Mannen (waar zijn alle vrouwen in deze branche?), nogmaals gefeliciteerd! Leuk dat de heren van affiliate-forum ook iets tastbaars voor in de prijzenkast hebben uitgereikt
Citaat van: stijn op januari 10, 2008, 16:29:01 Ziet er leuk uit... volgend jaar ook een "Publisher/Affiliate van het jaar"??Ik wil ook een beker!!PS: Best Hip, fotootjes in .gif! Ja met .gif val ik tenminste niet zo op Haha snelheidsfoutje met resizen...En een Publisher/Affiliate van het jaar moet er zeker komen. Alleen..wie moeten dat beoordelen en hoe..daar zit ik nog mee. Tips/suggesties zijn welkom
Ziet er leuk uit... volgend jaar ook een "Publisher/Affiliate van het jaar"??Ik wil ook een beker!!PS: Best Hip, fotootjes in .gif!
Citaat van: startveld op januari 10, 2008, 16:32:52 Citaat van: stijn op januari 10, 2008, 16:29:01 Ziet er leuk uit... volgend jaar ook een "Publisher/Affiliate van het jaar"??Ik wil ook een beker!!PS: Best Hip, fotootjes in .gif! Ja met .gif val ik tenminste niet zo op Haha snelheidsfoutje met resizen...En een Publisher/Affiliate van het jaar moet er zeker komen. Alleen..wie moeten dat beoordelen en hoe..daar zit ik nog mee. Tips/suggesties zijn welkom Vraag aan de netwerken wie zij voordragen als publisher van het jaar
Citaat van: Vincent Heidinga op januari 11, 2008, 11:23:45 Citaat van: startveld op januari 10, 2008, 16:32:52 Citaat van: stijn op januari 10, 2008, 16:29:01 Ziet er leuk uit... volgend jaar ook een "Publisher/Affiliate van het jaar"??Ik wil ook een beker!!PS: Best Hip, fotootjes in .gif! Ja met .gif val ik tenminste niet zo op Haha snelheidsfoutje met resizen...En een Publisher/Affiliate van het jaar moet er zeker komen. Alleen..wie moeten dat beoordelen en hoe..daar zit ik nog mee. Tips/suggesties zijn welkom Vraag aan de netwerken wie zij voordragen als publisher van het jaar Hmm tjah dat is waarschijnlijk degene die het meeste verdient en meeste marge binnenhaalt voor het netwerk Ik denk globaal volgende: Het moet op basis van meerdere vooraf bepaalde criteria. Kan een mix zijn van zowel meetbare als niet-meetbare (meedenken, snel reageren etc.) zijn.
Een netwerk kan kiezen uit 1000-en affiliates, denk dat dat teveel keus is ! Persoonlijk vind ik de hoogte van de EPC en Conversieratio meer zeggen over de "kwaliteiten" van een affiliate /site dan de totale omzet die hij binnenharkt.
hoogte van de EPC en Conversieratio