affiliateforum
rss feeds
Meer verdienen met

affiliate marketing

linked in
  • Index
  • Alerts
  • Inloggen
  • Registreren
  • Affiliate campagnes:   (6101) campagnes rss
  • Nieuwe campagnes
  • Campagne updates
  • Zoeken naar adverteerder
  • Tradedoubler
  • webgains
  • adquick
  • affili.net
  • netaffiliation
  • Affilidirect
  • zanox-m4n
  • Matomy
  • iffiliate
  • conversive
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliatedag.nl 31 mei 2012 »
  • Affliate dag, laatste 50+ kans
« vorige volgende »
  • Print
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Affliate dag, laatste 50+ kans  (gelezen 7159 keer)

Offline mozilla

• Affiliate Master *****
  • Geslacht: Man
Re: Affliate dag, laatste 50+ kans
« Reactie #30 Gepost op: maart 18, 2008, 12:26:34 »
de bovenste opmerkingen waren niet echt de bedoeling,al begon ik er niet mee.
Ik heb daarom alles per telefoon uitgelegd en ook waarom ik post wat ik post.. ;D
ik zal niet meer actief zijn op het forum.

Offline jvanhaaften

• Affiliate Moderator
  • Affiliate Master *****
« Reactie #31 Gepost op: maart 18, 2008, 17:40:25 »
Citaat van: PJ op maart 18, 2008, 10:10:44
Citaat van: jvanhaaften op maart 18, 2008, 07:18:09
Mozilla, hou het wel een beetje aardig aub.

Waarom zeg je dat tegen Mozilla en niet tegen Langace? Lukt het je echt niet om onderscheid te maken tussen met wie je het inhoudelijk eens bent en wie zich misdraagt?

Die is er ook op aangesproken, al snap ik zijn wel waarom hij zo reageerde.

Back on topic

Offline PJ

• Affiliate Master *****
« Reactie #32 Gepost op: maart 18, 2008, 18:04:01 »
Citaat van: jvanhaaften op maart 18, 2008, 17:40:25
Citaat van: PJ op maart 18, 2008, 10:10:44
Citaat van: jvanhaaften op maart 18, 2008, 07:18:09
Mozilla, hou het wel een beetje aardig aub.

Waarom zeg je dat tegen Mozilla en niet tegen Langace? Lukt het je echt niet om onderscheid te maken tussen met wie je het inhoudelijk eens bent en wie zich misdraagt?

Die is er ook op aangesproken, al snap ik zijn wel waarom hij zo reageerde.
Anderzijds is de door hem uitgelokte reaktie van Mozilla ook te begrijpen. Als we toch overlopen van begrip...
Citaat
Back on topic
Prima. Ik zal er niet zijn op die dag. In het verleden veel van dat soort gelegenheden bezocht en ik word er vaak een beetje moe van. Wat de sprekers te melden hebben is voor zover interessant (en dus geen koning eenoog-verhaal) vaak achteraf wel ergens te lezen, dat spaart alvast tijd omdat je het verhaal dan schuin kunt lezen.

Daarbij geloof ik niet zo in het netwerken op dat soort dagen. Degenen die je wilt spreken spreek je toch wel, op een moment dat je daar allebei tijd voor hebt. Daarnaast is het toch vaak een kaartjes uitdeel-festival en daar ben ik liever wat zuinig mee. Mijn ervaring is dat degenen die het minst te bieden hebben vaak de wanhopigste en dus opdringerigste marketeers hebben. Die nemen geen genoegen met een nee maar bellen als ze eenmaal je kaartje hebben maanden later nog eens en nog eens en nog eens, omdat ze op hun opleiding hebben geleerd dat de aanhouder wint.

Uiteraard maak ik er nu een karikatuur van, maar het geeft wel aan om wat voor soort overwegingen ik niet zal gaan: kost teveel tijd (ook achteraf) voor wat het oplevert.

Voordelen van dergelijke bijeenkomsten die daar tegenover staan: je ziet in korte tijd veel mensen weer even van gezicht en (tijdens de borrel/het etentje na afloop) in een wat ongedwongener sfeer. In die zin doen het programma en de sprekers er niet toe en is het sociale veel belangrijker. Tenzij er natuurlijk ergens een echt belangrijke (internationale) spreker is.

Bestjoerder

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: maart 18, 2008, 18:08:16 »
Sommige affiliates hebben helemaal geen tijd dergelijke evenementen te bezoeken, die werken n.l. naast hun fulltime baan aan hun sites.

Ik kan mij voorstellen dat sommige mensen zich soms ergeren op dit fora.

Met alle respect: De kleine affiliate kan het zich niet veroorloven dergelijke evenementen te bezoeken.

Door de echte affiliates (die er van leven) wordt er hier soms heel luchtig over gesproken wat tot ergernis kan leiden onder de kleintjes.

Ik smaak af en toe soms wat neerbuigendheid tegenover de kleintjes.

Offline tijmen

• Affiliate **
  • **
« Reactie #34 Gepost op: maart 18, 2008, 18:20:36 »
Citaat van: Bestjoerder op maart 18, 2008, 18:08:16

Met alle respect: De kleine affiliate kan het zich niet veroorloven dergelijke evenementen te bezoeken.

Door de echte affiliates (die er van leven) wordt er hier soms heel luchtig over gesproken wat tot ergernis kan leiden onder de kleintjes.

Niet veroorloven ?? 100 euro..... ???
De kosten gaan toch voor de baten uit.
Een gemiddeld weekend uit kost vaak meer en de kans dat het wat oplevert is kleiner dan hier.
Velen kleinen in de ondernemerswereld zijn groot geworden met vreemd vermogen.
 ;D ;D
www.merkkledingwinkels.nl

Offline Niels II

• Affiliate Master *****
« Reactie #35 Gepost op: maart 18, 2008, 18:40:29 »
Ik begrijp echt niet waar sommige mensen zich druk om maken. Als je niet van bijeenkomsten houd ga je toch gewoon niet, dan hoef je er verder toch niet over te zeuren?

Congressen e.d. zijn ook niks voor mij, ik vind het juist zo relaxed van dit werk dat je het ook prima zonder netwerken e.d. kan redden. Ik ben sowieso niet graag in groepen, ben zelfs niet meegegaan naar IJsland daarom, ik was wel uitgenodigd.

Offline Romano Jennekens

• Affiliate Master *****
« Reactie #36 Gepost op: maart 19, 2008, 10:34:23 »
Als je wilt komen komen, als je niet wilt komen kom je niet. Dat is ieders eigen, vrijwillige keus toch.

Er zijn iedere maand wel een paar beurzen / congressen die ik wil bezoeken, of in ieder geval interesse heb om ze te bezoeken. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, maar ook ik kwam wat Affiliate Marketing betreft niet verder dan mijn eigen voordeur, maar na de Zanox Academy afgelopen november is er voor mij echt een wereld open gegaan.
Twitter: www.twitter.com/romano_nl

Advertentie:
"Mail voor meer informatie naar aart@affiliateforum.nl"
  • Print
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
« vorige volgende »
  • Affiliate Marketing Forum »
  • Algemeen »
  • Affiliatedag.nl 31 mei 2012 »
  • Affliate dag, laatste 50+ kans

affiliateforum
Meer verdienen met affiliate marketing