affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • conversive
  • adquick
  • Tradedoubler
  • iffiliate
  • Affilidirect
  • webgains
  • affili.net
  • Matomy
  • zanox-m4n
  • netaffiliation
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • The Green Lounge »
  • Domein registratie ed
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Domein registratie ed  (gelezen 1005 keer)

5KG

• Gast
Domein registratie ed
« Gepost op: januari 02, 2008, 20:36:11 »
Ok, ik heb het gehad met mijn hosting provider.

Downtime, de mededeling dat zn mn mailing is verwijderd omdat de server het niet aankan (!!!!) etc etc doen mij nu besluiten dat ik daar weg moet (had ik al eerder moeten doen).

Nu is er al het eea geregistreerd bij oa Transip maar die is ook niet he-le-maal wat ik zoek.

Wie zit er bij welke host, hoe tevreden ben je over ze en uiteraard, wat kost het zn beetje?

*Ja ik kan op zat website's kijken wat de meningen zijn over bepaalde hosts maar uit eerste hand horen vanaf hier heeft toch mijn voorkeur*

Roept u  maar!

dutchguru

• Gast
Re: Domein registratie ed
« Reactie #1 Gepost op: januari 02, 2008, 20:48:57 »
Zal ik even een open deur intrappen ? Bij deze dan : je gevoel ken ik uit ervaring, heb met grote nederlandse hosters en met kleine nederlandse hosters onprettige ervaringen gehad. Ook met enkele buitenlandse grote "jongens" dus daar hoeft het heil niet vandaan te komen.

Ondertussen - ook voor klanten - de nodige hosters getest en ben qua service-gerichtheid van de nederlanders nog steeds niet gecharmeerd.

Maar eenduidig antwoord geven , ook dat gaat niet, omdat je vraag te algemeen is.
Wil je heel veel ruimte met meerdere domeinen, onbeperkte subdomeinen en 1000 databases , eigenlijk meer dan je vol kunt krijgen, plus een optie om een deel te gebruiken als extra harddisk, ben je voor rond de 100 euro wel klaar. Alleen........... die databases hebben een limiet aan transacties per uur.

Wil je dus werken met heel veel datafeeds, van die leuke grote met veel zoekwerk, met veel prijsvergelijking etc. , moet je daar dus niet zijn.

Speelt snelheid een rol, moet je eigenlijk binnenlands blijven, anders kun je naar het buitenland uitwijken.

Daarom noem ik geen namen. Gaat erom wat je nodig hebt. 8)

5KG

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 02, 2008, 20:59:54 »
Bedankt voor je reactie, ik zal wat duidelijker zijn.

Subdomeinen hoeven niet, 1 database per domein is voldoende.

Ga van 30 domeinnamen uit.

Wekelijks 15000 emails eruit en counting.

Snelheid, wat is snelheid, de site's zijn zo gemaakt dat ze bijna geen laadtijd hebben.

Ik wil alleen niet meer een host die het schandalige bedrag van 11 euro per domein naam per jaar wil rekenen en dan ook nog eens komt aanzetten dat ze 45 keer per jaar een uur offline zijn omdat IK of iemand anders een keer een mailing de deur uit doet of een keer teveel bezoekers heeft.

Geld is opzich niet het probleem maar om nu een paar honderd euro te betalen vind ik overdreven, een paar cent daar geloof ik ook geen hol van want dan zit je met zn re re re re seller op een zolder kamer (en nu ben ik niet gelijk alle zolderkamer hosts/bedrijven aan het afzeiken want daar zijn er zat van die het goed doen.).

Offline Eric Lang

• Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: januari 02, 2008, 22:57:54 »
Wij betalen per maand een 1000 - 1200 euro aan hosting (voor een paar websites) etc en ik kan zeggen dat we nooit er uit liggen (meteen ff afkloppen). We betalen veel te veel voor ons data verkeer en zelfs 16 euro per .nl domein ex btw.

Maar ze leveren kwaliteit en die moet betaald worden. Waar jij zegt dat een paar honderd euro te veel is zeg ik "Hosting is je locatie, als je in een buitenwijk zit verdien je minder".

Wat verlies je per uur dat je offline bent? Ik kan het me niet veroorloven om offline te zijn.

Wij zitten bij www.true.nl en zijn zeer tevreden met de services!
twitter: http://twitter.com/langace

5KG

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 02, 2008, 23:44:10 »
Citaat van: Langace op januari 02, 2008, 22:57:54
Wij betalen per maand een 1000 - 1200 euro aan hosting (voor een paar websites) etc en ik kan zeggen dat we nooit er uit liggen (meteen ff afkloppen). We betalen veel te veel voor ons data verkeer en zelfs 16 euro per .nl domein ex btw.

Maar ze leveren kwaliteit en die moet betaald worden. Waar jij zegt dat een paar honderd euro te veel is zeg ik "Hosting is je locatie, als je in een buitenwijk zit verdien je minder".

Wat verlies je per uur dat je offline bent? Ik kan het me niet veroorloven om offline te zijn.

Wij zitten bij www.true.nl en zijn zeer tevreden met de services!

Het is niet erg om een x of xxx bedrag per maand te betalen, als het maar niet zo gaat als nu,
bedankt, ik ga naar ze kijken.

Offline 7IP

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Hero ****
    • 7IP Media
« Reactie #5 Gepost op: januari 04, 2008, 22:04:25 »
Je kunt ook gewoon zelf een server huren/leasen. Als je het vanaf het begin goed inregelt heb je er geen omkijken meer aan.

Okee, het is behoorlijk wat duurder dan webhosting maar uiteindelijk verdien je dat heel snel weer terug. Downtime heeft me meer geld gekost.

Marcus
Twitter : http://twitter.com/7ip

5KG

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: januari 05, 2008, 14:27:27 »
Citaat van: 7IP op januari 04, 2008, 22:04:25
Je kunt ook gewoon zelf een server huren/leasen. Als je het vanaf het begin goed inregelt heb je er geen omkijken meer aan.

Okee, het is behoorlijk wat duurder dan webhosting maar uiteindelijk verdien je dat heel snel weer terug. Downtime heeft me meer geld gekost.

Marcus

Ik heb de ballen verstand van servers, dat laat ik iemand doen die er verstand van heeft.

Ik heb contact opgenomen met True nav de post van Langance, eens kijken of we wat kunnen betekenen voor elkaar.

Offline adFiliate bv / Patrick

• Affiliate Master *****
    • AdFiliate
« Reactie #7 Gepost op: januari 05, 2008, 15:40:04 »
Citaat van: 5KG op januari 02, 2008, 20:59:54

Ik wil alleen niet meer een host die het schandalige bedrag van 11 euro per domein naam per jaar wil rekenen

sinds wanneer is de kostprijs rekenen voor een domeinnaam een schandalig hoog bedrag? :)
Patrick Mulder

Meer halen uit Affiliate Marketing/ SEO/SEA/Conversie optimalisatie? Stuur mij een e-mail.

http://www.adfiliate.nl - succesvol affiliate marketing voor reisondernemers. Klanten: Alamo - Tropenzorg.nl - www.CarePlus.eu - Taha - Portucasa - Leerwinkel.nl - Droam.n

5KG

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: januari 05, 2008, 17:40:12 »
Citaat van: mrgbv.eu op januari 05, 2008, 15:40:04
Citaat van: 5KG op januari 02, 2008, 20:59:54

Ik wil alleen niet meer een host die het schandalige bedrag van 11 euro per domein naam per jaar wil rekenen

sinds wanneer is de kostprijs rekenen voor een domeinnaam een schandalig hoog bedrag? :)

Omdat het  niet zoveel kost om een .nl vast te leggen.

Maar daar ging het mij niet alleen om.

dutchguru

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: januari 05, 2008, 18:01:38 »
Wanneer je ziet, dat de prijzen varieren van 6 tot 26 euro, moet er wel ruimte in zitten, en ben ik het zeker met je eens, vooral wanneer je er een hoop tegelijk afneemt. En zeker, omdat de SIDN voorzover ik weet een door zichzelf benoemde autoriteit is, niet bepaald democratisch, niet bepaald klantvriendelijk in de omgang en zeker niet snel, maar geaccepteerd omdat 't bestaat.

Positief : weet niet of je domein ook 5kg heet, want dan is er een nieuwe ontwikkeling : domein .nl met cijfers, dus 5.nl . is dat wat ?  ;D

5KG

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: januari 05, 2008, 18:13:18 »
Citaat van: dutchguru op januari 05, 2008, 18:01:38
Wanneer je ziet, dat de prijzen varieren van 6 tot 26 euro, moet er wel ruimte in zitten, en ben ik het zeker met je eens, vooral wanneer je er een hoop tegelijk afneemt. En zeker, omdat de SIDN voorzover ik weet een door zichzelf benoemde autoriteit is, niet bepaald democratisch, niet bepaald klantvriendelijk in de omgang en zeker niet snel, maar geaccepteerd omdat 't bestaat.

Positief : weet niet of je domein ook 5kg heet, want dan is er een nieuwe ontwikkeling : domein .nl met cijfers, dus 5.nl . is dat wat ?  ;D

5kg is ook nog vrij  ;D

De numerieke domein namen was ik inderdaad al van op de hoogte, na de sunrise zal er wel het eea worden geregistreerd, mits de rest niet eerder is natuurlijk.

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • The Green Lounge »
  • Domein registratie ed

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing