Mag je hier helemaal geen ref. links plaatsen? Laten we dan met zn allen geen geld liggen of is dit forum gesponserd door conculega´s en is andere info niet welkom
Ik denk dat het vooral is om te voorkomen dat mensen zich hier gaan registreren om enkel wat linkjes te spammen om even wat inkomsten te genereren. Ik geef de moderators daar dan ook groot gelijk in.Netter was geweest om de link refferalloos op te nemen en mensen te vragen om contact met je op te nemen als ze zich willen aanmelden, zodat jij vervolgens een referrallinkje door kan PM-en.
Netter was geweest om de link refferalloos op te nemen en mensen te vragen om contact met je op te nemen als ze zich willen aanmelden, zodat jij vervolgens een referrallinkje door kan PM-en.
Is er iemand die succes heeft met Paypro? In de VS wordt met hetzelfde concept (Clickbank) heel veel geld verdiend, maar ik krijg het idee dat het hier niet echt van de grond komt.Misschien zijn we hier wat te nuchter voor 'wordt snel rijk'/'val snel af'-ebooks?
Onderaan elke nieuwsbrief heb ik een "recencie" geschreven van de e-books van Progain of Paypro. Ik ben benieuwd als het wat gaat opbrengen.
CitaatOnderaan elke nieuwsbrief heb ik een "recencie" geschreven van de e-books van Progain of Paypro. Ik ben benieuwd als het wat gaat opbrengen. Ik ben eigenlijk wel heel beniewd naar het resultaat.