affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • webgains
  • iffiliate
  • affili.net
  • Matomy
  • Tradedoubler
  • netaffiliation
  • adquick
  • zanox-m4n
  • Affilidirect
  • conversive
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen Nieuwe Gebruikers »
  • Goeienavond concurrenten/collega's!
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Goeienavond concurrenten/collega's!  (gelezen 2176 keer)

Offline mdobro

• Netwerk Daisycon
  • Affiliate Guru ******
  • Geslacht: Man
  • hasta la pasta
    • Daisycon
Re: Goeienavond concurrenten/collega's!
« Reactie #15 Gepost op: januari 10, 2008, 10:15:41 »
@DikkieD,

Citaat
Ik vind de productfeeds van de verschillende reisbureaus niet echt prettig werken. Vooral omdat er nog niet een echte standaard is.

we zijn bezig met standaard binnen ons systeem door te vroeren de eerste standaard productfeeds zijn voor reizen beschikbaar.

indien je hierop feedback hebt horen we het graag.

Groeten,

marko
Daisycon | Affiliate Marketing | Lead Generation | CPC Advertising

Offline Ilya

• Affiliate Master *****
    • Wegopro
« Reactie #16 Gepost op: januari 10, 2008, 11:56:02 »
Ik weet het :)...en wacht rustig af....

De rest moet hiermee volgen, anders heeft het voor mij geen nut.

Daisycon heeft maar een paar reisbureaus, de overige 20 zitten allemaal bij TT...en ik heb niet zoveel aan de grote europese jongens....
Wegopro.com | Twitter

Offline Doc

• Affiliate **
  • **
« Reactie #17 Gepost op: januari 10, 2008, 12:13:05 »
Wat je zegt pietervangils klopt inderdaad. Tijdens mijn studie wordt ook zeker aandacht besteed aan marketing, naar mijn inziens nog steeds te weinig, maar toch :D Daarnaast programmeer ik ook graag, dat heb ik mijzelf aangeleerd.

Volgensmij de ideale combinatie, toch? Nu moet ik alleen nog iets uit te voeren hebben. Laat ik dat ook nog eens bedacht hebben, een goed idee! Inmiddels nog een nieuwe die ik nog niet eerder op deze manier heb gezien. Het komt er op neer dat ik als beginner het volgende bezit:

• Programmingskills
  • Marketingskills
  • Een uniek idee, in mijn geval zelfs twee ;D

Daarnaast sta ik wel achter mijn idee en heb ik zin om het succesvol te maken. Ook deze reissite. Echter zal het inderdaad erg moeilijk gaan worden. Hoe verder ik kom hoe moeilijker het er uit ziet, laat ik amper begonnen zijn. Maar goed; We zetten door uiteraard  :)

Daarnaast nog even weer over die €5000. Naar mijn mening kan ik het beter rustig aan doen. Beginnen met een haalbaar doel. Ik zie dit niet als mijn vaste inkomen. Daar heb ik ander werk voor. Ik wil dit als leuke extra inkomen gaan doen. En om echt eerlijk te zijn doe ik het voor de kick om een succesvolle website te verkrijgen  ::). Ik blijf dus nog steeds bij 50 euro in het begin om inderdaad die teleurstelling te voorkomen. Vervolgens ga ik het steeds verhogen. En dan na een jaar hoop ik wel 250 euro per maand te verdienen met affiliates.

Ook snap ik dat het in de affiliate wereld ten alle tijden gaat om bezoekers bezoekers en nog meer bezoekers. Dit lijkt mij een leuke uitdaging om aan te gaan wanneer ik een website heb waar ik goed mee kan adverteren. Hier zal ik dan ook goed over na denken [lees: Waarschijnlijk een (simpel) marketingplan er voor schrijven]. Dan kan ik een goede stabiele manier van marketing opbouwen en hopelijk ook een stabiele standaard bezoekers naar mijn website loodsen.

Ik heb het gevoel dat ik dit een leuke wereld ga vinden ;D

Maar goed, nu ga ik eerst richting de trein. Moet nu naar het andere werk toe helaas.

Groet,
Doc

Offline Paul Schoenmakers

• Affiliate Master *****
    • LeadMedia BV
« Reactie #18 Gepost op: januari 13, 2008, 15:18:42 »
Hoi Doc,

Ik denk dat veel affiliates zijn begonnen zoals jij het beschrijft. Ik dacht toen ik begon ook niet dat het realistisch was om (tien)duizenden euro's aan omzet per maand te draaien. Maar juist door de tijd (vele nachten in het begin) die ik er in stak werd mijn doel van enkele honderden euro's per maand al snel vervangen door hogere omzet doelen!

Als je de lat wat hoger legt ben je wellicht nog gemotiveerder om ermee aan de slag te gaan. Het gaat erom om iets te doen, alles van alle kanten eerst rustig uit te zoeken kan ook, maar steek die tijd liever in het werkend krijgen van een prototype. En om heel eerlijk te zijn, 50 euro per maand als je je op de reisbranche richt, dat is echt peanuts, als je er voor gaat en de juiste kennis in huis hebt dan ga je die 5000 euro per maand dit seizoen echt wel redden!

Succes!
Bedrijf: LeadMedia BV
Linkedin: Paul Schoenmakers

Offline Doc

• Affiliate **
  • **
« Reactie #19 Gepost op: januari 17, 2008, 15:16:45 »
Hey Paul,

bedankt voor je motiverende reactie/welkomst! Het is op dit moment ook bij mij het geval dat de nachten wat korter aan het worden zijn. Simpelweg omdat er toch ergens tijd vandaan gehaald moet worden.

Tevens deel ik je mening om het eerst maar eens werkend te doen.

\voor een goed idee ben je meer tijd kwijt in het ontwikkelen(bedenken, researchen, noem maar op), dan in het maken. Op het moment ben ik daar nog druk mee bezig, de XML systemen van de affiliates begrijpen en hoe die zo optimaal mogelijk te combineren zijn met mijn plannen.

Offline r3za

• Affiliate **
  • **
« Reactie #20 Gepost op: januari 23, 2008, 12:35:00 »
Hi,

Onze opdrachtgever, www.Hotelclub.co.uk bieden een white label oplossing.

Ze hebben meer dan 21.000 hotels over de hele wereld. Ze hebben ook een enorme database van  hotel reviews die je kunt gebruiken

zeker de moeite waard:)

Reza

Offline adFiliate bv / Patrick

• Affiliate Master *****
    • AdFiliate
« Reactie #21 Gepost op: januari 23, 2008, 17:32:33 »
hoi Reza,

Ik zie niet echt een link met dit draadje?
Patrick Mulder

Meer halen uit Affiliate Marketing/ SEO/SEA/Conversie optimalisatie? Stuur mij een e-mail.

http://www.adfiliate.nl - succesvol affiliate marketing voor reisondernemers. Klanten: Alamo - Tropenzorg.nl - www.CarePlus.eu - Taha - Portucasa - Leerwinkel.nl - Droam.n

Offline jvanhaaften

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Master *****
« Reactie #22 Gepost op: januari 23, 2008, 17:41:50 »
Citaat van: mrgbv.eu op januari 23, 2008, 17:32:33
hoi Reza,

Ik zie niet echt een link met dit draadje?

Volgens mij gewoon een aanbod voor de TS die om XML aanbiedingen vraagt?

Offline Doc

• Affiliate **
  • **
« Reactie #23 Gepost op: januari 25, 2008, 15:12:50 »
ik zie zeker wel een link. Zelfs 2  ;D, 1 die me lijd naar hun database en de ander; Ik vroeg er om. :)

Thanks 4 the tip R3za! Ik zal hem vanavond even 'onderzoeken' haha ;)
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2008, 15:20:14 door Doc »

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Voorstellen Nieuwe Gebruikers »
  • Goeienavond concurrenten/collega's!

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing