affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • netaffiliation
  • iffiliate
  • conversive
  • adquick
  • zanox-m4n
  • Matomy
  • webgains
  • Affilidirect
  • Tradedoubler
  • affili.net
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Nog sneller het geld op de rekening!
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1] 2 3 ... 7   Omlaag

Auteur Topic: Nog sneller het geld op de rekening!  (gelezen 13054 keer)

Offline Barry

• Affiliate Hero ****
  • Geslacht: Man
    • Daisycon
Nog sneller het geld op de rekening!
« Gepost op: november 13, 2007, 16:26:19 »
Met een betaalhistorie van bijna acht jaar waarin we altijd onze verplichtingen stipt zijn nagekomen, zijn we op het moment één van de snelst uitbetalende netwerken. Daar waar andere netwerken soms pas betalen na 75 en soms zelfs 90 dagen, staat bij Daisycon het
geld 45 dagen na maandeinde op de rekening van de affiliate.

We begrijpen dat affiliates afhankelijk zijn van hun inkomsten en deze graag willen investeren in verdere uitbreiding van hun omzet. Uiteraard is Daisycon geen bank maar we willen de affiliates in hun groei wel zoveel mogelijk ondersteunen. Om de affiliates hierin tegemoet te komen hebben we vanaf december de speciale "VOORSCHOTREGELING" in het leven geroepen.

De Voorschotregeling houdt in dat affiliates hun inkomsten kunnen ontvangen nog voordat de adverteerder zijn facturen heeft betaald. Wij schieten het bedrag dus voor. Naast het voorschot dekken wij echter ook het risico af dat de adverteerder zijn facturen om welke reden dan ook niet kan betalen. De affiliate ontvangt snel en gegarandeerd zijn verdiensten.

Indien een affiliate kiest voor de voorschotbetaling ontvangt hij zijn commissie 15 dagen na maand einde, dus een maand eerder dan bij onze reguliere betaling. Om deze betalingen te kunnen uitvoeren moet Daisycon uiteraard middelen vrijmaken, hiervoor vragen wij rente én risico vergoeding van 1,5% over de uitbetaling.

Kiest een affiliate niet voor de voorschotregeling dan krijgt hij, gelijk de bestaande praktijk zijn commissies binnen 45 dagen na maandeinde overgemaakt, hij zal dan echter wel het betaalrisico van de adverteerder dragen, dus enkel de door de adverteerder betaalde commissie wordt ook aan de affiliate uitbetaald.

Affiliates kunnen bij het inloggen zelf bij de betalingsgegevens aangeven of zij gebruik willen maken van de nieuwe betalingsregeling. Wanneer er niets wordt aangevinkt, is automatisch de regeling 45 dagen van kracht.

www.affiliates.nl
Daisycon | Affiliate Marketing | Lead Generation | CPC Advertising

Offline Roger *

• Affiliate Hero ****
Re: Nog sneller het geld op de rekening!
« Reactie #1 Gepost op: november 13, 2007, 16:43:35 »
Lijkt me een prima regeling en zeker nuttig voor een aantal van de affiliates. Wat dat betreft een erg mooi initiatief.

Maar als ik het goed begrijp gaat dus iedereen die niet voor de 15 dagen optie kiest er op achteruit  :(

Het is nu toch zo dat Daisycon standaard het risico op zich neemt van wanbetalende adverteerders. Voor mij is dit een van de redenen waarom ik een voorkeur heb voor Daisycon, ik heb met andere netwerken daar eerder problemen mee gehad. Dit vervalt vanaf nu en ik ben weer overgeleverd aan de betaal bereidheid van partijen wiens kredietwaardigheid ik niet kan beoordelen. Tenzij ik dit afkoop voor 1,5%.

Ik vind de dienst op zich erg goed en nuttig voor sommigen, maar als dat betekend dat de rest er op achteruit gaat is het niet echt een verbetering te noemen.
dus..

Offline poupu

• Affiliate Master *****
« Reactie #2 Gepost op: november 13, 2007, 16:49:28 »
Exact. Ik zit hier nu ook met mixed feelings.

Citaat van: harrie op november 13, 2007, 16:43:35

Dit vervalt vanaf nu en ik ben weer overgeleverd aan de betaal bereidheid van partijen wiens kredietwaardigheid ik niet kan beoordelen. Tenzij ik dit afkoop voor 1,5%.

Ik vind de dienst op zich erg goed en nuttig voor sommigen, maar als dat betekend dat de rest er op achteruit gaat is het niet echt een verbetering te noemen.

Offline spooky

• Full Affiliate ***
« Reactie #3 Gepost op: november 13, 2007, 16:49:47 »
Ik vindt het heeeeeeel slim van ze echter of het zo vriendelijk is is een tweede.

Een webmaster heeft slechts 1 keer het voordeel maar daisycon pakt daarna vervolgens elke maand 1.5%

Voor daisycon is het slechts 1 keer voorschieten.

Webmasters die voor de 15 dagen kiezen zijn dan ook niet echt slim in mijn ogen

Offline stijn

• Affiliate Hero ****
    • Four People BV
« Reactie #4 Gepost op: november 13, 2007, 17:06:48 »
Dit is slecht nieuws in een mooi jasje!!!
Wie heeft er een PR cursus gevolgd daar bij Daisycon?
http://www.fourpeople.nl - Four People BV
http://www.jurkjes.nl - Meer dan 1.000 jurkjes!
http://www.baby-kleding.nl - Voor al je babykleding

Offline Eric Lang

• Affiliate Master *****
« Reactie #5 Gepost op: november 13, 2007, 17:06:59 »
Citaat
Kiest een affiliate niet voor de voorschotregeling dan krijgt hij, gelijk de bestaande praktijk zijn commissies binnen 45 dagen na maandeinde overgemaakt, hij zal dan echter wel het betaalrisico van de adverteerder dragen, dus enkel de door de adverteerder betaalde commissie wordt ook aan de affiliate uitbetaald.

Word ik hier nu genaaid? We hadden toch geen betalingsrisico?
twitter: http://twitter.com/langace

Offline realdutch

• Full Affiliate ***
« Reactie #6 Gepost op: november 13, 2007, 17:12:06 »
Citaat van: stijn op november 13, 2007, 17:06:48
Dit is slecht nieuws in een mooi jasje!!!
Wie heeft er een PR cursus gevolgd daar bij Daisycon?

Haha, idd. Die cursuskosten zijn iig al weer snel terugverdiend!  ;D

Heb er ook een behoorlijk gemixd gevoel over. Fantastisch al die ontwikkelingen bij Daisycon de laatste tijd, maar nieuwe ontwikkelingen zouden niet tot verslechtering van voorwaarden moeten kunnen leiden.

Offline Paul Schoenmakers

• Affiliate Master *****
    • LeadMedia BV
« Reactie #7 Gepost op: november 13, 2007, 17:17:50 »
Dit is inderdaad nogal een constructie waarbij je je enigszins zou kunnen afvragen wie hier nu echt beter van wordt?
Bedrijf: LeadMedia BV
Linkedin: Paul Schoenmakers

Offline pietervangils

• Full Affiliate ***
  • Geen newbie meer!
    • Mijn blog
« Reactie #8 Gepost op: november 13, 2007, 17:57:10 »
Ik moet zeggen dat ik niet weet van welke optie ik nu het beste wordt... Over al mijn betalingen 1,5 % betalen of risico lopen van 1 of 2 campagnes die niet (snel) betalen.

Inderdaad slecht nieuws in een mooi jasje! Ik was tervreden met de oude structuur.

Iemand al een beslissing gemaakt? Ik denk dat ik voor de 1,5 % ga want heb nu (bij een ander netwerk) ook nog een flink bedrag open staan waarvan ik twijfel of ze het ooit gaan betalen.... Bij Daisycon heb ik hier echter nooit problemen mee gehad.

Offline Yvan

• Affiliate Hero ****
« Reactie #9 Gepost op: november 13, 2007, 19:13:37 »
Citaat van: spooky op november 13, 2007, 16:49:47
Webmasters die voor de 15 dagen kiezen zijn dan ook niet echt slim in mijn ogen
Iedereen maakt gewoon voor zichzelf uit wat voor hem persoonlijk het beste lijkt, heeft niets te maken met slim zijn of niet.

Ikzelf kies alvast voor de 45 dagen betaling, er gaat immers bij iedere betaling al 7,5 Euro af bij mij.

Offline jvanhaaften

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Master *****
« Reactie #10 Gepost op: november 13, 2007, 19:28:11 »
Leuk gebracht maar waardeloze regeling.
Juist hetgeen Daisycon altijd beweerd dat zij WEL voor bank spelen in tegenstelling tot andere netwerken laten ze nu los tenzij je 1,5 % wil betalen?
Persoonlijk vind ik het geen slimme zet
« Laatst bewerkt op: november 13, 2007, 19:30:23 door jvanhaaften »

Offline spooky

• Full Affiliate ***
« Reactie #11 Gepost op: november 13, 2007, 20:03:41 »
Ik schrijf ook niet slim in mijn ogen. Dat wil dus niet zeggen dat ik zeg dat ze niet slim zijn in het algemeen.

Wij hebben besloten om het op de 45 dagen te houden daar Daisycon ook afhankelijk is van de inkomende centjes en er alles aan zal doen deze te incasseren. Mocht blijken dat het toch niet werkt dan kan je altijd nog kiezen voor de nieuwe optie.

Offline Barvee

• Affiliate Master *****
« Reactie #12 Gepost op: november 13, 2007, 22:48:57 »
Begrijp ik het goed  ??? ??? ??? ???

Moeten we nu betalen voor een dienst waarvoor we eigenlijk ingeschreven zijn?
Nl bemiddelen tussen adverteerders en publishers?

Er is al een afroming van de inkomsten van een sale/lead/klik voor gedane kosten. Neem misschien daar een percentage van voor jullie in te dekken en niet van ons deel?
Blog over affiliate en webdesign in Belgie op www.barvee.be Het verhaal van vallen en opstaan en weer vallen en opstaan.
Twitteren doen we op www.twitter.com/barvee

Offline Spaarbron

• Affiliate **
  • **
    • SpaarBron.nl oa gratis smsen!
« Reactie #13 Gepost op: november 13, 2007, 23:36:42 »
Vind het persoonlijk ook een hele rare verandering.

Beide oplossingen hebben hun nadelen ten opzichte van de huidige regeling.

Wat is de reden voor deze plotselinge verandering?

Hoe moet ik het bijv. zien als ik kies voor de 1.5% regeling binnen 15 dagen en adverteerders keuren laat? Dan betaal ik wel 1.5% maar als adverteerders niet op tijd keuren lijkt het mij niet dat jullie dat ongekeurde bedrag gaan uitkeren, waardoor ik uiteindelijk toch weer beland in een wachttijd..
Ik zie dit alweer als "work-around" ontstaan bij niet betalende adverteerders (dat ze dus ook niet keuren) en dus ook niet aan ons uitbetaald wordt.

Als ik het verkeerd zie hoor ik het uiteraard graag.
« Laatst bewerkt op: november 13, 2007, 23:41:05 door Spaarbron »
http://www.gsmbron.nl

Offline Roy - NJM

• Affiliate Hero ****
    • Boekvandaag.nl
« Reactie #14 Gepost op: november 14, 2007, 09:56:20 »
Zeer slecht nieuws inderdaad. Het Unique Selling point van Daisycon wordt nu dus een betaalde optie. Er blijft dan weinig over. Jammer dat ze deze keuze hebben moeten maken, blijkbaar wordt het risico te groot.

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1] 2 3 ... 7   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Nog sneller het geld op de rekening!

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing