50 »
[quoteIk snap het cynisme. Maar je hoorde in december toch ook wel dat de wintersportboekingen achter bleven. Dus het gaat niet helemaal op. Er zullen toch ook wel realistische cijfers zijn. Maar zijn die openbaar inzichtelijk?][/quote]

Dat is 'm. Op tv werd gezegd dat het overal overvol was, alle reizen bezet! Ik hou dit soort meldingen bij en controleer het ook. Ze kletsen maar wat het is NIET waar. Om te zeggen het was weer zoooo goed, helpt alleen de marketing.

Vandaag in Amsterdam geweest. Straatbeeld: onvoorstelbaar veel toeristen in leeftijd 20+. Niet 30 en 40+ dus. Alleen zij! Alle Mc Donalds en vergelijkbare zaken propvol. De echt betalende toerist was er nauwelijks!! Er verandert iets.

Deze nog even (staat echt op mijn site) "visjes eten geven op de Fiji Eilanden voor jongeren"  2025 euri. Het heet vrijwilligerswerk maar het is je vrijwillig beet laten nemen!!

Karel

Offline SISPnl

• Full Affiliate ***
« Reactie #63 Gepost op: februari 04, 2012, 20:01:44 »
Citaat van: Karel op februari 04, 2012, 19:35:50
[quoteIk snap het cynisme. Maar je hoorde in december toch ook wel dat de wintersportboekingen achter bleven. Dus het gaat niet helemaal op. Er zullen toch ook wel realistische cijfers zijn. Maar zijn die openbaar inzichtelijk?]
Vandaag in Amsterdam geweest. Straatbeeld: onvoorstelbaar veel toeristen in leeftijd 20+. Niet 30 en 40+ dus. Alleen zij! Alle Mc Donalds en vergelijkbare zaken propvol. De echt betalende toerist was er nauwelijks!! Er verandert iets.

Deze nog even (staat echt op mijn site) "visjes eten geven op de Fiji Eilanden voor jongeren"  2025 euri. Het heet vrijwilligerswerk maar het is je vrijwillig beet laten nemen!!

Karel
[/quote]

Als jij het nu begrijpt, leg het me dan even uit, want ik snap er niks meer van.
Ik heb het idee dat de vakantieboeren zich zelf in de vingers gaan snijden.

Offline Karel

• Affiliate Master *****
« Reactie #64 Gepost op: februari 04, 2012, 20:36:09 »
Zijn ze ook mee bezig. Ik heb gesproken met een directeur Touroperator en met een financier van een bank. De eerste kan alleen winst maken met de besteding op het vakantieadres en de 2e ligt in een deuk over hoeveel wij wel niet betaald krijgen.

Er worden reizen aangeboden voor pakweg 2 tot 300 euro. Ik krijg daar 35 euro van. BTW eraf, bus of vliegtuig. stel heen en terug samen 100 euro. Appartement voor 2 personen. Stel voor 10 dagen, 8 nachten 8x40 euro totaal, per persoon wordt dat 160 euro .... ben je er nog? Neen want de touroperator kan dat niet meer betalen en jij kunt fluiten naar je centen. Dat overkwam mij in 2010, 40% foetsie, vorig jaar ging het prima, maar ik denk dat zij nu toch ook door hun reserves heen zijn en dus ... volgt over een paar manden weer deze discussie, van hoe ken dat nou!

Karel 

Offline PJ

• Affiliate Master *****
« Reactie #65 Gepost op: februari 05, 2012, 02:56:49 »
Citaat van: muggetje op februari 04, 2012, 12:36:52
Recentelijk was ik in een wintersport gebied en raakte aan de praat met een hotelier, deze legde me dit verhaal uit

En op die anekdotische informatie baseer jij je marktkennis? Laat ik je dan vertellen dat het tegendeel ook bestaat in populaire gebieden: als een touroperator in het hoogseizoen kamers wil die hij tegen een goede prijs kan verkopen, dan moet hij diezelfde kamer het hele seizoen huren en maar zien hoe hij die in het laagseizoen voor een koopje nog vol weet te krijgen.

De markt (iedere markt) zit wel wat ingewikkelder in elkaar en de ene keer is de een bij het zoeken van een marktevenwicht de dupe en de andere keer de andere.

Offline PJ

• Affiliate Master *****
« Reactie #66 Gepost op: februari 05, 2012, 03:03:55 »
Citaat van: SISPnl op februari 04, 2012, 20:01:44

Wat zegt dat nou? Denk je nou echt dat je ander volk tegenkomt bij McDonald's? Je had ook even in de musea en dergelijke kunnen kijken. Dan had je waarschijnlijk geconcludeerd dat het de twintigers waren die het af lieten weten. In beide gevallen is het even nietszeggend.

Offline Karel

• Affiliate Master *****
« Reactie #67 Gepost op: februari 05, 2012, 11:38:42 »
Laat ik nu ook in het Van Gogh Museum zijn geweest. Mooie tentoonstelling over  http://www.vangoghmuseum.nl/vgm/index.jsp?page=252384&lang=nl

Plus Leidseplein, Rembrandtplein, Dam, Albert Cuyp enz. Verder ging het over slechts een opvallend straatbeeld. Daar kun je wat mee. Past ook bij de kritische noot, deze week diverse malen op tv, over de ontwikkeling van het centrum van Amsterdam.

Dus ... lezen, luisteren en daarna eerst controleren. Daar hadden we het ook over.

Karel

Offline Paashaas

• Affiliate **
  • **
« Reactie #68 Gepost op: februari 05, 2012, 18:46:12 »
Al met al mooie verhalen maar we dwalen af. Tenminste van mijn vraag:
Zijn er betrouwbare kanalen waar je de actuele verkopen van vakanties kunt checken..?

Offline willie wortel

• Full Affiliate ***
  • Stem 12 september PVV
    • PVV
« Reactie #69 Gepost op: februari 05, 2012, 18:53:31 »
Alleen het Centraal Bureau voor de Statistiek is betrouwbaar.
“Selectief zijn – minder doen – is de weg van de productieve mens” – Timothy Ferriss

Beachboy

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: februari 05, 2012, 19:08:59 »
Misschien gewoon een verchuiving, er zijn er altijd die de lachende derde zijn....

door onze redactie
Meer dan de helft van alle Nederlanders is dit jaar actief op zoek naar kortingen voor dagjes uit en vakanties, meldt onderzoeksbureau Multiscope. 68 procent van de Nederlanders gebruikt kortingssites, -acties en –bonnen bij het vinden van een vakantie.

Meer dan de helft van alle Nederlanders jaagt op vakantiekortingen.

Voor het onderzoek werden duizend mensen gevraagd over hun gebruik van vakantiekortingen. Ongeveer een derde (35 procent) gebruikt vroegboekkortingen of last minute-voordeel.

Ruim een kwart (28 procent) hanteert sites als Groupon.nl, Vakantieveilingen.nl en Uitmetkorting.nl voor vakantiedeals.

Bonnen uit kranten en tijdschriften zijn het minst populair onder kortingsjagers. Slechts 17 procent van de ondervraagden gebruikt deze knipsels bij het boeken van een vakantie.

Offline ouwesmurf

• Affiliate Guru ******
« Reactie #71 Gepost op: februari 05, 2012, 20:30:27 »
Multiscope is ook niet van elke twijfel verschoond.
Maar ik ben het met je eens, dat er ongetwijfeld een lachende derde is.
We kunnen onmogelijk ontkennen dat de sites die je noemt , niet een rol spelen in het verhaal. Nog zo één: het aanbod van Dirkie en het broekje. Zal zeker een faktor van belang zijn, immers, relatief ongebonden.

Maar en dan ben ik het zeker met PJ eens, dan hebben we het vooral over het marktsegment van de lastminutes, de 10 dagen Turkije tegen de laagste prijs, Salou voor een appel en een ei. Niets op tegen op zich, bedoel het ook niet denigrerend, maar ga je je concentreren op het vlak daarboven, dan valt het allemaal best mee. De vorst valt elk  jaar ook wel eens later of vroeger dan anders, de mensen met voldoende inkomen gaan toch, linksom of rechtsom, met vakantie. Hooguit zal het aantal van 4 vakanties per jaar, nu 3 of 2 worden. Dan zal het de kunst worden om die doelgroep aan te spreken. Ik voel me terdege betrokken bij de mensen die nu tegenslag ondervinden, maar voor de verkoop moèt ik me richten op diegenen die geen problemen ondervinden.

En wat die onderzoekbureaus betreft, inkl. CBS , op het moment dat Sinterklaas aan de intocht bezig is, weten ze al te verklappen dat de omzet toch weer enkele procenten omhoog zal gaan, wetenschappelijk beargumenteerd en wel, al moet de verkoop nog plaatsvinden. Ik vind dat knap.
Vooral omdat juist zij voortdurend fulmineren over de daling van het consumentenvertrouwen. En dan knapt er bij mij iets. Juist diè uitlatingen zorgen ervoor dat dat vertrouwen juist niet omhoog gaat.

Enkele jaren geleden hoorden we de weerprofeten dagelijks over de straalstroom, die bepaalde alles. Heb al anderhalf jaar geen straalstroom in de lucht nog via de weerprofeten gehoord, "wel de nodige winden",  maar daarentegen is nu de gevoelstemperatuur heilig verklaard.
Ga je nu een interview doen bij een groot deel van het personeel van Mitsubishi in Born, weet ik tevoren hoe de uitslag zal zijn. Pak ik dat interview bij die mensen die bij het laatste bezoek van Koningin en gevolg aan Dubai leuke contracten hebben gepakt, wordt het feestvieren. Kortom hoe de wind waait ......

Heb vorige maand een paar cruises gedaan, moèten mensen zijn geweest, die geen Italiaans lezen.  8)

Offline Karel

• Affiliate Master *****
« Reactie #72 Gepost op: februari 05, 2012, 21:45:57 »
Kort samengevat:

lopen de sales voor reizen terug: ja
gaat het straks beter: weet niemand

Groetjes en slaap zacht  :P
Karel

Offline muggetje

• Full Affiliate ***
« Reactie #73 Gepost op: februari 05, 2012, 22:38:31 »
Citaat van: ouwesmurf op februari 05, 2012, 20:30:27

Heb vorige maand een paar cruises gedaan, moèten mensen zijn geweest, die geen Italiaans lezen.  8)

Ach er zijn nog steeds reisorganisaties die denken dat de Costa weer gaat varen

Offline ouwesmurf

• Affiliate Guru ******
« Reactie #74 Gepost op: februari 05, 2012, 22:53:53 »
Citaat
Groetjes en slaap zacht  :P
Karel
Wel eens van bakens verzetten gehoord ?

Citaat
Ach er zijn nog steeds reisorganisaties die denken dat de Costa weer gaat varen
Zou best wel eens kunnen, maar om nu te zeggen dat na deze affaire de markt direkt op instorten staat,
er is in de afgelopen jaren ook wel eens een vliegtuig met panne uit de lucht komen glijden en toch staan ze op Schiphol en omstreken weer riant in de file, geldt evenzeer voor de autobus, hetzij de rondreis danwel de "heen en terug brengers", en ook dan geldt dat de bus-verzamelplaatsen goed gevuld zijn, laten we ook niet vergeten hoeveel Hollanders altijd weer de zwarte zaterdag en wat voor dag dan ook, steeds opnieuw blijven schilderen.

Als voor de vakantieganger de slogan "achter de horizon schijnt de zon" geldt, waarom zouden wij dan zwartgallig zijn ? Mee bewegen is niet alleen goed voor de lichaamsmaten, ook voor 't koppie.  ;)

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Achterblijven verkopen

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing