affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • Affilidirect
  • Matomy
  • netaffiliation
  • zanox-m4n
  • affili.net
  • adquick
  • Tradedoubler
  • conversive
  • webgains
  • iffiliate
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • zanox-M4N »
  • Wehkamp
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wehkamp  (gelezen 859 keer)

Jacobien

• Gast
Wehkamp
« Gepost op: februari 03, 2006, 21:24:14 »
Ik kreeg ook een mail dat de wehkamp linken zijn verlopen, maar uiteraard hebben ze de periode verlengd.
Nu vroeg ik me af of jullie alle linken hebben doorgelopen om te zien of er wat veranderd was, of gaan jullie er van uit dat alles bij hetzelfde blijft?

m4n-Wehkamp

• Gast
Re: Wehkamp
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2006, 09:28:33 »
Beste Jacobien,
Het klopt dat alle looptijden van www.Wehkamp.nl zijn verlengt en wij dus doorgaan met onze promotie via www.m4n.nl.
Hoe bedoel je alle links zijn langsgelopen? Alles werkt naar behoren en mocht je ergens tegen problemen oplopen of andere vragen hebben dan horen wij dat graag.

Jacobien

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2006, 10:01:20 »
Citaat van: m4n-Wehkamp op februari 06, 2006, 09:28:33
Beste Jacobien,
Het klopt dat alle looptijden van www.Wehkamp.nl zijn verlengt en wij dus doorgaan met onze promotie via www.m4n.nl.
Hoe bedoel je alle links zijn langsgelopen? Alles werkt naar behoren en mocht je ergens tegen problemen oplopen of andere vragen hebben dan horen wij dat graag.

Ik bedoelde met langslopen het checken van alle links om te kijken welke wel en welke niet werkten.
Het was duidelijk dat de periode was verlengd, maar ik wist niet of dit voor alle links gold. Dus vroeg ik me af of webmasters alle links doorliepen om te kijken welke eventueel opgeheven waren en welke gewoon nog werkte. Of dat ze er gewoon vanuit gingen dat alles bij hetzelfde zou blijven.

m4n-Wehkamp

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2006, 10:27:25 »
Alle links werken en dat houden wij in de gaten. Mocht je toch een foute link tegenkomen dan mag je dat natuurlijk altijd melden en passen wij dit zsm aan.

Offline miranda

• Affiliate *
  • *
« Reactie #4 Gepost op: februari 08, 2006, 10:39:20 »

Citaat

Ik bedoelde met langslopen het checken van alle links om te kijken welke wel en welke niet werkten.

De links op de site controleer ik alleen als er geen klikvergoeding achter zit. De klikvergoedingenlinks controleer ik in het m4nsysteem.
Ik denk dat af en toe controleren geen kwaad kan.
Achter ieder geautomatiseerd proces zit een mens en iedereen ziet wel eens iets over het hoofd. Hoe meer mensen af en toe controleren, hoe groter de kans dat alles goed loopt.

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • zanox-M4N »
  • Wehkamp

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing