Vanmorgen de week weer eens gestart met het sommeren van een copycat om pagina's offline te halen
Ik ben juist blij met copycats en zie het als een compliment voor goede content eerlijk gezegd... Dit kun je niet uitbannen en alle wat wordt geschreven is al ooit eerder gezegd... dus wie is de copycat?Zelf kopieer ik ook schaamteloos maar zet dan wel altijd de bronvermelding er bij. Ere wie ere toekomt denk ik dan maar. En uiteraard moet het gekopieerde bericht wel een goed bericht zijn Dat is nou internet, alles open en alles voor en van iedereen.Wat ik me dan ook afvraag, hoe toon je aan dat het jouw content is?Hoe naief zijn mensen die op verzoek die content verwijderen?Want laten we eerlijk zijn, hoe kun jij aantonen dat het jouw content is?De enige die dat onderscheid zou kunnen maken is de zoekmachine en die kiest dan meestal voor die website die de langste geschiedenis en/of de hoogste pagerankheeft.Lijkt me een hoofdpijn ding dat je beter naast je kunt neerleggenArie
Tjonge jonge, zo'n reactie zou je anno 2011 toch niet meer verwachten.
Tjonge jonge, zo'n reactie zou je anno 2011 toch niet meer verwachten. Ik dacht dat het wel zo ongeveer algemeen bekend was dat het jatten van andermans teksten ook op het internet inderdaad gewoon jatten is en niet alleen civielrechtelijk aangepakt kan worden, maar ook nog eens strafbaar is. En jij loopt daar gewoon mee te pronken onder het mom dat je "netjes" een copyrightvermelding plaatst...Dat op internet alles van en voor iedereen zou zijn, is natuurlijk je reinste nonsens. Zo zout heb ik het zelden gegeten hier.
Je kunt natuurlijk wat eigenheden inbouwen, ...
Heb je hier een voorbeeld van?
Citaat van: A.Kers (voorheen Totaalzoeker) op januari 30, 2012, 17:05:55 Ik ben juist blij met copycats en zie het als een compliment voor goede content eerlijk gezegd... Dit kun je niet uitbannen en alle wat wordt geschreven is al ooit eerder gezegd... dus wie is de copycat?Zelf kopieer ik ook schaamteloos maar zet dan wel altijd de bronvermelding er bij. Ere wie ere toekomt denk ik dan maar. En uiteraard moet het gekopieerde bericht wel een goed bericht zijn Dat is nou internet, alles open en alles voor en van iedereen.Wat ik me dan ook afvraag, hoe toon je aan dat het jouw content is?Hoe naief zijn mensen die op verzoek die content verwijderen?Want laten we eerlijk zijn, hoe kun jij aantonen dat het jouw content is?De enige die dat onderscheid zou kunnen maken is de zoekmachine en die kiest dan meestal voor die website die de langste geschiedenis en/of de hoogste pagerankheeft.Lijkt me een hoofdpijn ding dat je beter naast je kunt neerleggenArieTjonge jonge, zo'n reactie zou je anno 2011 toch niet meer verwachten. Ik dacht dat het wel zo ongeveer algemeen bekend was dat het jatten van andermans teksten ook op het internet inderdaad gewoon jatten is en niet alleen civielrechtelijk aangepakt kan worden, maar ook nog eens strafbaar is. En jij loopt daar gewoon mee te pronken onder het mom dat je "netjes" een copyrightvermelding plaatst...Dat op internet alles van en voor iedereen zou zijn, is natuurlijk je reinste nonsens. Zo zout heb ik het zelden gegeten hier.
Arie, je bent en blijft een sadist Maar laten we eens en vooral dit duidelijk maken : wij hebben tenminste sneeuw, sneeuw die zò uitzonderlijk is, dat de Spoorwegen het almaar niet kunnen ontstijgen, koste wat het kost. Die speciale sneeuw, die heb jij niet. Lekker puh !
Zelf kopieer ik ook schaamteloos maar zet dan wel altijd de bronvermelding er bij.