affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • conversive
  • Tradedoubler
  • iffiliate
  • webgains
  • affili.net
  • Affilidirect
  • zanox-m4n
  • netaffiliation
  • adquick
  • Matomy
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Lenen.nl/be en Becam
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Lenen.nl/be en Becam  (gelezen 2217 keer)

Offline Paul Schoenmakers

• Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
    • LeadMedia BV
Re: Lenen.nl/be en Becam
« Reactie #15 Gepost op: mei 10, 2008, 17:15:08 »
Citaat van: tetter op mei 10, 2008, 15:43:00
Dat is ook niet de eerste keer dat ik dit zie bij daisycon. Ik had hetzelfde met cdwow (ook daisycon) een tijd geleden. Liep prima en ineens bleven de keuringen achterwege. 2 maanden later bericht dat het programma ging stoppen en prompt werden alle sales van 2,5 maand afgekeurd die nog openstonden, terwijl normaal bijna alles goedgekeurd werd.

Zou wel netjes zijn als alles netjes wordt afgehandeld.

Dit soort praktijken kunnen absoluut niet en zijn ontoelaatbaar; helaas worden we hier keer op keer met z'n allen weer mee geconfronteerd!  Tijd voor actie.
Bedrijf: LeadMedia BV
Linkedin: Paul Schoenmakers

Offline Robbert-MFA

• Affiliate **
  • **
« Reactie #16 Gepost op: mei 14, 2008, 19:57:35 »
Citaat
Vanaf heden kunnen de bovenstaande campagnes opgenomen worden vanuit de Affiliates.nl corner.
De leadcampagnes zijn per vrijdag 28 maart vervallen.

Zet dus snel de links om en profiteer van de volgende vergoedingen!

Dit is een nieuwsbericht van 01-04-2008. Het staat er wel duidelijk, maar of dit nu zo netjes is. Dit bericht verklaart wel het een en ander.

Offline 181279

• Full Affiliate ***
« Reactie #17 Gepost op: mei 14, 2008, 20:15:35 »
Dit heeft te maken met de campagnes die voorheen in de leadbutler afdeling stonden.
Deze zijn verwijderd omdat de campagnes nu onder de affiliatecorner vallen.

Tevens staat er bij alle campagnes dat het om een vergoeding per lead gaat :

Becam :
Vergoeding: € 16,- per lead

Lenen.nl :
Vergoeding: € 22,50 per lead

Frisia :
Vergoeding: € 22,50 per lead

Offline PimM

• Full Affiliate ***
« Reactie #18 Gepost op: mei 14, 2008, 22:47:57 »
Er staat inderdaad duidelijk dat het een vergoeding per lead betreft. Maar inmiddels staat er ook een bericht dat de campagnes stoppen per 15 mei.

Over en uit dus, dat is ook de makkelijkste manier voor DSB om er uiteindelijk vanaf te komen toch?  ???

De campagnes kun je eventueel voortzetten via Netdirect. Betalen een vergoeding van 10 euro met de mededeling dat de campagne geen uitval kent. Maar of je dat nog serieus moet nemen?!

« Laatst bewerkt op: mei 14, 2008, 22:53:41 door PimM »

Offline 181279

• Full Affiliate ***
« Reactie #19 Gepost op: mei 14, 2008, 23:11:18 »
Helaas zijn de campagnes van Netdirect er niet voor Spaarprogramma's

Offline Robbert-MFA

• Affiliate **
  • **
« Reactie #20 Gepost op: mei 14, 2008, 23:16:24 »
Citaat van: 181279 op mei 14, 2008, 20:15:35
Dit heeft te maken met de campagnes die voorheen in de leadbutler afdeling stonden.
Deze zijn verwijderd omdat de campagnes nu onder de affiliatecorner vallen.

Ah, oke. Niet helemaal goed begrepen dan.

Citaat van: PimM op mei 14, 2008, 22:47:57
De campagnes kun je eventueel voortzetten via Netdirect. Betalen een vergoeding van 10 euro met de mededeling dat de campagne geen uitval kent. Maar of je dat nog serieus moet nemen?!

Gelukkig heeft Netdirect van die soepele toelatingseisen. €10,00 zonder uitval is toch een redelijke vergoeding naar mijn mening. De formulieren van DSB etc converteren toch meestal iets beter dan concurrenten.

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
« Reactie #21 Gepost op: mei 20, 2008, 22:42:47 »
Citaat van: Acornelissen op mei 09, 2008, 11:43:10
Hoi allemaal,

Ik heb hierover al contact opgenomen met de adverteerder, vandaag zal er een bericht uitgaan dat de campagnes van DSB (tijdelijk) worden gestopt. (per 15 mei)

Excuses voor het ongemak allemaal, ik hoop in de toekomst weer te kunnen starten met DSB maar dan met een hogere conversie.

De onwaarschijnlijk hoge afkeur door DSB wijst volgens mij duidelijk op fraude. Ik vind het onbegrijpelijk dat jullie (Daisycon) hier geen werk van maken, en dat jullie zelfs hopen in de toekomst opnieuw met DSB verder te gaan.

Ik heb persoonlijk geen groot belang bij deze kwestie, want voor mij ging het niet om veel geld. Ik had alleen gehoopt op een adequate reactie maar die blijft kennelijk uit.

Overigens zijn wij (Daisycon+affiliates) niet de enige zakenpartners die door DSB opgelicht worden,  vandaag in De Pers:

Citaat
De samenwerking verloopt prima, totdat er opeens veel meer klanten die via Go!Card komen door DSB werden afgewezen en er door ‘computerproblemen’ bij DSB allerlei vertragingen optreden. ‘Het aantal gehonoreerde kredietaanvragen daalde van 26 procent naar 2,6 procent’, aldus Wijnen. ‘Via ons waren ze aan de voorkant afgewezen, maar DSB haalde ze zelf via de achterdeur binnen.’

Als ik trouwens in hetzelfde artikel lees hoe DSB haar klanten uitperst (heb ik eerder ook al uit andere bronnen vernomen) wil ik DSB al helemaal niet meer promoten, zelfs als ze niet te beroerd waren om op een eerlijke manier leads te vergoeden.
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2008, 22:46:00 door pippelpap »

Offline PimM

• Full Affiliate ***
« Reactie #22 Gepost op: mei 21, 2008, 09:49:57 »
Citaat
De onwaarschijnlijk hoge afkeur door DSB wijst volgens mij duidelijk op fraude. Ik vind het onbegrijpelijk dat jullie (Daisycon) hier geen werk van maken, en dat jullie zelfs hopen in de toekomst opnieuw met DSB verder te gaan.

Ik ben met je eens dat Daisycon hier wat meer aan zou kunnen doen. Maar van de andere kant, iets beginnen tegen DSB Bank... ik wens ze veel succes ;)

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
« Reactie #23 Gepost op: mei 21, 2008, 09:58:34 »
Ja, een rechtszaak zal idd wel niet zo'n goed idee zijn, mee eens. Maar om te doen of er niks aan de hand is en te zeggen dat DSB hopelijk weer verder gaat met Daisycon... Vind ik zelf iig geen sterke reactie. Maar ja, ik heb ook makkelijk praten natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2008, 10:07:22 door pippelpap »

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Daisycon »
  • Lenen.nl/be en Becam

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing