Meer verdienen met
affiliate marketing
Index
Alerts
Inloggen
Registreren
Categorie:
Alle categorieën
Auto & Motor
B2B
Baby/Kinderen/Ouders
Beauty & Mode
Boeken/Film/Muziek
Cadeaus & Gadgets
Dating
Dieren & Planten
Energie
(Mobile) Entertainment
Erotiek
Eten & Drinken
Feestartikelen
Financieel
Games
Gezondheid
Goede Doelen
Gratis & Prijsvragen
Hobby
Onderwijs
Overige
PC & Electronica
Reizen & Vrije Tijd
Speelgoed
Shopping Algemeen
Sport
Telecom
Tijdschriften
Vacatures & Werk
Wonen
Netwerk:
Alle netwerken
Affiliate4you
Affiliatepartners
Affilinet
Assistmedia
Daisycon
M4N
Matomy
Netaffiliation
Testnet
Tradetracker
Webgains
Zanox
Affiliate campagnes: (6101)
Nieuwe campagnes
Campagne updates
Zoeken naar adverteerder
Affiliate Marketing Forum
»
Algemeen
»
Affiliate C@fe
»
Telsell failliet.(?)
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
[
2
]
Omlaag
Auteur
Topic: Telsell failliet.(?) (gelezen 1685 keer)
5KG
Gast
Re: Telsell failliet.(?)
«
Reactie #15 Gepost op:
januari 10, 2008, 14:59:48 »
Liveshop geeft niet op
Uitgegeven: 10 januari 2008 12:59
Laatst gewijzigd: 10 januari 2008 13:24
AMSTERDAM - De failliet verklaarde televisiezender Liveshop gaat in hoger beroep tegen de rechterlijke beslissing. Dat liet het bedrijf donderdag weten. Liveshop werd woensdag net als thuiswinkelorganisatie Tel Sell failliet verklaard.
ANP
Liveshop verzorgt reclameuitzendingen voor Tel Sell.
"Liveshop heeft, met steun van haar meerderheidsaandeelhouder Chellomedia, besloten het uitgesproken faillissement bij de rechter aan te vechten met het oog op continuering van haar business." De zender heeft naar eigen zeggen altijd voldaan aan financiële verplichtingen, maar er is een betalingsachterstand ontstaan door een meningsverschil tussen de zender en Tel Sell.
Liveshop werd in oktober 2006 opgezet door Tel Sell en Chellomedia, een zusterbedrijf van kabelbedrijf UPC. Tel Sell bezit 20 procent van de zender, Chellomedia de resterende 80 procent.
7IP
Affiliate Moderator
Affiliate Hero ****
Geslacht:
«
Reactie #16 Gepost op:
januari 10, 2008, 19:57:08 »
@realdutch
Ik bedoelde niet specifiek jou. Ik snap ook wel dat jij dit niet zo bedoelde. Ik vind het alleen sneu als anderen blij zijn vanwege iemand anders zijn leed. En ik kreeg een beetje de indruk dat deze negatieve kant van het faillissement even vergeten werd.
@All
Ik weet zeker dat een andere partij, danwel misschien dezelfde partij onder een andere vennootschap deze 'leegte' zal opvullen. Er is altijd markt voor dit soort bedrijven, anders waren ze er niet geweest.
Marcus (7IP)
Twitter :
http://twitter.com/7ip
5KG
Gast
«
Reactie #17 Gepost op:
januari 18, 2008, 23:58:05 »
AMSTERDAM - Het thuiswinkelkanaal LiveShop zet zijn activiteiten gewoon door, ondanks het uitgesproken faillissement van vorige week.
ANP
De zender wil doorgaan met uitzenden in afwachting van het hoger beroep dat het heeft aangespannen, zo maakte LiveShop vrijdag bekend.
LiveShop meent dat het faillissement onterecht is uitgesproken, omdat het naar eigen zeggen altijd voldaan heeft aan zijn financiële verplichtingen.
Er is alleen een betalingsachterstand ontstaan door een meningsverschil tussen de zender en thuiswinkelbedrijf Tel Sell, waar LiveShop reclameboodschappen en infomercials, ofwel lange reclames, voor uitzendt.
Tel Sell verkoopt onder meer fitnessapparaten, sieraden en keukenapparatuur. Het bedrijf werd vorige week ook failliet verklaard.
5KG
Gast
«
Reactie #18 Gepost op:
februari 01, 2008, 20:27:26 »
Told you so...
Doorstart voor Tel Sell
Uitgegeven: 1 februari 2008 18:22
Laatst gewijzigd: 1 februari 2008 19:17
ALMERE - De failliette thuiswinkelorganisatie Tel Sell maakt een doorstart. Het bedrijf gaat verder onder dezelfde naam.
ANP
Tel Sell gaat verder onder dezelfde naam. Ongeveer 45 werknemers van het 'oude' bedrijf komen in dienst van het nieuwe, zo maakte de onderneming vrijdag bekend.
Beroep
Het oude bedrijf had 120 tot 140 werknemers in dienst, van wie een deel bij de eveneens failliet verklaarde televisiezender LiveShop werkte.
LiveShop, die onder meer de reclamespots van Tel Sell uitzond, ging tegen de beslissing van de rechter in beroep en is nog steeds in de lucht.
Bestelling
Tel Sell stelt dat consumenten vanaf vrijdag weer producten kunnen bestellen bij het thuiswinkelbedrijf. Producten worden vooralsnog slechts op de Belgische televisie aangeboden.
Binnenkort is Tel Sell ook weer op de Nederlandse televisie actief, aldus het bedrijf. "We zijn nog in onderhandeling met verschillende televisiezenders", aldus een woordvoerder van het bedrijf.
Failliet
Tel Sell werd begin dit jaar failliet verklaard door de rechtbank in Lelystad. Het bedrijf brengt producten aan de man met behulp van reclameboodschappen en via zogenoemde 'infomercials', ofwel langdurige reclames.
mozilla
Affiliate Master *****
Geslacht:
«
Reactie #19 Gepost op:
februari 03, 2008, 14:14:17 »
ja en wie daar nog producten van koopt moet z,n hersens maar ter beschikking stellen aan de wetenschap.
ik had een
bijna
gelijknamig domeinnaam maar die heb ik inmiddels een schop gegeven.
ik zal niet meer actief zijn op het forum.
Aart Wallet
Administrator
Affiliate Master *****
Geslacht:
«
Reactie #20 Gepost op:
februari 03, 2008, 16:34:30 »
Ok interessant..Dan zal het online affiliate programma ook wel gewoon doorgaan.
Twitter:
http://twitter.com/Affiliateforum
Linkedin:
http://www.linkedin.com/in/aartwallet
Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
Print
Pagina's:
1
[
2
]