affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • zanox-m4n
  • Matomy
  • Tradedoubler
  • netaffiliation
  • webgains
  • Affilidirect
  • adquick
  • affili.net
  • conversive
  • iffiliate
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Warme Douche - Netwerken
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Warme Douche - Netwerken  (gelezen 3854 keer)

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
Re: Warme Douche - Netwerken
« Reactie #30 Gepost op: december 10, 2007, 22:58:34 »
Citaat van: Yvan op december 10, 2007, 22:26:31
Daisycon, vind ik handig om mee te werken, duidelijke statistieken, en praten mee op dit forum (ook als bij een probleem  welleens geklaagd wordt).

Helemaal mee eens. Ik nomineer Daisycon om dezelfde redenen, en ook vanwege de goede en snelle antwoorden die ze geven via hun ticket systeem en per email.

Offline Wilco

• Affiliate Hero ****
« Reactie #31 Gepost op: december 11, 2007, 09:18:19 »
Idem! Daisycon verdient voor mij de warme douche :)

Goede response, luisteren goed naar hun affiliates en hebben leuke incentives(IJsland  ;D)

Offline realdutch

• Full Affiliate ***
  • Geslacht: Man
« Reactie #32 Gepost op: december 11, 2007, 12:42:23 »
Ik nomineer ook Netdirect en Daisycon.

Netdirect door het goede contact, af en toe leuke exclusieve campagnes en vlekkeloze administratie.

Daisycon ook door het vrij goede contact (de ene keer wat  beter dan de andere keer ;D), de gigantische hoeveelheid merchants & campagnes en blijvende ontwikkeling van hun systeem.

Beide bedrijven beseffen goed dat ze met incentives publishers aan hun kunnen binden, wat ook een pluspunt is.

Tradedoubler kan ik ook niet ongenoemd laten en krijgt van mij een eervolle vermelding. Goed systeem, tegenwoordig ook af en toe erg leuke campagnes die andere netwerken niet hebben. Enig minpuntje op dit moment is het persoonlijk contact, alhoewel dat de laatste tijd wel wat beter is geworden.

Offline Barvee

• Affiliate Master *****
« Reactie #33 Gepost op: december 11, 2007, 14:05:54 »
Citaat van: startveld op december 10, 2007, 12:16:54
Hier mis ik ook nog wel de input van een aantal (actieve) forummers...Nog 5 dagen, dus je kunt nog reageren!  :)

Je kan maar groot worden door tegen de trend in te gaan. Daarmee zeg je niets over jezelf, maar vooral veel over een ander.

Zoals aangehaald ben ik van mening dat er wat onduidelijke afspraken zijn om dit hier tot een keurig einde te brengen. Gezien mijn vele postings en uw citaat voel ik mij wat aangesproken om te reageren. Zoals gezegd, als ik ergens met iemand niet werk, er weinig zelf initiatieven naar toe neem of er weinig van af weet kan ik hen niet allemaal over dezelfde kam scheren. Net zoals in ieder bedrijf zijn er zaken die eigen zijn aan het runnen van een bedrijf en ben je vaak afhankelijk van derden waar je geen of beperkte invloed op hebt. Op zich heb ik niets tegen Affiliates.nl, of andere maar ik doe zeer weinig met hen en als er wat meer contact zou zijn (niet via een forum), komen we er misschien als hele goede vrienden uit.

Ik nomineer Tradetracker (zeer goede samenwerking, goede contacten, luisterbereidheid, afgegrensde correctheid eigen aan een bedrijf,.....)

Google adsense

Groeten
Blog over affiliate en webdesign in Belgie op www.barvee.be Het verhaal van vallen en opstaan en weer vallen en opstaan.
Twitteren doen we op www.twitter.com/barvee

5KG

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: december 11, 2007, 18:27:58 »
Ik nomineer Tradetracker ook.

Goede samenwerking, goed contact.
« Laatst bewerkt op: december 11, 2007, 18:29:39 door 5KG »

Offline SBM

• Affiliate **
  • **
  • Geslacht: Man
« Reactie #35 Gepost op: december 11, 2007, 20:43:42 »
Ik kies voor:

- Tradetracker (veel interessante campagnes, goede support, prettig adminsysteem)
- Booking.com (white label mogelijkheden, deeplinks op allerlei niveaus, prima support)

dutchguru

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: december 12, 2007, 00:25:12 »
Ben het met Sloore eens, dat deze inventarisatie geen recht doet aan feiten. Je ziet het ook aan de reacties tot dusver en zal vermoedelijk eindigen in een puur Hollandse uitkomst : 51 versus 49 of andersom.
Immers, de een zegt dat je bij een netwerk NIET kan dieplinken, terwijl het WEL zo is.
Immers, de een zegt dat een netwerk niet handig is bij veel websites, terwijl ze daar wel een prima oplossing voor hebben.
Immers, de een zegt dat een netwerk vernieuwend is, de ander heeft juist daar niets van gemerkt.
Immers, de een zegt dat een netwerk veel fouten maakt, logisch wanneer er heel veel adverteerders bij komen.
Conclusie : de ervaringen lopen parallel met de commerciele en persoonlijke kontakten, denk aan de reis naar IJsland, denk aan de reis naar Londen en allerlei andere toestanden. Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat je tijdens een IJsland feest prettig met elkaar omging en nu een koude douche gaat uitdelen, en dan weer vriendjes spelen tijdens de affiliate dag volgend jaar, dat werkt dus niet ?

Daarnaast maakt het veel uit, wat voor soort websites de webmaster beheert, van gpt via startpagina tot info site, en elk heeft daarbij bepaalde verlangens die bij het ene netwerk beter dan bij het andere tot uiting komen.
Daarnaast maakt het ook veel uit, welke mediabureaus er bij betrokken zijn, immers ook daardoor worden netwerken beinvloed.
Vermoedelijk maakt het ook veel uit of grotere bedrijven zo "goed" draaien dat ze in overname perikelen terechtkomen, welke perikelen waarschijnlijk doorwerken naar de aff.marketing.
Tot slot maakt het giga veel uit, welke rol de affiliate in kwestie speelt : hoeveel zitten er in een dubbelrol van affiliate en adverteerder en soms ook nog als mediabureau, dan ga je al helemaal "het nest niet bevuilen", zijn de reakties ook duidelijk algemeen en terughoudend.

Dus heb ik niet zoveel behoefte om hierin mee te gaan, anders dan te voldoen aan de wet van de grote getallen. En in de argumentatie laat ik dan vooral 2 aspekten de boventoon voeren : dan vallen bij mijn "toppers" Tradedoubler en Daisycon net buiten de top, gegeven vroegere minder positieve ervaringen ( vroegere onderstreept ) en blijven bovenaan staan Tradetracker en Zanox, gegeven een veelheid aan nieuwe adverteerders, scheppen dus van nieuwe verkoopkansen, gepaard aan een steeds positiever persoonlijk kontakt, waarbij met de affiliate daadwerkelijk meegedacht wordt. Ook dit affiliate-vak blijft immers een zaak van people's business.

Impliceert dat ik de koude douche niet relevant vind, evenals de adverteerders.

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliate C@fe »
  • Warme Douche - Netwerken

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing