affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • 5 Nieuwe campagnes
  • 4 Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • netaffiliation
  • iffiliate
  • Affilidirect
  • conversive
  • adquick
  • zanox-m4n
  • affili.net
  • webgains
  • Tradedoubler
  • Matomy
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Hoe duidelijk?
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hoe duidelijk?  (gelezen 1323 keer)

Offline starter

• Full Affiliate ***
  • Dit is een persoonlijke tekst.
Hoe duidelijk?
« Gepost op: augustus 29, 2005, 00:05:54 »
Dit is voor de meer kwaliteits-content gerichten onder ons. Hoe duidelijk maak je het, hoe zeer je er ook achter staat, dat je link je geld oplevert? Of laat je dat achterwege? Ik wil namelijk alle clicks registreren an dan is het niet meer te zien dat er een aff. verwijzing plaatsvindt... I'm a bobo @ this  ::)
Een signature maakt het mogelijk u van overige forumleden te onderscheiden door hierin gebruik te maken van een serieuze, grappige of ironische tekst. Bijvoorbeeld: "Hee moppie, smaakt dit drankje nog naar GHB?"

Jacobien

• Gast
Re: Hoe duidelijk?
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2005, 13:53:54 »
Citaat van: starter op augustus 29, 2005, 00:05:54
Dit is voor de meer kwaliteits-content gerichten onder ons. Hoe duidelijk maak je het, hoe zeer je er ook achter staat, dat je link je geld oplevert? Of laat je dat achterwege? Ik wil namelijk alle clicks registreren an dan is het niet meer te zien dat er een aff. verwijzing plaatsvindt... I'm a bobo @ this  ::)

Ik snap even echt niet wat je nu bedoelt. Kun je het nog een keer uitleggen?

Offline starter

• Full Affiliate ***
« Reactie #2 Gepost op: september 01, 2005, 14:23:21 »
Stel dat je neutrale info geeft over verzekeringen, en vervolgens komt met een link naar "de goedkoopste polissen". Geef je dan aan dat dat een gesponsorde link is, of valt het onder de slimme marketing en laat je dat dus achterwege.
Een signature maakt het mogelijk u van overige forumleden te onderscheiden door hierin gebruik te maken van een serieuze, grappige of ironische tekst. Bijvoorbeeld: "Hee moppie, smaakt dit drankje nog naar GHB?"

Offline Japsen

• Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Man
    • VindProduct.nl
« Reactie #3 Gepost op: september 01, 2005, 14:24:31 »
Dit wordt op mijn sites nergens vermeld; dit is voor de bezoekers ook niet echt iets wat relevant is lijkt me. Mensen die iets kopen, begrijpen dat er aan hun actie door de shop en eventueel tussenpersonen wordt verdiend.

Daarnaast zijn de links content-gericht, dit houdt in dat de mensen vinden wat ze zoeken. Het lijkt me dat dit voor veel mensen belangrijker is dan het feit of en door wie er aan hun actie wordt verdiend.
http://www.vindproduct.nl

Offline starter

• Full Affiliate ***
« Reactie #4 Gepost op: september 01, 2005, 14:31:33 »
Zo dacht ik ook, was alleen benieuwd naar de reactie van de pro's :)

Offline Doron

• Full Affiliate ***
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: september 02, 2005, 10:30:58 »
Denk aan het helpen en informeren van je bezoekers in plaats van hen te pushen om iets te kopen. Een persoonlijke toon maakt de (koop-)suggestie betrouwbaarder en daardoor de kans groter dat een bezoeker tot aankoop overgaat. Succes! (tradedoubler)

Offline starter

• Full Affiliate ***
« Reactie #6 Gepost op: september 02, 2005, 10:36:20 »
Content is nu 85% gereed, bevredigen bezoekers staat voorop. 60 pagina's tekst & counting ;)

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Hoe duidelijk?

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing