Daisycon vind ik goed, omdat ze het hebben aangedurfd om hier op het forum, in de openbaarheid, te reageren op vragen, problemen etc. Verder hebben ze leuke campagnes en goede nazorg. Een paar weken geleden vond ik dat de beantwoording van tickets wat was vertraagd (wegens ziekte, geloof ik). Ik weet niet hoe het nu is. Deeplinking is simpel,gaat snel.m4n vind ik wel goed. Jammer alleen dat sommige pagina's zo superlangzaam laden en ze niet altijd adequaat reageren op vragen op het forum. Ze zijn wel vernieuwend bezig. Goede eenvoudige deeplink-mogelijkheden.Zanox vind ik ook goed, maar ik mis wel de deeplink-mogelijkhedenTradeDoubler. Goed, maar voor mij (ik heb veel sites) iets minder gebruiksvriendelijk dan bovenstaande 3. TestNet vind ik niet fantastisch, vanwege de veelal korte campagnes en omdat ze niet altijd goed luisteren naar wat de klant zegt. Heb al verschillende malen gemeld dat de deeplinks van NTI niet allemaal naar behoren werken, maar er wordt niets mee gedaan door de contactpersoon. Verder vind ik de contactpersoon nogal aandringerig. TT heeft leuke campagnes, maar ook te vaak fouten bij deeplinken. www. verwijst door naar www2. Zoiets. Ze lijken vooral veel mensen binnen te willen krijgen, maar adviseren deze klant daarna niet goed genoeg. Soms lijkt het ook of ze de links nooit controleren. Bijv. tennisplanet, een heel leuke merchant, verwijst al sinds tijden alle deeplinks door naar dezelfde pag. waar je eerst moet kiezen uit welk land je komt. Onnodig veel kliks voor een klant en dus ben je 'm kwijt. Met meldingen wordt weinig gedaan.Ben wel zeer tevreden met merchant Studieplan.
Kan je er 2 uithalen die jij persoonlijk beste vindt
Beste,Ik mis hier een duidelijke omschrijving waar het juist om gaat en wat je er mee wil bereiken. De antwoorden kunnen nooit juist zijn omdat niet iedereen alle netwerken en hun klanten getest heeft (en wat is voldoende getest?)Je gaat hier tot een resultaat komen die mogelijks totaal niet correct gaat zijn. Ik werk niet met zanox, testnet,.... en sommige andere partijen. Zijn ze daarom goed of slecht? Ik zou het niet weten? Hoe ga je je poll in mekaar boksen? Als een netwerk (100 leden heeft - wat je dus hier niet weet) en daar zijn er hier 10 van die hen "nomineren"als warm is dat eigenlijk 10%Als een netwerk 50 leden heeft en er zijn er hier 6 die hen "nomineren" dan is in spe deze partij de rechthebbende op een "warmere douche"Als je zo iets dergelijks opzet in de 4 post zonder concrete afspraken en gelijkwaardige parameters is dit eigenlijk een waardeloos initiatief die misschien wel eens voor heel veel "onterechte schade" of "onterechte waardering" zou kunnen zorgen zonder daar eigenlijk de bedoeling van te zijn geweest.Als je binnen een bepaald netwerk blijft ok, maar als je tussen verschillende netwerken dingen gaat gaan opmeten dan moet je met dezelfde parameters werken om dit in een besluit te kunnen werken.Juist mijn gedacht.