Blijft het punt of 2 keer een 301 wenselijk is. Ik heb geen idee, geen directe aanleiding om te denken dat het schadelijk is. Maar of het aan betere rankings bijdraagt? Volgens mij niet.
Heb iemand van traffic4u ooit horen zeggen "ik raad onze klanten voor affiliate marketing maar TT aan vanwege hu directlinking systeem, ze hebben zelf een PR 5 dus dan zal het wel werken"
De site die de page rank toegewezen krijgt is: www.shoestring.nl/tradetracker/Indien men hierop doorklikt komt men niet uit bij www.shoestring.nl/ , maar bij het advertentie netwerk. Op deze wijze sponsoort een adverteerder de pagerank van het advertentienetwerk.
Naschrift--hier hebben we alweer een aanwijzing dat rdeboer iemand van TT is,de hebbelijkheid om de schuld altijd op anderen af te schuiven. Nu heeft TD het zeker weer gedaan...
komen merchants door de tradetracker techniek hoger in google?
Moesten alle links linken naar TT (in om het even welke vorm) waarom hebben ze dan "maar" een pagerank van 5?Het gaat hier om duizenden links dan, dus dan moeten ze met een pagerank 8 of zo zitten.