* Groei je minder hard, maar heb je wel veel omzet, dan kun je ook mee. Voor iedere 2.000,- omzet per maand hoef je 5% minder te groeien om de target voor deze trip te halen. Heb je bijvoorbeeld een maandelijkse omzet van 3.500,- ( 1.500,- plus 2.000,-) en 20% groei, dan ga je ook mee! Dit geldt ook voor 5.500,- en 15% groei enzovoorts.
GAME ON! * Daisycon heeft altijd het recht te besluiten dat een affiliate die de targets heeft gehaald toch uit te sluiten aan de reis deel te nemen.
Citaat van: 5KG op februari 04, 2008, 14:07:15 GAME ON! * Daisycon heeft altijd het recht te besluiten dat een affiliate die de targets heeft gehaald toch uit te sluiten aan de reis deel te nemen.(voorbeeldje)Waarom zul je je dan nog extra inspannen, dus ik probeer de target te halen, en haal hem, maar door een besluit van jullie kan ik niet mee. Leg me dan maar eens uit waarom iemand niet mee mag die de target gehaald heeft vriendjespolitiek
Lijkt me redelijk logies als iemand van bv TT ff een target haalt dat ze die niet mee willen.
ZO moeilijk is omzet inkopen voor 1500 euro per maand nou ook weer niet (lees: ZEEER simpel)
Ga actief aan de slag met campagnes en/of zet je hersencellen aan het werk en wijs ons op de punten die we beter kunnen doen, en dan dan ga je mee.