affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • affili.net
  • iffiliate
  • Matomy
  • Tradedoubler
  • conversive
  • adquick
  • webgains
  • Affilidirect
  • netaffiliation
  • zanox-m4n
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Tradetracker »
  • Ervaringen met Lenen bij DRC ?
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen met Lenen bij DRC ?  (gelezen 767 keer)

Offline boy1975

• Affiliate **
  • **
  • Geslacht: Man
Ervaringen met Lenen bij DRC ?
« Gepost op: maart 13, 2008, 12:19:11 »
Hallo,

Zijn er affiliates die ervaring hebben met de campagne van Lenen bij DRC die via Tradetracker loopt?

Wij hebben nu ruim 30 leads geleverd waarvan er slechts 1 is goedgekeurd. Ik weet dat er bij leningen veel afkeur is maar dit is toch wel erg veel?

Je kunt wel 80 euro per sale bieden maar met zo'n afkeur houd je uiteindelijk 3 euro per lead over. Dat lijkt me niet echt de bedoeling.

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
Re: Ervaringen met Lenen bij DRC ?
« Reactie #1 Gepost op: maart 13, 2008, 14:20:07 »
Citaat van: boy1975 op maart 13, 2008, 12:19:11
Je kunt wel 80 euro per sale bieden maar met zo'n afkeur houd je uiteindelijk 3 euro per lead over.

€2 per lead zelfs maar.. Even voor de duidelijkheid: is er echt maar 1 v/d 30 leads goedgekeurd, of bedoel je dat er maar 1 een sale heeft opgeleverd? Want dat laatste is vrij normaal geloof ik. Maar als die 29 zijn afgekeurd is dat absurd. Dan gooi ik ze er ook meteen af.

Ik heb zelf nog maar een paar leads voor DRC, die nog open staan, dus kan je helaas niet meer vertellen.

Offline boy1975

• Affiliate **
  • **
« Reactie #2 Gepost op: maart 13, 2008, 14:55:57 »
Een ingevulde leningaanvraag wordt gezien als een lead, en daarvan is er dus maar één goedgekeurd van de ruim 30 aanvragen.

Ik ben redelijk bekend in de financiële wereld maar dat is dus écht weinig!
En inderdaad, maar €2 per sale  :)

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
« Reactie #3 Gepost op: maart 13, 2008, 15:06:46 »
Citaat van: boy1975 op maart 13, 2008, 14:55:57
maar €2 per sale  :)
per lead dus  :)

Ik ga hun links meteen verwijderen  >:(

Offline boy1975

• Affiliate **
  • **
« Reactie #4 Gepost op: maart 25, 2008, 10:05:40 »
Even voor de duidelijkheid: ze betalen dus altijd €2,- per lead. De €80,- wordt betaald per sale en dat is dus een volledig goedgekeurde lening aanvraag.

Op dit moment zijn er van de 35 leads slechts 2 omgezet in een sale. Ik heb redelijk veel ervaring met leningen maar dit is een erg lage conversie.

Ik heb dit voorgelegd aan DRC en wacht nog op hun reactie.

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
« Reactie #5 Gepost op: maart 26, 2008, 18:54:26 »
Citaat van: boy1975 link=topic=3958.msg19  275#msg19275 date=1206435940
Op dit moment zijn er van de 35 leads slechts 2 omgezet in een sale. Ik heb redelijk veel ervaring met leningen maar dit is een erg lage conversie.

Dan had ik je toch verkeerd begrepen. Ik dacht dat van de 30 leads er 29 waren afgekeurd. Ik genereer veel leads voor KredietDirect en daar converteren bij mij gemiddeld ongeveer 1 op de 50 leads naar een sale. Ik dacht dat dat normaal was, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal omdat ik verder alleen iets doe met kredietverstrekkers die alleen leads vergoeden, zodat ik niet kan zien hoeveel daarvan converteren.
« Laatst bewerkt op: maart 26, 2008, 19:01:13 door pippelpap »

Offline ouwesmurf

• Affiliate Guru ******
« Reactie #6 Gepost op: maart 27, 2008, 00:08:38 »
Lijken mij meer dan 1 oorzaak te zijn:
- marktverzadiging bij de kandidaat
- onderschatten en overschatten van het bekende invulformulier zijdens de adverteerder
- analoog aan hypotheken is het aflossen middels een beleggingsconstructie onder het hoofdstuk "woeker" minder populair, tegelijkertijd is de kans op succesvol oversluiten omgekeerd evenredig afgenomen
- analoog aan de u.s.a. zijn er meer partijen ook in nederland die in kort krediet ook wat voorzichtiger zijn geworden ( het destijds leuke en soms hard nodige handelen in buitenlandse pakketjes valt wat tegen en dus is voor sommige instellingen het geld eerder op dan de maand )

Paar jaar geleden had Assistme het hypotheekprogramma Goedee met een sale - bod van 150 euro (..inmiddels is Goedee weer terug, ik meen op een niveau van 30 ) , gelijktijdig Hypotheeq met 75 euro, en daarna ging het kelderen. Profina biedt nog officieel 50 maar afhankelijk van ..., Advies in uw regio ook zoiets, en voor de rest bivakkeert het rond een tientje of tweemaal.
Ik denk dat de grote omzetten op dit terrein wel geweest zijn.

Sowieso zal het invulformulier aantrekkelijker moeten worden voor de klant, de bestaande hebben ze al 100x ingevuld, kortom het wachten is op echte innovatie.
Maar wat m.i. ( ik wil het keurig zeggen ) niet netjes is, is dat degenen die een aanvraag invullen naderhand continu belaagd worden door andere adverteerders per mail, omdat de adresbestanden worden doorverkocht.
Leuk voor de hypotheek en leningaanbieders, het blijft onze markt bederven, want onze site wordt ermee vereenzelvigd, en zullen we nieuwe klanten moeten vinden omdat andere nooit meer terugkomen. Dit laatste geldt overigens niet voor de direkte aanbiedingen van financiele instellingen, in die zin ben ik zelf uitermate kritisch geworden. 8)

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: [1]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Discussie Affiliate Bedrijven NL »
  • Tradetracker »
  • Ervaringen met Lenen bij DRC ?

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing