Dat is ook niet de eerste keer dat ik dit zie bij daisycon. Ik had hetzelfde met cdwow (ook daisycon) een tijd geleden. Liep prima en ineens bleven de keuringen achterwege. 2 maanden later bericht dat het programma ging stoppen en prompt werden alle sales van 2,5 maand afgekeurd die nog openstonden, terwijl normaal bijna alles goedgekeurd werd.Zou wel netjes zijn als alles netjes wordt afgehandeld.
Vanaf heden kunnen de bovenstaande campagnes opgenomen worden vanuit de Affiliates.nl corner.De leadcampagnes zijn per vrijdag 28 maart vervallen.Zet dus snel de links om en profiteer van de volgende vergoedingen!
Dit heeft te maken met de campagnes die voorheen in de leadbutler afdeling stonden.Deze zijn verwijderd omdat de campagnes nu onder de affiliatecorner vallen.
De campagnes kun je eventueel voortzetten via Netdirect. Betalen een vergoeding van 10 euro met de mededeling dat de campagne geen uitval kent. Maar of je dat nog serieus moet nemen?!
Hoi allemaal,Ik heb hierover al contact opgenomen met de adverteerder, vandaag zal er een bericht uitgaan dat de campagnes van DSB (tijdelijk) worden gestopt. (per 15 mei)Excuses voor het ongemak allemaal, ik hoop in de toekomst weer te kunnen starten met DSB maar dan met een hogere conversie.
De samenwerking verloopt prima, totdat er opeens veel meer klanten die via Go!Card komen door DSB werden afgewezen en er door ‘computerproblemen’ bij DSB allerlei vertragingen optreden. ‘Het aantal gehonoreerde kredietaanvragen daalde van 26 procent naar 2,6 procent’, aldus Wijnen. ‘Via ons waren ze aan de voorkant afgewezen, maar DSB haalde ze zelf via de achterdeur binnen.’
De onwaarschijnlijk hoge afkeur door DSB wijst volgens mij duidelijk op fraude. Ik vind het onbegrijpelijk dat jullie (Daisycon) hier geen werk van maken, en dat jullie zelfs hopen in de toekomst opnieuw met DSB verder te gaan.